فرض کنید هزینه زیادی برای خرید یک گوشی پرچم دار گران قیمت سامسونگ گلکسی S20 Ultra متحمل شده اید و پس از مدت کوتاهی بر روی صفحه نمایش آن خط و خش بیفتد! پس برای اینکه این حس وحشتناک را تجربه نکنید، بهتر است تا یک محافظ صفحه نمایش برای آن بخرید! بهترین گوشی سامسونگ در سال 2020 به یک صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچ AMOLED مجهز است که توانایی نمایش سریع و روان تصاویر با نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد. مجهز بودن به تراشه اسنپ دراگون 865 و دوربین های قدرتمند با قابلیت زوم 100 برابر دیگر ویژگی های این گوشی را تشکیل می دهند. در هر صورت با محافظ های صفحه نمایش زیر می توانید به بهترین شکل از نمایشگر با کیفیت گوشی Galaxy S20 Ultra خود محافظت کنید. در بخش اول این مقاله می توانید سایر محافظ های صفحه نمایش گوشی Galaxy S20 Ultra را مشاهده کنید.

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex Film Screen Protector – ارزان و کاربردی

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex Film Screen Protector – ارزان و کاربردی

وقتی بحث بهترین برندهای سازنده محافظ صفحه نمایش شکل می گیرد، حتماً از Spigen هم نامی به میان خواهد آمد! محافظه صفحه نمایش NeoFlex از این برند نیز یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای گوشی S20 Ultra است. این محافظ از به جا ماندن خط و خش بر روی صفحه نمایش گوشی شما جلوگیری می کند و به هیچ عنوان باعث افت کیفیت عملکرد نمایشگر و تأخیر در پاسخ دهی در هنگام لمس آن نمی شود. همچنین اثر انگشت شما بر روی این محافظ صفحه نمایش باقی نمی ماند.

محافظ صفحه نمایش Tamoria Glass Screen Protector – خبری از جای اثر انگشت نیست!

محافظ صفحه نمایش Tamoria Glass Screen Protector – خبری از جای اثر انگشت نیست!

این مدل از برند Tamoria کمی گران تر است اما سطح محافظت بالاتری را به ارمغان می آورد. علاوه بر اینکه این گلس صفحه نمایش گوشی S20 Ultra شما را از خط و خش و شکستن در امان نگه می دارد، اثر انگشت شما نیز به هیچ عنوان بر روی آن باقی نخواهد ماند. بد نیست بدانید که این محافظ صفحه نمایش تنها 0.2 میلی متر ضخامت دارد و بهترین کیفیت عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی گلکسی S20 Ultra را به ارمغان می آورد.

محافظ صفحه نمایش PULEN LiQuidSkin Screen Protector – نصب آسان و بی دردسر

محافظ صفحه نمایش PULEN LiQuidSkin Screen Protector – نصب آسان و بی دردسر

PULEN نیز یکی دیگر از نام های شناخته شده در زمینه ساخت فیلم محافظ است و محافظ صفحه نمایش LiQuidSkin آن یکی از بهترین انتخاب ها برای گوشی گلکسی S20 Ultra به شمار می آید. این محافظ بدون اینکه زیر آن حباب و برآمدگی ایجاد شود بر روی صفحه نمایش گوشی نصب می شود و تمام سطح نمایشگر را پوشش می دهد. ضمن اینکه ضد خش هم هست! در بسته بندی این محصول، سه محافظ صفحه نمایش قرار داده شده است. در واقع می توان این محافظ صفحه نمایش را از بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی های سری Galaxy S20 سامسونگ دانست.

محافظ صفحه نمایش AmFilm Ultra Glass Screen Protector – صیقل داده شده با اشعه UV

محافظ صفحه نمایش AmFilm Ultra Glass Screen Protector – صیقل داده شده با اشعه UV

این محافظ صفحه نمایش از برند AmFilm چسبندگی بالایی دارد و در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) قرار گرفته است. به این ترتیب تنها کافی است تا این محافظ را در جای دقیق بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار داده و با صرف کمترین میزان فشار، آن را نصب نمایید. پس از آن از یک محافظ صفحه نمایش شفاف و مقاوم بر روی گوشی S20 Ultra خود بهره مند خواهید شد. گلس AmFilm Ultra به خوبی با سنسور اثر انگشت گوشی سازگار است؛ اما پس از نصب گلس، باید دوباره اثر انگشت خود را برای گوشی تعریف کنید. این کار فقط برای اول نیاز است و پس از آن مشکلی برای آنلاک کردن گوشی با اثر انگشت نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با سایر دستگاه های سازگار با این گوشی سامسونگ مقالاتی مانند مقاله ایرباد بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 2 به زودی عرضه می‌شود را در وب  سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral