گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 با توجه به قیمت بالا و ساختار تقریباً تمام شیشه ای که دارد، باید توسط یک قاب با کیفیت محافظت شود! مسلماً دوست ندارید تا گوشی گران قیمت شما از دستتان رها شود و آسیب ببیند! اما فرم خاص طراحی این گوشی موبایل هوشمند و قابلیت تا شدن آن، انتخاب های شما را جهت تهیه قاب برای آن محدود می کند. در این بخش چند مدل از بهترین قاب های محافظ گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب آسان تری داشته باشید.

قاب محافظ Spigen Ultra Hybrid – بهترین به دو دلیل!

قاب محافظ Spigen Ultra Hybrid – بهترین به دو دلیل!

قاب محافظ Spigen Ultra Hybrid دو ویژگی تحسین برانگیز را در کنار هم ارائه می دهد! اول اینکه این قاب تمام سطح گوشی را دربرمی گیرد و از تمام بخش های جلویی و پشتی گوشی در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند بدون اینکه باعث ضخیم تر شدن آن شود! در این قاب از سیستم لایه دوگانه با یک پوشش خارجی سخت از جنس TPU ضد شوک استفاده شده که مقاومتی عالی به گوشی Z Fold 2 می بخشد. ویژگی دیگر این قاب این است که استفاده از آن سبب می شود تا حاشیه اطراف صفحه نمایش و دوربین بیشتر شود و بتوان راحت تر با آنها کار کرد.

قاب محافظ Samsung Leather Case – لوکس ترین انتخاب!

قاب محافظ Samsung Leather Case – لوکس ترین انتخاب!

گوشی Galaxy Z Fold 2 یک دستگاه لوکس و گران قیمت به حساب می آید، پس بهتر است تا از یک قاب شیک و با کلاس در کنار آن استفاده کنید! برای این منظور می توانید از قاب Samsung Leather Case استفاده کنید که در آن از چرم با کیفیت و مرغوب استفاده شده است. این قاب دارای حاشیه های افزایش یافته و برآمده است که استفاده از دوربین را آسان تر می کند. همچنین این قاب در قسمت گوشه ها مقاومت بالاتری دارد و ایمنی گوشی شما را تضمین می کند. لازم به ذکر است که این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه شده و از لوکس ترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

قاب محافظ Spigen Tough Armor Case – محافظت حداکثری!

قاب محافظ Spigen Tough Armor Case – محافظت حداکثری!

اگر به دنبال بالاترین حد محافظت از گوشی گلکسی Z Fold 2 خود هستید، قاب Spigen Tough Armor انتخابی است که باید انجام دهید! این قاب دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G-516.6 است و تست های ارتش ایالات متحده آمریکا در زمینه مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع را به خوبی پشت سر گذاشته است. مجهز بودن به قاب های برآمده به منظور حفاظت بیشتر از صفحه نمایش و ماژول دوربین از دیگر ویژگی های این قاب است. همچنین این قاب از لولاهای گوشی به خوبی محافظت می کند.

قاب محافظ Spigen Thin Fit Designed – باریک و سبک

قاب محافظ Spigen Thin Fit Designed – باریک و سبک

اگر می خواهید تا مقاومت گوشی Galaxy Z Fold 2 خود را ارتقا دهید بدون اینکه باعث سنگین تر شدن آن شوید، قاب Spigen Thin Fit برای شما ساخته شده است. این قاب دو تکه هم از پنل پشتی گوشی محافظت می کند و هم صفحه نمایش آن را از آسیب های احتمالی در امان نگه می دارد. این مدل هم از قاب های برآمده بهره می برد و کار کردن با دوربین را آسان تر می کند. توجه داشته باشید که این قاب از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع های زیاد محافظت نمی کند.

منبع: androidcentral