بله، MagSafe به آیفون 14 پرو بازگشته است. اما اگر می خواهید تا از بدنه زیبا و درخشان آیفون خود محافظت کنید، باید از یک قاب سازگار با این قابلیت استفاده کنید. خبر خوب برای طرفداران آیفون این است که قاب های زیادی در بازار موجودند که با مگ سیف سازگاری دارند! این قاب ها علاوه بر اینکه گوشی آیفون شما را از آسیب های احتمالی در امان نگه می دارند، هیچ گونه اختلالی نیز در فرآیند شارژ وایرلس آن ایجاد نمی کنند. در این مقاله می توانید با چند مدل از بهترین قاب های مگ سیف برای گوشی آیفون 14 پرو آشنا شوید.

قاب Spigen Mag Armor (MagFit) برای آیفون 14 پرو – باریک و کاربردی

قاب Spigen Mag Armor (MagFit) برای آیفون 14 پرو – باریک و کاربردی

این قاب به گونه ای طراحی شده که می توانید به شکلی کاملاً سریع و روان با دکمه های موجود بر روی کناره های بدنه گوشی آیفون 14 پرو کار کنید و به راحتی آنها را فشار دهید. قاب Mag Armor از برند Spigen دارای برآمدگی در اطراف ماژول دوربین گوشی نیز هست و به طور کامل از آیفون شما در برابر ضربه یا سقوط محافظت می کند. بر روی سطح بدنه این قاب از خطوط مورب استفاده شده که باعث می شود تا آیفون 14 پرو محکم تر در دست شما قرار گیرد و در اثر لغزش از دستتان رها نشود.

قاب CASEKOO Strong Magnetic Clear برای آیفون 14 پرو – کاملاً شفاف

قاب CASEKOO Strong Magnetic Clear برای آیفون 14 پرو – کاملاً شفاف

این قاب به صورت شفاف طراحی شده و با مگ سیف کاملاً سازگاری دارد. طراحی شفاف این قاب باعث می شود تا بدنه زیبا و جذاب گوشی آیفون 14 پرو شما از نگاه ها مخفی نشود! ضمن اینکه گوشه های این قاب دارای استحکام بالاتری نسبت به سطح است که باعث دفع بهتر ضربات می شود. بد نیست بدانید که قاب CASEKOO دارای استاندارد ارتشی MIL-STD-810G است و یکی از مستحکم ترین مدل های موجود در بازار است!

قاب Case-Mate BLOX برای آیفون 14 پرو – گوشه های مربعی!

قاب Case-Mate BLOX برای آیفون 14 پرو – گوشه های مربعی!

به دنبال یک مدل متفاوت هستید؟ قاب BLOX از برند Case-Mate را مد نظر داشته باشید! گوشه های این قاب به صورت مربعی طراحی شده و استفاده از آن باعث می شود تا ظاهر گوشی آیفون 14 پروی شما تغییر کند! شرکت سازنده این قاب عنوان کرده که گوشه های مربعی باعث محافظت بیشتر از گوشه های بدنه گوشی می شود. ضمن اینکه این قاب در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری هم مقاوم است و کناره های ماژول دوربین آن برای دفع بهتر ضربات به صورت برآمده طراحی شده است.

قاب Bouletta MagSafe Leather Wallet – یک کیف پول چرمی شیک!

قاب Bouletta MagSafe Leather Wallet – یک کیف پول چرمی شیک!

این محصول در واقع یک وسیله سه کاره است که ظاهری شیک و رده بالا دارد! قاب Bouletta دارای بدنه ای چرمی با بخش داخلی از جنس رابر است که به خوبی از آیفون 14 پرو محافظت می کند. ضمن اینکه این محصول به جایگاهی برای قرار دادن کارت های اعتباری و پول نقد مجهز است. علاوه بر این می توان از آن به عنوان پایه نگهدارنده گوشی هم استفاده کرد. به این ترتیب می توانید تمام محتویات جیب خود را به صورت یکجا حمل کنید! قاب Bouletta با شارژرهای مگ سیف نیز سازگاری کامل دارد.

قاب سیلیکونی اپل آیفون 14 پرو به همراه مگ سیف – گزینه پیشنهادی خود اپل

قاب سیلیکونی اپل آیفون 14 پرو به همراه مگ سیف – گزینه پیشنهادی خود اپل

هیچ وقت قاب های ساخته شده توسط خود اپل را نادیده نگیرید! چرا که این قاب ها توسط مهندسان اپل طراحی شده اند و این افراد بیش از هر کس دیگری با محصولات ساخت شرکت خود آشنا هستند! قاب سیلیکونی اپل برای آیفون 14 پرو به خوبی از این گوشی محافظت می کند و به صورت پیش فرض دارای حلقه مگ سیف است. به این ترتیب تمام تجهیزات MagSafe شما در کنار آن به خوبی کار می کنند.

منبع: imore