شما می توانید از قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S21 نه تنها برای محافظت از آن، بلکه برای جلوه بخشیدن به آن نیز استفاده کنید. در این میان قاب های متنوعی در بازار موجود هستند که می توانید از آنها بهره ببرید. از قاب های شفاف گرفته تا قاب های مستحکم و رنگی، شما می توانید مدل مورد نظر خود را متناسب با سلیقه تان انتخاب نمایید. در این بخش چند مدل از بهترین قاب های سازگار با گوشی Samsung Galaxy S21 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را می توانید در بخش دوم این مقاله مشاهده کنید.

قاب محافظ Caseology Nano Pop – تنوع رنگی ایده آل

قاب محافظ Caseology Nano Pop – تنوع رنگی ایده آل

گوشی گلکسی S21 اولین گوشی موبایل اندرویدی است که می توان از قاب Caseology Nano Pop برای محافظت از آن استفاده کرد. سطح این قاب دارای طرح های برجسته است که باعث می شود تا گوشی محکم تر در دست قرار گیرد و نلغزد. همچنین این قاب تنوع رنگی بالایی دارد و ظاهری زیبا به گوشی S21 شما می بخشد. این قاب دارای جایگاه اختصاصی برای دوربین گوشی است.

قاب محافظ Ringke Onyx Series – باریک و زبر

قاب محافظ Ringke Onyx Series – باریک و زبر

اگر می خواهید تا گوشی S21 کاملاً در دستانتان محکم باقی بماند و نلغزد، قاب Ringke Onyx برای شما کاملاً مناسب خواهد بود. این قاب در دو نسخه راهی بازار شده که نسخه معمولی آن در سه رنگ قابل تهیه است. همچنین نسخه Onyx Design این قاب با رنگ مشکی عرضه شده است و سطح آن به صورت ضد لغزش طراحی شده است. لازم به ذکر است که برای این قاب جایگاهی برای اتصال بند آویز نیز در نظر گرفته شده است.

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – محافظت کامل از گوشی

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – محافظت کامل از گوشی

برند ArmadilloTek برخی از مستحکم ترین قاب های موجود در بازار را تولید کرده که از میان بهترین آنها می توان به سری Vanguard اشاره کرد. این قاب موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده شده و به طور کامل در برابر سقوط از ارتفاع 6 متری مقاوم است! پس با استفاده از این قاب خیالتان بابت امنیت کامل گوشی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که این قاب دارای پایه نگهدارنده نیز هست و از قابلیت شارژ وایرلس گوشی گلکسی S21 پشتیبانی می کند.

قاب محافظ Samsung Leather Cover – شیک و با کیفیت

قاب محافظ Samsung Leather Cover – شیک و با کیفیت

قاب چرمی سامسونگ فقط به دلیل اینکه تولید سامسونگ است در این لیست قرار نگرفته! این قاب را می توان یکی از بهترین قاب های محافظ برای گوشی S21 در میان تمام برندهای موجود دانست. این قاب ظاهر شیک و زیبایی دارد و حس خوبی را در هنگام در دست گرفتن گوشی به شما القا می کند. البته توجه داشته باشید که این قاب دارای لبه در اطراف صفحه نمایش نیست. به هر حال این مدل یکی از مدل های رده بالا است و برای سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود!

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal – شفاف و جذاب

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal – شفاف و جذاب

به طور کلی قاب های شفاف یا خیلی باریک هستند یا خیلی ضخیم! اما شرکت Spigen برای گوشی S21 یک قاب شفاف متعادل و جذاب را با نام Liquid Crystal ارائه داده است. این قاب از قابلیت مکش هوا در گوشه ها برخوردار است و گوشی را به شکلی محکم در بر می گیرد. همچنین بدنه شفاف و کریستالی این قاب از دست نمی لغزد و دارای خاصیت ضد لغزش مناسبی است. پس اگر می خواهید تا بدنه گوشی گلکسی S21 شما از نگاه دیگران مخفی نشود، این قاب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برای آشنایی با سایر قاب های محافظ گوشی گلکسی S21 با بخش بعدی مقاله تحت عنوان مناسب ترین قاب ها برای محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی S21 (بخش دوم) با ما همراه باشید.

منبع: androidcentral