هیچ وقت فراموش نکنید که گوشی موبایل شما تحت هر شرایطی به یک قاب محافظ نیاز دارد! فرقی نمی کند که از یک گوشی پرچم دار و بالا رده استفاده می کنید یا از مدل های نسبتاً قدیمی تر مانند گلکسی S10+! به هر حال باید یک قاب محافظ دور آن بیندازید تا گوشی تان در برابر آسیب های غیر قابل پیش بینی ایمن باقی بماند. در این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین قاب های محافظ برای گوشی سامسونگ گلکسی S10+ پرداخته ایم. مدل های بیشتر را می توانید در بخش اول این مطلب بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal Glitter – درخشان همچون ستاره های چشمک زن

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal Glitter – درخشان همچون ستاره های چشمک زن

گوشی گلکسی S10+ یک گوشی درخشان و با کیفیت است و لیاقت آن را دارد تا از یک قاب محافظ درخشان و چشمگیر برای محافظت از آن استفاده کنید! قاب Liquid Crystal Glitter به سبک آسمان پر از ستاره در شب طراحی شده و کاملاً درخشان و براق است! همچنین این قاب ضخامت کمی دارد و در رنگ های متنوع و جذابی عرضه شده است.

قاب محافظ Incipio Esquire Holden – یک قاب پارچه ای شیک

قاب محافظ Incipio Esquire Holden – یک قاب پارچه ای شیک

قسمت پشتی قاب های سری جدید Esquire از برند Incipio از پارچه ساخته شده و این موضوع دوام و استحکام قابل توجهی به این محصولات بخشیده است. این قاب ها از طراحی ظاهری شیکی نیز بهره می برند و بیشتر برای استفاده های رسمی و افرادی مناسب هستند که در سازمان های مهم پست های رده بالایی دارند!

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard Series – دارای پایه نگهدارنده

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard Series – دارای پایه نگهدارنده

این قاب با فناوری شارژ وایرلس Qi سازگار است و یکی از مدل های مستحکم به شمار می آید. به طوری که این قاب دارای محافظ پورت نیز هست و از نفوذ گرد و غبار به پورت شارژ گوشی جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این مدل کاربردی باید به مجهز بودن به پایه نگهدارنده اشاره کرد که امکان قرار دادن گوشی به صورت افقی بر روی میز و تماشای ویدئو را برای شما فراهم می آورد! قاب های سری Vanguard رنگ بندی متنوعی نیز دارند و طیف وسیعی از سلایق را راضی می کنند.

قاب محافظ X-Doria Raptic Shield Series – به سختی الماس

قاب محافظ X-Doria Raptic Shield Series – به سختی الماس

این قاب از مستحکم ترین قاب های محافظی است که برای گوشی Galaxy S10+ می توان پیدا کرد! سطح این قاب به صورت شفاف طراحی شده و بدنه گوشی از درون آن مشخص است. ضمن اینکه فریم دور صفحه این قاب به صورت سه رنگ طراحی شده و علاوه بر استحکام بالا، زیبایی خاصی را نیز به گوشی شما می بخشد.

قاب محافظ i-Blason Cosmo Series – بسیار شیک!

قاب محافظ i-Blason Cosmo Series – بسیار شیک!

این قاب به صورت دو تکه ساخته شده و هم از بدنه و هم از صفحه نمایش گوشی S10+ محافظت می کند. نکته قابل توجه در رابطه با قاب Cosmo برند i-Blason طراحی خاص و شیک آن است که یادآور قطعاتی سرامیکی در قاب هایی طلایی رنگ است! پس اگر می خواهید تا گوشی شما ظاهری متمایز نسبت به گوشی دوستانتان داشته باشد، این مدل را انتخاب کنید.

شما می توانید نسبت به خرید گوشی سامسونگ مدل گلکسی S10+ و لوازم جانبی آن با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral