این روزها ساختن یک رایانه شخصی یا حتی خرید یک نسخه از پیش ساخته شده کمی گران قیمت است، و این با توجه به بودجه کم شما می تواند بار سنگینی بر روی دوش شما اعمال کند. اگر گیمر هستید و به بازی های ویدئویی علاقه مند می باشید، اما در عین حال دوست ندارید که هزینه بالایی در این راه خرج کنید، بهتر است این مقاله را تا آخر مطالعه کنید! چرا که در این بخش و بخش بعدی به معرفی لپ تاپ های گران قیمتی پرداخته ایم که این هفته در تخفیف هستند و با قیمت پایین تری معامله می شوند.

همانطور که می دانید، تمرکز اصلی یک لپ تاپ گیمینگ بر روی کارت گرافیک است، و این به این معنی است که شما نسبت به یک لپ تاپ با گرافیک یکپارچه هزینه بیشتری می ‌کنید، اما در مقابل هم ویژگی های بهتری دریافت می کنید. مخصوصا اگر لپ تاپی را خریداری کنید که با وجود ویژگی های خوب، از تخفیف بالایی هم برخوردار شده باشد!

پیدا کردن یک لپ تاپ مناسب بازی بسیار آسان است زیرا همه خرده ‌فروشان بزرگ آن را می ‌فروشند. آنچه ما در اینجا برای شما گردآوری کرده ‌ایم فهرستی از بهترین دستگاه هایی است که در ابتدا به فروش می ‌رسند یا فقط با قیمتی مناسب عرضه می‌ شوند. لازم است این نکته را بدانید که قدرت و سرعت لپ تاپ با پولی که هزینه می کنید، نسبت مستقیم دارد. با این حال، وقتی به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ با بودجه متوسط هستید، سعی کنید بر روی ویژگی که می خواهید متمرکز شده و به آن محدود شوید. به عنوان مثال، علاوه بر کارت گرافیک، چه نوع سرعت پردازشی می خواهید؟ چقدر حافظه نیاز دارید؟ اگر قصد دارید استریم یا تولید محتوا انجام دهید، شاید RAM برای شما در اولویت باشد.

بهترین معاملات لپ تاپ گیمینگ در این هفته:

لپ تاپ گیمینگ G15 Ryzen Edition

685.99 دلار در فروشگاه Dell

لپ تاپ گیمینگ G15 Ryzen Edition

لپ تاپ G15 Ryzen Edition مجهز به یک پردازنده موبایلAMD Ryzen 5 5600H ، 8 گیگابایت رم DDR4 و یک درایو 256 گیگابایتی M.2 با فناوری NMVe می باشد. همچنین این دستگاه به کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 مجهز شده است و از وای فای 6، بلوتوث و چندین پورت USB برخوردار می باشد.

لپ تاپ بازی Lenovo IdeaPad 3

649.99 دلار در eBay

لپ تاپ بازی Lenovo IdeaPad 3

ویژگی اصلی این دستگاه صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p و نرخ تازه سازی 120 هرتز است که برای گیمرها فوق العاده است. این لپ تاپ از پردازنده AMD Ryzen 5 5600H و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti پشتیبانی می کند. همچنین دارای 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD و بسیاری از ویژگی های دیگر است.

لپ تاپ گیمینگ MSI Bravo 15 AMD

699.99 دلار در Walmart

لپ تاپ گیمینگ MSI Bravo 15 AMD

با خرید لپ تاپ گیمینگ MSI Bravo 15 AMD، شما یک لپ تاپ 15 اینچی مناسب با پردازنده AMD Ryzen 7 5800H، کارت گرافیک AMD Radeon RX5500M، 16 گیگابایت رم و یک درایو حالت جامد 512 گیگابایتی با فناوری NVMe خواهید داشت. بر روی این دستگاه، ویندوز 10 بارگذاری شده است و دارای بلوتوث و وای فای 6 برای اتصال بی سیم است.

شما میتوانید ادامه این لیست این لپ تاپ ها را در بخش دوم مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت ماه می 2022 مشاهده کنید.

منبع: windowscentral