بالاخره گوشی آیفون 14 پلاس به بازار عرضه شده و پیش بینی می شود که به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. اگر شما هم این گوشی گران قیمت را خریده اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا یک قاب هم برای آن تهیه کنید! مسلماً دوست ندارید تا گوشی گران و رده بالای شما به خاطر یک حادثه ناگهانی آسیب ببیند یا بر روی بدنه آن خط و خش و لکه بیفتد! در این مقاله و بهترین قاب برای آیفون 14 پلاس بخش اول می توانید با چند مدل از بهترین قاب های این گوشی اپل آشنا شوید.

قاب Casetify MagSafe Compatible Ultra Impact

قاب Casetify MagSafe Compatible Ultra Impact

اگر می خواهید تا همه چیز قاب گوشی شما شخصی سازی شده باشد، این مدل برای شما است! Casetify به شما اجازه می دهد تا قاب آیفون خود را از صفر بسازید و استایل، طراحی، رنگ و فونت آن را به دلخواه خود انتخاب نمایید. علاوه بر مباحث مربوط به زیبایی شنایی، این قاب دوام و استحکام بالایی نیز دارد و از گوشی شما در اثر سقوط از ارتفاع حدود 3 متری محافظت می کند. تکنولوژی EcoShock به کار رفته در این قاب باعث می شود تا آیفون 14 پلاس در اثر شوک و ضربه آسیب نبیند. لازم به ذکر است این قاب که از بهترین لوازم جانبی های مناسب گوشی های آیفون 14 است کاملاً با محیط زیست سازگار بوده و در آن از مواد تجزیه پذیر استفاده شده است.

نقاط قوت: ساخته شده از مواد تجزیه پذیر، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری، بهره بردن از تکنولوژی EcoShock، طراحی کاستوم و سفارشی

نقاط ضعف: قیمت بالا، هر کسی دوست ندارد قاب گوشی اش را شخصاً طراحی کند!

قاب Snakehive Vintage Leather Wallet

قاب Snakehive Vintage Leather Wallet

با استفاده از این قاب می توانید کارت های اعتباری و پول نقد خود را در کنار آیفون 14 پلاس خود حمل کنید. این قاب دارای سه جایگاه برای قرار دادن کارت و یک فضای جداگانه برای پول نقد است. همچنین قاب Snakehive به عنوان پایه نگهدارنده گوشی نیز قابل استفاده است. لازم به ذکر است که این قاب مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و دو سمت آن به صورت آهنربایی به یکدیگر متصل می شوند. به این ترتیب گوشی و محتویات درون قاب در هنگام حرکت از آن بیرون نمی ریزند.

نقاط قوت: دارای سه جایگاه کارت اعتباری، امکان استفاده به عنوان پایه نگهدارنده، چفت شدن به صورت آهنربایی، روکش چرم

نقاط ضعف: هر کسی چرم دوست ندارد!، طراحی زمخت و سنگین نسبت به سایر مدل ها

قاب Krystec Clear Case with HaloLock

قاب Krystec Clear Case with HaloLock

اگر از قاب های شفافی که به مرور زمان زرد می شوند متنفرید، این قاب از برند Krystec برای شما مناسب خواهد بود! این مدل که از بهترین قاب های آیفون است، از پلی کربنات فوق شفاف ساخته شده و هرگز زرد نمی شود! همچنین پلیمر ضد شوک به کار رفته در آن به بهترین شکل از گوشی آیفون شما در برابر صدمات احتمالی محافظت می کند. همچنین این قاب دارای محافظ دوربین هم هست و از لنزهای دوربین گوشی نیز مراقبت می کند.

نقاط قوت: زرد نشدن با گذر زمان، ساخته شده از پلیمر ضد شوک، مجهز بودن به محافظ دوربین

نقاط ضعف: استحکام معمولی، طراحی ساده و بدون رنگ و تنوع

قاب Ringke Fusion

قاب Ringke Fusion

با استفاده از این قاب «ضد اثر انگشت» Ringke، گوشی خود را از به جا ماندن اثر انگشت و لکه در امان نگه دارید! این قاب از پلی کربنات مات ساخته شده و در حاشیه های کناری آن از TPU استفاده شده است. به این ترتیب می توانید از استحکام بالای آن در زمان وارد آمدن هر نوع ضربه تصادفی به گوشی مطمئن باشید! سطح این قاب به صورت شفاف ساخته شده و طراحی زیبای گوشی آیفون 14 پلاس شما را مخفی نمی کند. سازگاری کامل با شارژ وایرلس و سازگاری با تمام محافظ های صفحه نمایش موجود در بازار از دیگر ویژگی های قاب Ringke Fusion هستند.

منبع: digitaltrends