هیچ وقت فراموش نکنید که گوشی موبایل شما تحت هر شرایطی به یک قاب محافظ نیاز دارد! فرقی نمی کند که از یک گوشی موبایل پرچم دار و بالا رده استفاده می کنید یا از مدل های نسبتاً قدیمی تر مانند گلکسی S10+! به هر حال باید یک قاب محافظ دور آن بیندازید تا گوشی تان در برابر آسیب های غیر قابل پیش بینی ایمن باقی بماند. در این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین قاب های محافظ برای گوشی سامسونگ گلکسی S10+ پرداخته ایم. مدل های بیشتر را می توانید در بخش دوم این مطلب بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

قاب محافظ Spigen Neo Hybrid – ظاهر مدرن و جدید

قاب محافظ Spigen Neo Hybrid – ظاهر مدرن و جدید

این سری از قاب های برند Spigen از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است و موفق به اخذ جایزه نیز شده است. طراحی ظاهری این قاب محافظ به گونه ای است که جلوه ای مدرن و امروزی به گوشی Galaxy S10+ می بخشد. همچنین بر روی پنل پشتی این قاب خطوط مورب برجسته ای تعبیه شده که باعث می شود تا گوشی محکم تر در دست قرار بگیرد و نلغزد.

قاب محافظ ArmadilloTek Urban Ranger – فوق العاده مستحکم

قاب محافظ ArmadilloTek Urban Ranger – فوق العاده مستحکم

این قاب یکی از مدل های پرطرفدار دیگر موجود در بازار است که در ساخت آن از TPU استفاده شده است. اگر می خواهید تا گوشی تان به طور کامل در مقابل ضربه ایمن باشد و ظاهری خشن و مستحکم به خود بگیرد، این قاب یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. ضمن اینکه این مدل در چهار رنگ مختلف عرضه شده و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد.

قاب محافظ OtterBox Symmetry Series – درخشان و چشم نواز

قاب محافظ OtterBox Symmetry Series – درخشان و چشم نواز

با استفاده از قاب های سری Symmetry برند OtterBox به گوشی S10 Plus خود ظاهری زیبا و چشم نواز ببخشید! بدنه این قاب دارای دانه های براق و چشمک زن است و در رنگ های متنوع و جذابی طراحی شده است. همچنین ضخامت این قاب بسیار کم است و استفاده از آن باعث سنگین شدن بیش از حد گوشی نمی شود.

قاب محافظ Snakehive Vintage Leather Wallet – یک کیف پول با کلاس

قاب محافظ Snakehive Vintage Leather Wallet – یک کیف پول با کلاس

برند Snakehive یک برند بریتانیایی است که به ساخت قاب های با کیفیت شهرت دارد. این مدل در واقع یک کیف پول است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید گوشی موبایل خود را در کنار کارت های اعتباری و پول نقد به صورت یکجا حمل کنید. در ساخت این محصول از چرم درجه یک اروپایی استفاده شده که علاوه بر ظاهری شیک و با کلاس، مقاومت و دوام بالایی را نیز به ارمغان آورده است.

قاب محافظ Ringke Fusion X – سخت همچون کریستال

قاب محافظ Ringke Fusion X – سخت همچون کریستال

این قاب به طور کامل از گوشی S10+ شما در مقابل ضربه مقاومت می کند و دوام بالایی دارد. همچنین بدنه این قاب به صورت شفاف طراحی شده و طراحی بدنه گوشی شما را مخفی نمی کند. در کناره های قاب Ringke Fusion X از پلاستیک هایی با خاصیت ارتجاعی استفاده شده که ضربه و شوک را به خوبی دفع می کنند. ضمن اینکه ماژول دوربین گوشی نیز توسط این قاب به خوبی محافظت می شود. برای آشنایی با انواع دیگری از قاب های گوشی سامسونگ با ادامه مقاله تحت عنوان بهترین قاب ها برای محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی S10+ (بخش دوم) با ما همراه باشید.

شما می توانید نسبت به خرید گوشی سامسونگ گلکسی S10+ و لوازم جانبی آن با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral