گیمرهای با تجربه با این حرف هم عقیده اند که هدست می تواند لذت بازی کردن را برای شما چندین برابر کند یا تجربه ای تلخ از بازی کردن را برای شما رقم بزند! پس در انتخاب هدست گیمینگ باید بالاترین میزان دقت را به خرج دهید! علاوه بر کیفیت صدای ایده آل، باید به این نکته هم دقت داشته باشید که هدست به سر شما فشار وارد نکند و باعث ایجاد حس ناراحتی برایتان در هنگام بازی کردن نشود. ما در این لیست چند مدل از بهترین هدست ها برای پلی استیشن 4 را معرفی کرده ایم که از بیشترین میزان محبوبیت در میان گیمرها در سال 2022 برخوردارند. بقیه مدل ها را در بخش اول مقاله نهایت لذت از بازی کردن با پلی استیشن 4 بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان ببینید!

هدست گیمینگ Sony Platinum Wireless – طراحی شده برای واقعیت مجازی (VR)

هدست گیمینگ Sony Platinum Wireless – طراحی شده برای واقعیت مجازی (VR)

در طراحی این هدست، PlayStation VR بیش از هر چیزی مورد توجه قرار گرفته است. بالشتک های این هدست ابعاد بزرگی دارند، نرم هستند و به طور کامل فضای روی گوش ها را پوشش می دهند. همچنین این هدست وزن سبکی دارد و احساس راحتی را در هنگام بازی به شما القا می کند. ارائه صدای محیطی 7.1 و مجهز بودن به میکروفون با قابیت حذف نویز، از جمله ویژگی هایی هستند که خرید هدست گیمینگ Sony Platinum Wireless را کاملاً مقرون به صرفه کرده اند! اگر می خواهید تا در کنسول پلی استیشن 4 خود از لوازم جانبی دست اول ساخت سونی استفاده کنید (نه تجهیزات Third-party)، این هدست بهترین گزینه برای شما است.

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis 7+ Wireless – عملکرد وایرلس عالی

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis 7+ Wireless – عملکرد وایرلس عالی

در طراحی این هدست از روش خلاقانه “ski-band” استفاده شده که باعث می شود تا هدست به شکلی محکم اما راحت بر روی سر کاربر قرار بگیرد. در ساخت این هدست از پارچه کشیده اما نرم استفاده شده که باعث شده تا این مدل به یکی از راحت ترین هدست های گیمینگ تبدیل شود. توزیع وزن ایده آل و طول عمر باتری 30 ساعته به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ مشکلی برای ساعات متوالی به بازی کردن ادامه دهید! علاوه بر این، هدست Arctis 7+ از برند SteelSeries از طریق دانگل USB به راحتی به پلی استیشن 4 یا PC متصل می شود و عملکرد وایرلس عالی و بدون تأخیر را ارائه می دهد.

هدست گیمینگ Razer Thresher for PS4 – برای حرفه ای ها

هدست گیمینگ Razer Thresher for PS4 – برای حرفه ای ها

هدست Thresher از برند Razer صدای شفاف و واضح Dolby 7.1 را ارائه می دهد و تجربه ای فراموش نشدنی از بازی با PS4 را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که حتی جزئیات صدای موجود در محیط بازی نیز با بالاترین وضوح برای شما قابل شنیدن خواهد بود. این هدست گیمینگ RAZER به صورت lag-free (با کمترین زمان تأخیر) عمل می کند و به میکروفون با قابلیت جمع شدن مجهز است. علاوه بر این، برد وایرلس این هدست به 12 متر هم می رسد. در مجموع هدست Razer Thresher برای حرفه ای ها ساخته شده است!

هدست Razer Kraken Lightweight – میان رده اما کاربردی

هدست Razer Kraken Lightweight – میان رده اما کاربردی

این مدل ارزان ترین هدست گیمینگ موجود در بازار نیست، اما می توانید یک جایگزین ایده آل برای هدست های گران قیمت به شمار آید. هدست Razer Kraken یک مدل میان رده است که به میکروفون جمع شدنی مجهز است و وزن سبکی دارد. هدبند این هدست از آلومینیوم ساخته شده و جنس مناسبی برای بازی در تایم طولانی دارد. پس اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه اما کاربردی هستید، این هدست را فراموش نکنید!

منبع: androidcentral