گوشی گلکسی S21 FE پس از کش و قوس های فراوان بالاخره راهی بازار شده و توانسته با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسبی که دارد، خیلی زود به محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دست پیدا کند. درست است که این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده شناخته می شود، اما به هر حال باید تمام توان خود را برای محافظت از آن به کار بگیرید! خوشبختانه قاب های متنوعی برای محافظت از گوشی Galaxy S21 FE در بازار موجود است که برای این منظور کمک زیادی به شما می کنند. در این بخش با برخی از این قاب ها آشنا می شویم. شما می توانید سایر مدل های این قاب های محافظ را در بخش اول مقاله بهترین قاب های محافظ برای گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

قاب محافظ CaseBorne ArmadilloTek V – فوق العاده مستحکم

قاب محافظ CaseBorne ArmadilloTek V – فوق العاده مستحکم

این قاب یکی از مدل های فوق العاده مستحکم موجود در بازار است که از گوشی شما به طور کامل در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. این قاب به صورت چند لایه طراحی شده و خیال شما را بابت محافظت از گوشی در برابر ضربه راحت می کند. بر روی پنل پشتی این قاب پایه نگهدارنده نیز تعبیه شده که امکان قرار دادن گوشی به صورت عمودی و افقی بر روی سطوح صاف را فراهم می آورد.

قاب محافظ Caseology Vault – ظاهر شیک

قاب محافظ Caseology Vault – ظاهر شیک

قاب مدل Vault برند Caseology در رنگ های مشکی مات و سبز راهی بازار شده و جنس آن به گونه ای است که حس فوق العاده ای را در هنگام در دست گرفتن گوشی تجربه خواهید کرد. این قاب دارای سطح مخملی مانند است که باعث می شود تا گوشی موبایل در دست نلغزد. همچنین طراحی ظاهری شیک و ضخامت بسیار کم این قاب باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در میان کاربران گوشی Galaxy S21 FE شده است.

قاب محافظ Speck Presidio ExoTech – باریک اما مقاوم

قاب محافظ Speck Presidio ExoTech – باریک اما مقاوم

شاید در نگاه اول ظاهر ساده قاب Presidio ExoTech چندان باعث جلب توجه شما نشود، اما بد نیست بدانید که این قاب یکی از با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار است! این قاب به شکلی نرم و منعطف طراحی شده و از گوشی شما به خوبی محافظت می کند. همچنین این قاب دارای گواهینامه ارتشی در زمینه مقاومت در برابر ضربه است و در آن از روکش MicroBan استفاده شده است.

قاب محافظ Spigen Tough Armor – یک قاب دولایه با کیفیت

قاب محافظ Spigen Tough Armor – یک قاب دولایه با کیفیت

قاب Tough Armor برند Spigen از دولایه تشکیل شده و در میان لایه های آن از فوم استفاده شده است. این نوع طراحی مقاومتی خیره کننده به گوشی شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع می بخشد. علاوه بر این، بر روی این قاب یک پایه نیز تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا به عنوان مثال بتوانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی بتوانید ویدئوهایی مورد علاقه تان را از یوتیوب تماشا کنید.

قاب محافظ Ringke Onyx – طراحی تیره اما جذاب

قاب محافظ Ringke Onyx – طراحی تیره اما جذاب

شاید قاب Ringke Onyx به اندازه قاب های Spigen Rugged Armor یا Caseology Vault شناخته شده نباشد، اما کارایی بسیار مناسبی را در محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE ارائه می دهد. این قاب در رنگ های بنفش، سبز زیتونی و مشکی عرضه شده و ظاهری تیره اما شیک به گوشی شما می بخشد. همچنین جنس این قاب به گونه ای است که مانع از لغزیدن گوشی در دست می شود.

منبع: androidcentral