فرض کنید هزینه زیادی برای خرید یک گوشی پرچم دار گران قیمت سامسونگ گلکسی S20 Ultra متحمل شده اید و پس از مدت کوتاهی بر روی صفحه نمایش آن خط و خش بیفتد! پس برای اینکه این حس وحشتناک را تجربه نکنید، بهتر است تا یک محافظ صفحه نمایش برای آن بخرید! بهترین گوشی سامسونگ در سال 2020 به یک صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچ AMOLED مجهز است که توانایی نمایش سریع و روان تصاویر با نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد. مجهز بودن به تراشه اسنپ دراگون 865 و دوربین های قدرتمند با قابلیت زوم 100 برابر دیگر ویژگی های این گوشی پرچم دار سامسونگ را تشکیل می دهند. در هر صورت با محافظ های صفحه نمایش زیر می توانید به بهترین شکل از نمایشگر با کیفیت گوشی Galaxy S20 Ultra خود محافظت کنید. در سایر محافظ های صفحه نمایش مناسب گوشی Galaxy S20 Ultra را در بخش دوم این مقاله می توانید مشاهده کنید.

محافظ صفحه نمایش Caseology Film Screen Protector – از لحاظ بهترین!

محافظ صفحه نمایش Caseology Film Screen Protector – از لحاظ بهترین!

این محصول در واقع یک فیلم محافظ است که به بهترین شکل از صفحه نمایش گوشی S20 Ultra شما محافظت می کند. محافظ صفحه نمایش Caseology شفافیت فوق العاده بالایی دارد و باعث افت میزان روشنایی نمایشگر گوشی نمی شود. ضمن اینکه این محافظ صفحه نمایش به آسانی بر روی گوشی نصب می شود و زیر آن حباب و برآمدگی ایجاد نمی شود. مجهز بودن به روکش ضد خش یکی دیگر از ویژگی های این محافظ صفحه نمایش است که به این مدل خاصیت خود ترمیمی نیز بخشیده است. در واقع می توان گفت این محافظ از بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی های سامسونگ است که بیشتر ویژگی های یک محافظ صفحه نمایش خوب را دارد! پس دیگر چه می خواهید؟!

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Ultra Clear + Screen Protector – شفاف همانند شیشه!

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Ultra Clear + Screen Protector – شفاف همانند شیشه!

محافظ صفحه نمایش InvisibleShield از برند ZAGG در حقیقت یک فیلم محافظ است، اما استفاده از آن حس و حال متفاوتی را به شما القا می کند. این محافظ صفحه نمایش دارای سطح «شیشه مانند» است و همان حس کار با صفحه نمایش بدون محافظ را برای شما به ارمغان می آورد. دیگر مشخصات درخشان این محافظ صفحه نمایش شامل پوشش دهی نقطه به نقطه تمامی سطح پنل جلوی گوشی S20 Ultra، فناوری خود ترمیمی و طول عمر عالی می شود.

محافظ صفحه نمایش Dome Glass Whitestone Tempered Glass Protector – رده بالا

محافظ صفحه نمایش Dome Glass Whitestone Tempered Glass Protector – رده بالا

شاید قیمت بالای این محافظ صفحه نمایش شما را شوکه کند! اما باید بگوییم که گلس Whitestone از برند Dome پیشرفته ترین و کامل ترین محافظ صفحه نمایشی است که می توانید برای گوشی S20 Ultra خود پیدا کنید! این محافظ کوچکترین خللی در عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی ایجاد نمی کند و تمامی سطح صفحه نمایش را به خوبی پوشش می دهد. همچنین این محصول دارای وارانتی «تمام عمر» است. پس می توان از دوام و طول عمر عالی آن اطمینان داشت.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield Film Screen Protector – سازگار با انواع قاب ها

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield Film Screen Protector – سازگار با انواع قاب ها

وقتی اسم ArmorSuit را می شنوید، ناخودآگاه به یاد واژه های «استحکام» و «دوام» می افتید! این محافظ صفحه نمایش از این برند نیز دقیقاً چنین ویژگی هایی دارد و علاوه بر ضد خش بودن، موفق به اخذ گواهینامه ارتشی در زمینه بالاترین حد از محافظت شده است. این محافظ صفحه نمایش در برابر به جا ماندن اثر انگشت هم مقاومت بالایی دارد و ضد بازتاب است. علاوه بر این، محافظ صفحه نمایش MilitaryShield با انواع قاب های گوشی S20 Ultra سازگار است و دست شما را برای انتخاب قاب باز می گذارد.

منبع: androidcentral