این روزها تنوع دوربین های مدار بسته در بازار بالا رفته و شاهد مدل های مختلفی از برندهای متفاوت هستیم. در این میان برند یوفی (eufy) توانسته با استفاده از سخت افزار با کیفیت و ویژگی های کاربردی، به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. دوربین های مدار بسته یوفی برای استفاده در مکان های گوناگون طراحی شده اند و به خصوص برای تأمین امنیت منازل کارایی بالایی دارند. در این مطلب و مقاله بهترین دوربین های مدار بسته برند یوفی برای مصارف خانگی بخش دوم آن چند مدل از دوربین های خانگی یوفی را به شما معرفی کرده ایم. چنانچه قصد  خرید یک دوربین مدار بسته خانگی با کیفیت را دارید با ما همراه باشید.

دوربین مدار بسته یوفی eufy Security Solo IndoorCam – امنیت کامل در فضاهای داخلی

بهترین دوربین های مدار بسته برند یوفی برای مصارف خانگی

دوربین یوفی مدل Security Solo IndoorCam از ویژگی های امنیتی فوق العاده ای برخوردار است و ابعاد بسیار کوچکی دارد. با استفاده از این دوربین های امنیتی باکیفیت، به سادگی می توانید از اتفاقات در حال وقوع در منزل خود مطلع شوید و آنها را با رزولوشن عالی 2K مشاهده کنید! این دوربین مدار بسته از قابلیت دید در شب هم برخوردار است و امکان ذخیره سازی ویدئوهای ضبط شده را در حافظه های لوکال یا سرویس های ابری به شما می دهد. ضمن اینکه این دوربین یوفی توانایی تشخیص افراد، حیوانات خانگی و حتی صدای گریه نوزاد را با فناوری هوش مصنوعی دارد.

دوربین مدار بسته یوفی eufy Security Solo OutdoorCam C22 – چشم شما در بیرون از منزل!

دوربین مدار بسته یوفی eufy Security Solo OutdoorCam C22 – چشم شما در بیرون از منزل!

اگر چه ممکن است این دوربین مدار بسته برای استفاده در فضاهای خارجی منزل کمی بیش از اندازه کوچک به اندازه برسد، اما اشتباه نکنید! این مدل از ویژگی های هوش مصنوعی عالی برای تشخیص افراد، حیوانات و صدای گریه برخوردار است و به شما کمک می کند تا به خوبی از اتفاقات در حال وقوع در فضای بیرون از منزل خود مطلع شوید. دوربین یوفی Security Solo OutdoorCam C22 هیچ لحظه ای را از دست نمی دهد و با بهره بردن از قابلیت دید در شب، در تمام لحظات شبانه روز از منزل شما مراقبت می کند! این مدل به قابلیت نوردهی LED هم مجهز است.

زنگ درب یوفی eufy Video Doorbell 2K (Battery-Powered) – امنیت از همان مقابل درب ورودی!

زنگ درب یوفی eufy Video Doorbell 2K (Battery-Powered) – امنیت از همان مقابل درب ورودی!

یوفی برخی از بهترین زنگ های درب با قابلیت ضبط ویدئو را تولید کرده و در آنها از ویژگی های منعطف و کارآمدی استفاده کرده است. زنگ درب یوفی مدل Video Doorbell 2K یکی از محصولات با کیفیت این شرکت در این زمینه است که در دو مدل باتری دار و کابلی عرضه شده است. هر دوی این مدل ها از رزولوشن 2K و فناوری HDR پشتیبانی می کنند و تصاویری واضح و با کیفیت را ارائه می دهند. ضمن اینکه این دستگاه ها از قابلیت هایی مانند نوردهی و تشخیص حرکات و افراد بر اساس هوش مصنوعی بهره می برند و دقت عملکرد فوق العاده ای دارند.

سنسور تشخیص حرکت یوفی eufy Motion Sensor – همه چیز در کنترل شما!

سنسور تشخیص حرکت یوفی eufy Motion Sensor – همه چیز در کنترل شما!

سنسورهای تشخیص حرکت ویژگی های متعددی را ارائه می دهند و کارایی بالایی دارند. سنسور حرکتی یوفی می تواند در کنار سایر تجهیزات امنیتی این شرکت به کار رود و حتی کارایی بالاتری را نیز ارائه دهد! این سنسور دارای زاویه دید 100 درجه ای است و محدوده 9 متری را پوشش می دهد. اگر حرکتی در محدوده برد سنسور Motion یوفی اتفاق افتد، این دستگاه با ارسال نوتیفیکیشن شما را از این موضوع مطلع می کند. همچنین می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که در صورت تشخیص حرکت، دوربین مدار بسته شما را روشن کرده تا ضبط تصاویر توسط آن آغاز شود.

دوربین مدار بسته یوفی eufy Security SoloCam S40 – هر چه از یک دوربین امنیتی کامل انتظار دارید!

دوربین مدار بسته یوفی eufy Security SoloCam S40 – هر چه از یک دوربین امنیتی کامل انتظار دارید!

کسانی که از دوربین مدار بسته یوفی مدل Security SoloCam S40 استفاده کرده اند به عملکرد فوق العاده آن اذعان دارند. این دوربین از ویژگی های هوش مصنوعی ایده آلی برخوردار است و رزولوشن چشمگیر 2K را ارائه می دهد. همچنین این دوربین توانایی نوردهی با شدت روشنایی 600 لومن و قابلیت دید در شب مادون قرمز را دارد و باعث می شود تا هیچ چیز از چشمان شما مخفی نماند. ضمن اینکه مجهز بودن به باتری و پنل شارژ خورشیدی به این معناست که شما نیازی به شارژ کردن این دوربین مدار بسته پیدا نخواهید کرد!

منبع: androidcentral