گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE یکی از گوشی های میان رده با بدنه پلاستیکی است. درست است که این گوشی جزء مدل های لوکس و رده بالا محسوب نمی شود، اما دلیلی برای محافظت نکردن از آن در برابر آسیب های احتمالی وجود ندارد! به خصوص باید صفحه نمایش آن را به خوبی ایمن نگه دارید. در این میان مدل های متنوع و متعددی از محافظ صفحه نمایش موجود است که این کار را به خوبی انجام می دهد! در لیست زیر می توانید با برخی از این مدل ها آشنا شوید و سایر مدل ها را نیز در بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass Screen Protector – کاربری آسان

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass Screen Protector – کاربری آسان

برند Supershieldz یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه ساخت محافظ صفحه نمایش است و محصولات آن نه تنها طول عمر بالایی دارند، بلکه استفاده از آنها فوق العاده آسان است! به عبارت دیگر حتی کاربران معمولی خانگی نیز برای نصب گلس سوپر شیلدز بر روی گوشی گلکسی S20 FE کار آسانی را پیش رو خواهند داشت. در بسته بندی این محصول دو گلس یدکی نیز موجود است.

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Glass+ - دوست چشمان شما

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Glass+ - دوست چشمان شما

محافظ های صفحه نمایش برند ZAGG از بهترین انتخاب ها برای گوشی گلکسی S20 FE هستند که از با کیفیت ترین آنها می توان به مدل InvisibleShield Glass+ اشاره کرد. این محافظ صفحه نمایش تا چهار برابر نسبت به یک مدل معمولی مستحکم تر است و استفاده از آن مزایایی برای چشمان شما هم خواهد داشت! چرا که این محافظ صفحه نمایش به لایه Eyesafe مجهز است و نور آبی مضر ساطع شده از نمایشگر گوشی را جذب کرده و از چشمان شما محافظت می کند. در مجموع می توان گفت این گلس از با کیفیت ترین و سازگارترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE محسوب می شود.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShiled Film – نازک و منعطف

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShiled Film – نازک و منعطف

اگر می خواهید تا پس از نصب محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی تغییری در احساس شما در هنگام لمس صفحه نمایش ایجاد نشود، از مدل MilitarySheild برند ArmorSuit استفاده کنید! این محافظ فوق العاده نازک است و در عین حال در مقابل خط و خش نیز مقاومت بالایی دارد. ضمن اینکه این محافظ تمام نقطه نقطه صفحه نمایش گوشی S20 FE را پوشش می دهد و دیگر نگران آسیب دیدن کناره های نمایشگر گوشی خود نخواهید بود. این محافظ صفحه نمایش با انواع قاب های گوشی نیز سازگاری دارد.

محافظ صفحه نمایش MP-Mall Anti-Fingerprint Tempered Glass – با کیفیت ترین گلس

محافظ صفحه نمایش MP-Mall Anti-Fingerprint Tempered Glass – با کیفیت ترین گلس

فقط صفحه نمایش گوشی گلکسی S20 FE نیست که باید از آن محافظت کنید، بلکه دوربین های این گوشی نیز ممکن در برابر آسیب های احتمالی آسیب ببینند! با خرید محافظ صفحه نمایش MP-Mall صاحب دو تمپرد گلس برای صفحه نمایش و دو گلس محافظ برای لنزهای دوربین می شوید و می توانید تمام نقاط حساس گوشی خود را از آسیب دیدن در امان نگه دارید. لازم به ذکر است که این محافظ ها ضد به جا ماندن اثر انگشت هستند.

محافظ صفحه نمایش LK Ultra-Thin HD Tempered Glass – چندین و چند گلس!

محافظ صفحه نمایش LK Ultra-Thin HD Tempered Glass – چندین و چند گلس!

مرتکب شدن اشتباه در نصب محافظ صفحه نمایش ممکن است به قیمت خراب شدن آن منجر شود! در این حالت اگر یک گلس دیگر نداشته باشید، باید زحمت از نو خریدن آن را دوباره تحمل کنید! به جای این کار، می توانید محافظ صفحه نمایش LK Ultra-Thin را خریداری کنید! در بسته بندی این محصول سه گلس برای صفحه نمیش جلو و سه گلس برای لنزهای دوربین قرار دارد. همچنین این شرکت یک ابزار برای تراز کردن گلس بر روی صفحه نمایش در اختیار شما قرار می دهد تا نصب آن به آسانی هر چه تمام تر انجام شود.

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دستگاه های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE به وب سایت اینده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral