شکی در این نیست که گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 یکی از بهترین گوشی های تاشوی موجود در بازار است. این گوشی تاشوی فوق مدرن نسبت به مدل قبلی آن از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است. به خصوص صفحه نمایش تاشوی مجهز به پنل OLED این گوشی عملکردی چشمگیر را ارائه می دهد و بر روی آن محافظی قوی تر نسبت به قبل نصب شده است. این موضوع به این معنا نیست که شما نیازی به استفاده از محافظ صفحه نمایش برای گوشی Galaxy Z Flip 3 ندارید! بلکه اگر خواهان افزایش طول عمر این گوشی موبایل گران قیمت هستید، باید حتماً از محافظ صفحه نمایش بر روی آن استفاده کنید. در این بخش می توانید چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای این گوشی را مشاهده کنید. برای مشاهده سایر مدل ها به بخش اول این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

محافظ صفحه نمایش Skinomi – ضد انعکاس

محافظ صفحه نمایش Skinomi – ضد انعکاس

محافظ صفحه نمایش مات Skinomi ساخت آمریکا است و از انعکاس نور و تصاویر محیط بر روی نمایشگر گوشی گلکسی Z Flip 3 جلوگیری می کند. به این ترتیب بهترین دید را نسبت به محتوای گوشی حتی در زیر نور آفتاب خواهید داشت. علاوه بر این، با استفاده از این محافظ، نمایشگر گوشی شما از اثر انگشت و خط و خش در امان خواهد بود. این محافظ از پلیمر با دوام ساخته شده و از خاصیت ترمیم خودکار بهره می برد.

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Ultra Clear – یک انتخاب رده بالا

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Ultra Clear – یک انتخاب رده بالا

این محافظ صفحه نمایش کمی گران قیمت است اما از مقاوم ترین و با دوام ترین مدل های موجود در بازار شناخته می شود و به خوبی از صفحه نمایش با کیفیت گوشی Z Flip 3 محافظت می کند. قابلیت نصب آسان و مقاومت عالی در برابر خط و خش از ویژگی های اصلی این محصول هستند. همچنین این قاب تولید ZAGG از متریال مرغوب ساخته شده و از تکنولوژی ترمیم خودکار برخوردار است.

محافظ Corefyco Direct – هیچ سطحی بدون محافظ باقی نمی ماند

محافظ Corefyco Direct – هیچ سطحی بدون محافظ باقی نمی ماند

این محصول تمام سطوح و زوایای گوشی گلکسی Z Flip 3 را به خوبی پوشش می دهد و از 5 محافظ تشکیل شده است. با خرید این محصول از یک کاور منعطف از جنس TPU بهره مند می شوید که از تک تک اینچ های صفحه نمایش و بدنه گوشی گران قیمت شما محافظت می کند! همچنین این محصول دارای کاور اختصاصی برای لولاها است و یک محصول کامل و کاربردی شناخته می شود.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz – محافظت از حساس ترین بخش گوشی

محافظ صفحه نمایش Supershieldz – محافظت از حساس ترین بخش گوشی

اگر شما فرد سختگیری هستید و مدل های ذکر شده در این لیست رضایت شما را جلب نکرده است، می توانید به سراغ مدل های ساده تر بروید. محافظ صفحه نمایش Supershieldz یکی از همین مدل های ساده است که فقط بخش مهم و حساس گوشی Z Flip 3 (یعنی سطح داخلی صفحه نمایش OLED) را پوشش می دهد. شما می توانید از کیفیت عملکرد این محافظ اطمینان کامل داشته باشید.

منبع: androidcentral