همانطور که می دانید پس از انتشار شایعات متعدد درباره گوشی های آیفون 14 بالخره این گوشی ها اخیرا به بازار عرضه شدند. اما اگر شما هم دارای یک گوشی آیفون 14 هستید باید سریعا به فکر تهیه لوازم جانبی مناسب و سازگار با این گوشی باشید. یکی از مهم ترین این لوازم جانبی ها گلس است. روکش Ceramic Shield آیفون 14 مستحکم ترین شیشه ای است که تا به حال در یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. این روکش در مقابل ترک خوردگی کاملاً مقاوم است، اما هنوز در مقابل خط و خش آسیب پذیر نشان می دهد. بنابراین بهتر است تا یک محافظ صفحه نمایش بر روی آن استفاده شود. در لیست زیر چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای آیفون 14 را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که این محافظ ها برای آیفون 13 و آیفون 13 پرو هم قابل استفاده هستند، اما بیشترین کارایی را بر روی آیفون 14 دارند. لازم به ذکر است شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی با بهترین قاب های محافظ آیفون 13 نیز به بخش مقالات سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

محافظ صفحه نمایش بلکین UltraGlass – سطح محافظت مورد تأیید اپل

محافظ صفحه نمایش بلکین UltraGlass – سطح محافظت مورد تأیید اپل

محافظ صفحه نمایش بلکین UltraGlass را می توان بهترینِ بهترین ها دانست! این مدل تنها محافظی است که برای فروش بر روی اپل استور قرار گرفته و به طور کامل تأییدیه اپل را با خود به همراه دارد. متریال آلومینوسیلیکات به کار رفته در این محافظ هم انعطاف پذیری و هم مقاومت بالاتری در مقابل شوک نسبت به گلس تمپرد دارد و به طور کامل ایمنی آیفون 14 شما را در اثر سقوط از ارتفاع تضمین می کند. علیرغم مقاومت بالا، این محافظ صفحه نمایش بهترین عملکرد لمسی را به ارمغان می آورد و تنها 0.29 میلی متر ضخامت دارد!

محافظ صفحه نمایش Power Theory Privacy – حفظ حریم شخصی شما

محافظ صفحه نمایش Power Theory Privacy – حفظ حریم شخصی شما

این محافظ صفحه نمایش از برند Power Theory چشم افراد کنجکاو را از محتوای در حال نمایش بر روی آیفون 14 شما دور نگه می دارد و عملکرد ایده آلی را در حفظ حریم شخصی شما ارائه می دهد. به طوری که می توانید مطمئن باشید که محتوای صفحه نمایش آیفون 14 فقط توسط شما قابل مشاهده است و کسانی که با زاویه متمایل نسبت به گوشی قرار دارند، نمی توانند آنها را ببینند!

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Anti-Glare – ارزش خرید بالا

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Anti-Glare – ارزش خرید بالا

اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید، محافظ صفحه نمایش سوپرشیلدز انتخاب مناسبی برای شما است. بسته بندی این محصول حاوی دو محافظ از جنس تمپرد گلس است که هر دوی آنها از درجه سختی 9H بهره می برند. از این جهت می توان از مقاومت عالی آنها در برابر خراشیدگی اطمینان داشت. این محافظ ها همچنین از به جا ماندن اثر انگشت و لکه ها جلوگیری می کند.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – باریک و مقاوم

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – باریک و مقاوم

محافظ های صفحه نمایش از جنس گلس به دلیل درخشندگی و بافتی که دارند، پرطرفدارتر هستند. اما برخی از افراد محافظ های از جنس فیلم را که ضخامت کمتری دارند، ترجیح می دهند. محافظ صفحه نمایش ArmorSuit یکی از همین مدل هاست که علیرغم ضخامت کمی که دارد، در برابر ترک خوردگی و خراشیدگی مقاوم است. همچنین در هنگام نصب در زیر آن حباب تشکیل نمی شود.

گلس تمپرد MagGlass Blue Light Blocking – بهترین انتخاب برای چشم های خسته!

گلس تمپرد MagGlass Blue Light Blocking – بهترین انتخاب برای چشم های خسته!

اگر نور آبی مضر ساطع شده از صفحه نمایش گوشی چشمان شما را اذیت می کند و باعث سردرد یا بی خوابی شما می شود، می توانید برای کاهش آنها از محافظ صفحه نمایش MagGlass استفاده کنید. این محافظ از نوع گلس تمپرد است و به فیلتر کاهش نور آبی در تمامی سطح بدنه مجهز است. همچنین این محافظ صفحه نمایش فوق العاده ریسپانسیو است و عملکرد لمسی روان و با کیفیتی را به ارمغان می آورد.

منبع: imore