بالاخره گوشی آیفون 14 پلاس به بازار عرضه شده و پیش بینی می شود که به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. اگر شما هم این گوشی گران قیمت را خریده اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا یک قاب هم برای آن تهیه کنید! مسلماً دوست ندارید تا گوشی گران و رده بالای شما به خاطر یک حادثه ناگهانی آسیب ببیند یا بر روی بدنه آن خط و خش و لکه بیفتد! در این مقاله و بخش دوم آن می توانید با چند مدل از بهترین قاب ها برای گوشی آیفون 14 پلاس آشنا شوید.

قاب اپل سیلیکون

قاب اپل سیلیکون

چه انتخابی بهتر از قاب کلاسیک اپل؟! این قاب به بهترین شکل ممکن با آیفون 14 پلاس فیت می شود و به بهترین شکل از آن محافظت می کند! این قاب سیلیکونی کاملاً نرم است و حس خوبی را در هنگام لمس کردن آن به شما القا می کند. ضمن اینکه در آن از میکرو فیبر استفاده شده تا مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد. قاب اپل سیلیکون به خوبی از شارژ MagSafe پشتیبانی می کند و در 8 رنگ مختلف عرضه شده است.

نقاط قوت: مدل رسمی اپل برای آیفون، رنگ بندی متنوع، سازگاری با MagSafe

نقاط ضعف: سادگی بیش از اندازه، ویژگی های معمولی نسبت به قیمت بالا

قاب Speck Presidio2 Grip

قاب Speck Presidio2 Grip

قاب Presidio2 Grip یک مدل باریک اما مقاوم است که امنیت آیفون 14 پلاس شما را در اثر سقوط از ارتقاع حداکثر 4 متری تضمین می کند! در این قاب از تکنولوژی مشابه با ایربگ استفاده شده و به همین دلیل این مدل مقاومت فوق العاده ای در برابر سقوط و ضربه دارد. این قاب دکمه های گوشی را نمی پوشاند و بدنه آن دارای خطوط برجستۀ باریکی است. این نوع طراحی باعث می شود تا گوشی محکم تر در دست شما قرار گیرد و نلغزد. در ساخت این قاب از میکروبن استفاده شده که تا 99 درصد از به جا ماندن باکتری و آلودگی بر روی آن جلوگیری می کند. ضمن اینکه این مدل با تمام لوازم جانبی MagSafe هم به طور کامل سازگاری دارد.

نقاط قوت: سازگاری با MagSafe، مقاوم در برابر سقوط از ارتقاع 4 متری، روکش میکروبن کاهش دهنده باکتری

نقاط ضعف: قیمت بالا

قاب Spigen Ultra Hybrid

قاب Spigen Ultra Hybrid

شما نمی توانید از یک قاب کلاسیک Spigen به راحتی چشم پوشی کنید! قاب Ultra Hybrid از تکنولوژی ضد زرد شدن بهره می برد و کیفیت اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کند. پنل شفاف این قاب باعث می شود تا ظاهر شیک و زیبای آیفون 14 پلاس شما از نگاه ها مخفی نماند. همچنین حاشیه های اطراف این قاب برآمده است که باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه می شود. البته قاب اولترا هایبرید مستحکم ترین مدل موجود در این لیست نیست، اما باز هم می توانید به آن به عنوان یک قاب محافظ شفاف با کیفیت مناسب گوشی آیفون اطمینان کنید!

نقاط قوت: از یک برند شناخته شده، تکنولوژی ضد زرد شدن، حاشیه های برآمده، قیمت مناسب

نقاط ضعف: استحکام نه چندان زیاد

قاب OtterBox Figura Series

قاب OtterBox Figura Series

قاب OtterBox Figura Series یک مثال عالی از ترکیب زیبایی و استحکام است! این قاب ها که یکی از بهترین قاب های محافظ مناسب گوشی های آیفون است دارای ظاهر شیک و جذابی به شکل طراحی های هنری هستند و نگاه ها را به سمت گوشی شما جلب می کنند. همچنین وظیفه خود در محافظت از آیفون 14 پلاس را به بهترین شکل انجام می دهند. به طور دقیق تر باید گفت که این قاب در برابر ضربه، سقوط و شوک مقاوم است و کناره های آن برای دفع بهتر ضربات به صورت برآمده طراحی شده اند. قاب های سری Figura با MagSafe هم کاملاً سازگارند.

نقاط قوت: طراحی هنری جذاب و زیبا، رنگ بندی متنوع، کناره های برآمده برای محافظت بیشتر

نقاط ضعف: شاید برای بعضی ها زیادی فانتزی باشد!

منبع: digitaltrends