گوشی گلکسی S21 FE پس از کش و قوس های فراوان بالاخره راهی بازار شده و توانسته با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسبی که دارد، خیلی زود به محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دست پیدا کند. درست است که این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده شناخته می شود، اما به هر حال باید تمام توان خود را برای محافظت از آن به کار بگیرید! خوشبختانه قاب های متنوعی برای محافظت از گوشی Galaxy S21 FE در بازار موجود است که برای این منظور کمک زیادی به شما می کنند. در این بخش با برخی از این قاب ها آشنا می شویم. شما می توانید سایر مدل های این قاب های محافظ را در بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

قاب محافظ Caseology Nano Pop – کیفیت ایده آل

قاب محافظ Caseology Nano Pop – کیفیت ایده آل

این قاب محافظ ترکیبی از دوام و راحتی را به ارمغان می آورد! بخش داخلی این قاب از متریال نرم و انعطاف پذیر ساخته شده و هیچ گونه فشاری به گوشی وارد نمی کند. همچنین قاب Nano Pop برند Caseology ظاهری شیک و جذاب دارد و از ضخامت کمی بهره می برد. استفاده از این قاب به دوربین های گوشی Galaxy S21 Fe سامسونگ نیز ظاهری جذاب تر می بخشد.

قاب محافظ Supcase Unicorn Beetle Pro Series – آماده برای استفاده

قاب محافظ Supcase Unicorn Beetle Pro Series – آماده برای استفاده

این قاب دارای گواهینامه ارتشی در زمینه مقاومت در برابر آسیب های احتمالی است و یکی از مدل های مستحکم موجود در بازار به شمار می آید. در پشت بدنه این قاب یک پایه نگهدارنده نیز تعبیه شده که امکان قرار دادن گوشی به صورت عمودی و افقی بر روی سطوح صاف را ایجاد می کند. این قاب دارای محافظ صفحه نمایش نیز هست که بر روی آن دایره ای به شکل اثر انگشت تعبیه شده است. این دایره مکان حسگر اثر انگشت گوشی را مشخص می کند و به شما اجازه می دهد تا سریع تر گوشی را آنلاک کنید.

قاب محافظ Ringke Fusion – دیگر خبری از بازتاب نور نیست

قاب محافظ Ringke Fusion – دیگر خبری از بازتاب نور نیست

قاب های شفاف معمولاً درخشندگی زیادی دارند و باعث بازتاب نور و اذیت شدن کاربر حین استفاده از گوشی می شوند. شرکت Ringke با علم به این موضوع اقدام به تولید قاب مدل Fusion کرده است. این قاب دارای سطحی مات است و از بازتاب نور تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این قاب از نوع شفاف است و استفاده از آن باعث مخفی شدن طراحی ظاهری گوشی و رنگ آن نمی شود.

قاب محافظ Spigen Rugged Armor – یک مدل مورد علاقه همیشگی

قاب محافظ Spigen Rugged Armor – یک مدل مورد علاقه همیشگی

با اینکه Spigen هر چند سال یک بار اقدام به عرضه قاب های جدید با طراحی های متفاوت می کند، قاب کلاسیک Rugged Armor آن هنوز به عنوان یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار موجود در بازار شناخته می شود. طراحی خاص ماژول دوربین این قاب و کیفیت ساخت ایده آل سطح آن از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آیند. در قسمت پایین این قاب از فیبر کربن استفاده شده که باعث می شود تا گوشی محکم تر و ایمن تر در دست قرار بگیرد.

قاب محافظ Samsung Clear Slim Strap Cover – راحت و منعطف

قاب محافظ Samsung Clear Slim Strap Cover – راحت و منعطف

این قاب که به طور مستقیم توسط سامسونگ تولید شده، دارای یک ویژگی خاص است: بر روی سطح آن جایگاه برای اتصال بند در نظر گرفته شده است. همراه با این قاب دو بند ارائه شده که با استفاده از آنها می توانید گوشی را به طور کاملاً محکم و ایمن در دست بگیرید و با خیال راحت تری از گوشی برای مواردی مانند گرفتن عکس و ویدئوی سلفی استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع دیگری از قاب های گوشی گلکسی S21 FE می پردازیم. با بخش دوم مقاله بهترین قاب های محافظ برای گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE با ما همراه باشید.

منبع: androidcentral