درست است که اکنون آیفون 13 در بازار است و قرار است تا به زودی گوشی های آیفون 14 هم در دسترس قرار بگیرند، اما هنوز بسیاری از کاربران (به خصوص در کشور ما) در حال استفاده از آیفون 11 هستند. آیفون 11 طراحی زیبایی دارد و لایق این است تا با یک قاب از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت شود! انواع مختلفی از قاب در طرح ها و رنگ های مختلف برای آیفون 11 در بازار موجود است و شما می توانید متناسب با سلیقه تان یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه چند مدل از بهترین قاب های آیفون 11 را به شما معرفی می کنیم. برای مشاهده سایر مدل های این قاب های محافظ آیفون به مقاله قاب های محافظ مناسب گوشی آیفون 11 اپل بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ Apple’s Silicone Case (for iPhone 11) – طراحی اپل

قاب محافظ Apple’s Silicone Case (for iPhone 11) – طراحی اپل

برای طرفداران اپل و آیفون، هیچ انتخاب دیگری به جز قاب طراحی شده توسط اپل وجود ندارد! این قاب ضمانت می کند که علاوه بر سطح پنل پشتی، تمام گوشه ها و لبه های آیفون 11 را نیز پوشش داده و از آنها محافظت کند. همچنین این طراحی ساده اما زیبایی دارد. البته نیاز به گفتن ندارد که این قاب تنها مدل موجود در بازار است که بر روی آن لوگوی اپل حک شده است!

قاب محافظ Speck Gemshell iPhone 11 Case – شفاف و ساده

قاب محافظ Speck Gemshell iPhone 11 Case – شفاف و ساده

قاب های تولید Speck مقاومت خوبی به گوشی می دهند و انعطاف پذیری بالایی به خصوص در گوشه ها دارند. از این جهت جدا کردن آنها از گوشی به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. ضمن اینکه قاب Gemshell برند Speck به صورت شفاف (ترنسپرنت) طراحی شده و استفاده از آن مانع از دیده شدن رنگ جذاب بدنه آیفون 11 شما نمی شود!

قاب محافظ GVIEWIN Marble iPhone Case – محبوب و ترند شده

قاب محافظ GVIEWIN Marble iPhone Case – محبوب و ترند شده

قاب Marble یکی از مدل های فوق باریک برند GVIEWIN است که در ساخت آن از متریال TPU استفاده شده است. این قاب که محبوبیت زیادی بین آیفون بازها دارد، از طراحی ظاهری خاص و جذابی بهره می برد و بر روی آن از الگوی سنگ ها و جواهرات قیمتی استفاده شده است. توجه داشته باشید که این قاب برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش کاربرد بیشتری دارد تا محافظت از آن در برابر ضربه.

قاب محافظ Nomad Rugged Folio – لوکس و خاص پسند

قاب محافظ Nomad Rugged Folio – لوکس و خاص پسند

شرکت Nomad در ساخت قاب های چرمی شیک برای آیفون سابقه درخشانی دارد و قاب های آن علاوه بر ظاهر زیبا، از قدرت محافظت کنندگی بالایی نیز بهره می برند. قاب Rugged Folio از این برند از تلفیقی از متریال پلی کربنات و چرم ساخته شده و یک نمونه خوب از محصولات رده بالای این شرکت است. جنس سطح خارجی این قاب به گونه ای است که در هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوشایندی به شما دست خواهد داد.

قاب محافظ totallee Thin iPhone Case – باریک اما فوق مستحکم

قاب محافظ totallee Thin iPhone Case – باریک اما فوق مستحکم

قاب های مینیمال و ساده برند totallee و به خصوص قاب آیفون مدل Thin از طرفداران زیادی برخوردارند. این قاب تا جایی که امکان دارد باریک است! اما این باریک بودن بر روی کیفیت عملکرد آن در محافظت از آیفون 11 تأثیری نگذاشته است. به طوری که با استفاده از آن خیالتان بابت در امان ماندن گوشی از آسیب دیدن در مقابل ضربه و سقوط از ارتفاع راحت خواهد بود.

منبع: imore