گیمرهای با تجربه با این حرف هم عقیده اند که هدست می تواند لذت بازی کردن را برای شما چندین برابر کند یا تجربه ای تلخ از بازی کردن را برای شما رقم بزند! پس در انتخاب هدست گیمینگ باید بالاترین میزان دقت را به خرج دهید! علاوه بر کیفیت صدای ایده آل، باید به این نکته هم دقت داشته باشید که هدست به سر شما فشار وارد نکند و باعث ایجاد حس ناراحتی برایتان در هنگام بازی کردن نشود. ما در این لیست چند مدل از بهترین هدست ها برای پلی استیشن 4 را معرفی کرده ایم که از محبوب ترین هدست های گیمینگ در سال 2022 برخوردارند. سایر مدل این هدست ها را در مقاله هدست های مناسب پلی استیشن 4 بخش دوم بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان ببینید!

هدست گیمینگ Astro A50 Wireless Gen 4 – طول عمر بالای باتری

هدست گیمینگ Astro A50 Wireless Gen 4 – طول عمر بالای باتری

هدست Astro A50 با صدای محیطی 7.1 کاناله دالبی و پشتیبانی از MixAmp DAC به صورت پیش فرض، با کیفیت ترین صدا را در میان هدست های گیمینگ PS4 برایتان به ارمغان می آورد. علاوه بر این، شارژدهی باتری این هدست وایرلس تا 15 ساعت هم می رسد! پس بدون وقفه و برای هر میزان ساعتی که در طول روز دوست دارید، به بازی کردن ادامه دهید! این هدست از طریق پایه شارژ مغناطیسی شارژ می شود و از طریق دانگل وایرلس (بر روی فرکانس 5 گیگاهرتز) به PS4 متصل می شود.

هدست گیمینگ Razer Kraken X Ultralight – بهترین انتخاب در میان گزینه های اقتصادی

هدست گیمینگ Razer Kraken X Ultralight – بهترین انتخاب در میان گزینه های اقتصادی

به سادگی می توان گفت که این هدست مقرون به صرفه ترین انتخاب ممکن است! هدست Razer Kraken X Ultralight صدای محیطی 7.1 را به شما هدیه می دهد و فوق العاده راحت است! به طوری که هیچ گونه مزاحمتی حتی برای افراد عینکی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است که میکروفون این هدست مانند دیگر مدل های سری Kraken برند ریزر به طور کامل جمع نمی شود، اما می توان آن را تا حدودی خم کرد.

هدست گیمینگ Astro Gaming A10 For PS4 – ساده و با کیفیت

هدست گیمینگ Astro Gaming A10 For PS4 – ساده و با کیفیت

این هدست با سیم از برند Astro یکی از مدل های رده پایین جذاب و کاربردی است! Astro در ساخت هدست گیمینگ A10 از «پلی کربنات مقاوم در برابر آسیب» استفاده کرده است. پس برای گیمرهایی که ساعات زیادی از طول روز را به بازی کردن می گذرانند، از بهترین انتخاب ها خواهد بود. علاوه بر امکانات کاربردی، این هدست کیفیت صدای ایده آلی را نیز ارائه می دهد و از قابلیت تنظیم صدای داخلی برخوردار است. به این ترتیب بدون اینکه نگاهتان را از بازی بردارید، می توانید صدای هدست را کم و زیاد کنید.

هدست گیمینگ Astro Gaming A40 TR Wired Headset + MixAmp Pro TR – استریم در سطحی دیگر!

هدست گیمینگ Astro Gaming A40 TR Wired Headset + MixAmp Pro TR – استریم در سطحی دیگر!

باندل MixAmp Pro TR برای هر استریمری یک نعمت است! این دستگاه به شما اجازه می دهد تا بازی و صدای آن را کنترل کرده و تنظیمات EQ را به دلخواهتان تغییر دهید تا بتوانید به بهترین تجربه گیمینگ یا استریمینگ دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که هدست A40 همان ساختار مستحکم مدل A10 را دارد و خیالتان بابت طول عمر آن راحت خواهد بود. همچنین بالشتک های مدل A50 که از قابلیت حذف نویزهای محیطی برخوردارند، با این مدل هم سازگارند. پس با خرید هدست A40، از مجموعه ای از امکانات هدست های گیمینگ برند Astro بهره مند خواهید شد!

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Pro + GameDAC – ارائه صدای Hi-Res

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Pro + GameDAC – ارائه صدای Hi-Res

جدیدترین هدست SteelSeries برای عرضه در بازار هدست های رده بالا طراحی شده و از قابلیت رقابت با محصولات برندهای شناخته شده ای مانند Razer، Turtle Beach و Astro برخوردار است. هدبند این هدست به گونه ای طراحی شده که بالاترین میزان آسایش و راحتی را برای گیمر به ارمغان آورد. همچنین این هدست به GameDAC قدرت گرفته از ESS Saber و آمپلی فایر اختصاصی مجهز است و توانایی ارائه صدای Hi-Res را دارد. پس اوج هیجان و لذت را با این هدست در هنگام بازی کردن با PS4 خود تجربه کنید!

منبع: androidcentral