برای بسیاری از کاربران، گوشی به معنای تمام زندگی است: موزیک ها، شبکه های اجتماعی، اینترنت، بازی و خیلی چیزهای دیگر! با اینکه ظرفیت باتری گوشی ها هر سال بیشتر می شود، اما نمی توان انکار کرد که همه ما وقتی درصد شارژ گوشی مان به زیر 30 درصد می رسد، احساس اضطراب می کنیم! در این میان نقش شارژر در کارهای روزمره ما آشکار می شود! اگر شارژر قدیمی خود را گم کرده اید یا سیم آن دچار قطعی شده، یا به دنبال یک شارژر سریع تر و با کیفیت تر هستید می توانید یک شارژر USB-C با قابلیت پشتیبانی از فناوری Power Delivery تهیه کنید! این شارژرها می توانند به کوتاهی یک قهوه نوشیدن گوشی شما را شارژ کنند! در ادامه برخی از بهترین شارژرهای USB-C در سال 2022 را به شما معرفی کرده ایم. همچنین شما میتوانید ادامه این لیست را در مقاله بهترین شارژرهای USB-C سال 2022 بخش اول بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر OnePlus Warp Charge 65 – بهترین برای گوشی های وان پلاس

شارژر OnePlus Warp Charge 65 – بهترین برای گوشی های وان پلاس

اگر یک گوشی وان پلاس دارید، می توانید از یک شارژر Power Delivery معمولی برای شارژ آن استفاده کنید. اما اگر به دنبال بالاترین سرعت شارژ گوشی خود هستید، بهتر است تا به سراغ یکی از شارژرهای اختصاصی وان پلاس بروید! شارژر استاندارد Warp Charge از بالاترین آمپر پشتیبانی می کند و با توجه به اینکه تمام نیازهای یک گوشی وان پلاسِ مجهز به رده بالاترین سخت افزار را برآورده می کند جزء بهترین شارژهای مناسب گوشی های وان پلاس محسوب می گردد.

شارژر Baseus 65W PD Fast Charging 3-Port Wall Charger – برای لپ تاپ و گوشی

شارژر Baseus 65W PD Fast Charging 3-Port Wall Charger – برای لپ تاپ و گوشی

این شارژر چند پورته که از فناوری Power Delivery با سرعت عالی 65 وات پشتیبانی می کند، به همراه یک کابل USB-C عرضه شده و توانایی شارژ طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال را دارد. به عنوان مثال این شارژر usb-c مناسب برای کروم بوک، لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این شارژر برند Baseus با قابلیت PPS سازگار است و از پروتکل های شارژ سریع گوشی های هر دو برند سامسونگ و پیکسل پشتیبانی می کند.

شارژر Aukey Omnia 65W – بهترین انتخاب از میان شارژرهای دو پورته

شارژر Aukey Omnia 65W – بهترین انتخاب از میان شارژرهای دو پورته

شارژر Omnia برند Aukey یکی از محبوب ترین شارژرهای دو پورت موجود در بازار است. چرا که این شارژر از توان 65 وات پشتیبانی می کند که برای شارژ هم زمان یک لپ تاپ و گوشی کافی است. همچنین این شارژر در دو نسخه عرضه شده که شامل مدل مجهز به پورت های USB-C + USB-A و مدل مجهز به دو پورت USB-C می شود. نسخه دارای پورت USB-A کمی ارزان تر است، اما مسلماً نسخه دو پورته USB-C برای آینده مناسب تر خواهد بود.

شارژر Anker PowerPort Atom III Slim Desktop Charger – همه چیز را با هم شارژ کنید!

شارژر Anker PowerPort Atom III Slim Desktop Charger – همه چیز را با هم شارژ کنید!

این شارژر از نوع دسکتاپ است و همانند یک پایگاه شارژ عمل می کند. پورت های این شارژر برند Anker را دو پورت USB-C (شامل یک پورت 18 واتی برای گوشی و یک پورت 45 واتی برای لپ تاپ) و دو پورت USB-A برای دستگاه های کوچکتر و قدیمی تر تشکیل می دهند. توجه داشته باشید که شارژر رومیزی انکر PowerPort Atom III Slim از فناوری فست شارژ PD پشتیبانی نمی کند.

منبع: androidcentral