تا پیش از این، شارژرهایی که از سرعت شارژ عالی 100 وات پشتیبانی می کردند معمولاً ابعاد و وزن بالایی داشتند و خرید آنها مستلزم پرداخت پول زیادی بود. تا اینکه فناوری شارژ Power Delivery معرفی شد و این امکان را فراهم آورد تا بتوان با یک شارژر جمع و جور، به سریع ترین شارژدهی دست پیدا کرد! اکنون شارژرهای 100 واتی در بازار موجودند که قدرتمندترین لپ تاپ ها را در زمانی کوتاه شارژ می کنند و توانایی شارژدهی هم زمان به دستگاه های دیگر مانند کروم بوک یا گوشی های هوشمند را هم دارند. این شارژر ها به گونه ای هستند که می توان آنها را از بهترین لوازم جانبی برای کروم بوک ها و لپ تاپ و.. دانست. در لیست زیر با برخی از بهترین شارژرهای 100 واتی USB-C در سال 2022 آشنا می شویم. در " بخش اول مقاله اوج سرعت شارژدهی را با این شارژرهای 100 واتی USB-C تجربه کنید! " بر روی سایت ایده برتر پارسیان می توانید سایر مدل ها را مشاهده کنید.

شارژر Razer USB-C 130W GaN Charger Portable Powerhouse – مختص گیمرها!

شارژر Razer USB-C 130W GaN Charger Portable Powerhouse – مختص گیمرها!

ریزر خیلی آهسته در حال باز کردن جای خود در بازار لوازم جانبی است و در همین راستا از این شارژر جدید USB-C GaN رونمایی کرده است. این شارژر از طریق دو پورت USB-C و دو پورت USB-A خود قادر به ارائه سرعت شارژ 130 وات است! ریزر در بسته بندی این شارژر یک سری از آداپتورهای رایج در کشورهای مختلف را نیز قرار داده است که کار شما را متناسب با موقعیت جغرافیایی تان راحت می کند. در مجموع اگر گیمر هستید، با این شارژر دیگر نگران شارژ دستگاه گمینگ خود نباشید و با خیال راحت بدون وقفه بازی کنید!

شارژر Apple 140W USB-C Power Adapter – شارژر اپل

شارژر Apple 140W USB-C Power Adapter – شارژر اپل

بدنه شارژر اپل ممکن است گاهی اوقات داغ شود، اما فراموش نکنید که مناسب ترین گزینه برای شارژ یک دستگاه از یک برند خاص، شارژر تولید شده توسط همان برند است. این شارژر یکی از معدود مدل هایی است که توانایی دستیابی به سرعت 140 وات را فراهم می آورد و دارای دو شاخه واقعی برای اتصال مستقیم به پریز برق است. به این ترتیب اتلاف انرژی در آن بسیار کم خواهد بود و به راحتی میتوان گفت این شارژر را جزء بهترین و سریع ترین شارژرهای USB-C سال 2022 دانست.

شارژر Hyphen-X 100W 4-Port GaN PD – قدرت زیاد، بدنه کوچک

شارژر Hyphen-X 100W 4-Port GaN PD – قدرت زیاد، بدنه کوچک

درست است که این آداپتور بدنه کوچکی دارد، اما از تکنولوژی GaN بهره می برد و سرعت ایده آلی در شارژدهی را به ارمغان می آورد. با استفاده از این شارژر Hyphen-X می توانید از فناوری PD 3.0 بهره مند شده و به سرعت شارژ عالی 100 وات دست پیدا کنید. به این ترتیب نیازی نیست تا برای تکمیل شدن شارژ دستگاه مورد نظر خود زمان زیادی را منتظر بمانید. زمانی که از هر دو پورت USB-C این شارژر به صورت هم زمان استفاده کنید، یک پورت دارای توان 65 وات و پورت دیگر دارای توان 30 وات خواهد بود.

شارژر Anker Powerhouse 100 – یک پایگاه شارژ قابل حمل

شارژر Anker Powerhouse 100 – یک پایگاه شارژ قابل حمل

انکر مدت هاست که به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگام پایگاه شارژهای همراه شناخته می شود و اگر به دنبال شارژدهی عالی و تعداد زیادی پورت هستید، باید به سراغ محصولات این برند بروید! شارژر Powerhouse 100 از این برند یکی از همین نمونه هاست! این شارژر به یک پورت USB-C، دو پورت USB-A و یک خروجی AC با توان 100 وات مجهز است و دارای چراغ قوه و نشانگرهای LED نیز هست. پس با خرید این شارژر به چندین قابلیت به صورت یکجا دسترسی پیدا خواهید کرد.

منبع: androidcentral