گوشی های سری Galaxy A نمونه هایی عالی از گوشی های میان رده هستند و امکانات متنوعی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می دهند. اما گوشی A33 در میان آنها کمی متفاوت است؛ چرا که این گوشی به صفحه نمایش 90 هرتزی از نوع AMOLED مجهز است. پس بهتر است که بر روی صفحه نمایش زیبا و با کیفیت آن از یک محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. چه قصد استفاده از یک محافظ ساده ضد خش داشته باشید چه یک محافظ حریم شخصی، انتخاب های متعددی برای شما وجود دارد. در این لیست برخی از بهترین محافظ های صفحه نمایش را برای گوشی Samsung Galaxy A33 مشاهده می کنید.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A33

محافظ صفحه نمایش Supershieldz یک گلس فوق العاده مقاوم است که علاوه بر سطح تخت صفحه نمایش، لبه های منحنی اطراف آن را نیز پوشش می دهد. به این ترتیب کار با گوشی برای شما آسان تر و ایمن تر از قبل می شود. این گلس دارای یک روکش خاص نیز هست که از به جا ماندن اثر انگشت بر روی آن در هنگام کار با گوشی جلوگیری می کند. در هر بسته از این محصول، دو گلس قرار داده شده است.

محافظ صفحه نمایش سه عددی amFilm

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A33

محافظ صفحه نمایش amFilm به صورت بسته سه عددی به بازار عرضه شده است و هر آنچه را که از یک محافظ عالی انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. این گلس ها از استقامت بالایی برخوردارند و به گونه ای طراحی شده اند که در همه حال ظاهر براق و جذاب خود را حفظ کنند. استفاده از این گلس ظاهر زیبای گوشی شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد و از کیفیت صفحه نمایش آن کم نمی کند.

محافظ صفحه نمایش OTAO

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A33

این محافظ صفحه نمایش برند OTAO یک کیت کامل، متشکل از دو محافظ برای صفحه نمایش اصلی به همراه دو محافظ برای لنزهای دوربین بر روی پنل پشتی است. همچنین همراه با آن یک ابزار برای تنظیم تراز قرارگیری محافظ ها ارائه می شود. پس می توانید در هر حال مطمئن باشید که به صورت کاملاً مستقیم به اپلیکیشن های خود دسترسی خواهید داشت.

محافظ صفحه نمایش TOCOL

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A33

با سه محافظ برای صفحه نمایش اصلی و سه محافظ برای لنزهای دوربین، پک محافظ صفحه نمایش TOCOL همان چیزی است که به دنبال آن بودید! با خرید این پک، یک ابزار تنظیم تراز نیز به شما ارائه می دهد که با کمک گرفتن از آن می توانید گلس را به شکلی کاملاً دقیق بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین می تواند خیالتان راحت باشد که حتی لنزهای دوربین شما نیز از آسیب های احتمالی در امانند.

محافظ صفحه نمایش ضد بازتاب و حفظ حریم شخصی Wolsiamc

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy A33

محافظ صفحه نمایش و حفظ حریم شخصی Wolsiamc از یک گلس ضد خش برای محافظت از نمایشگر اصلی گوشی بهره می برد و در عین حال زاویه دید آن را به 45 درجه محدود می کند. این ویژگی باعث می شود تا سایر افرادی که در اطراف شما حضور دارند، نتوانند تا محتوای در حال نمایش بر روی گوشی را مشاهده کنند و به این ترتیب حریم شخصی شما به خصوص در محیط های شلوغ مانند مترو و اتوبوس به خوبی حفظ شود.

منبع: androidcentral