لپ تاپ دو در یک Dell XPS 13 یک لپ تاپ هیبریدی انعطاف پذیر است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. این لپ تاپ عملکردی عالی از خود ارائه می دهد و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. اما ممکن است به دلایل متفاوتی به استفاده از داک در کنار آن نیاز پیدا کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید تا یک مانیتور اضافی را به این لپ تاپ اتصال داده و از آن مانند یک کامپیوتر رومیزی استفاده کنید، به یک داک نیاز خواهید داشت. این داک ها پورت های متنوع و متعددی را در اختیار شما می گذارند که از طریق آنها می توانید لپ تاپ Dell XPS 13 را به انواع مانیتور متصل کنید. در ادامه می توانید چند نمونه از بهترین داک های سازگار با این لپ تاپ در سال 2021 را مشاهده کنید.

داک Dell D3100 – بهترین انتخاب در مجموع

داک Dell D3100 – بهترین انتخاب در مجموع

داک Dell D3100 از یک صفحه نمایش 4K و دو صفحه نمایش HD به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. همچنین این داک دو پورت USB 2.0 و سه پورت USB 3.0 را در اختیار شما می گذارد. به همین دلیل این داک به گزینه ای محبوب و پرطرفدار در میان کاربران لپ تاپ Dell XPS 13 تبدیل شده است.

داک CalDigit TS3 – یک مجموعه کامل

داک CalDigit TS3 – یک مجموعه کامل

این داک یک هیولای واقعی است! و در مجموع 15 پورت (شامل «هفت» پورت USB 3.1!!) را در اختیار شما می گذارد. همچنین این داک از رابط اتصال Thunderbolt 3 و تبدیل USB-C به HDMI 2.0b پشتیبانی می کند. سازگاری با نمایشگرهای 4K و پشتیبانی از فناوری فست شارژ با توان عالی 85 وات از دیگر ویژگی های این داک قدرتمند هستند. بنابراین شما می توانید لپ تاپ Dell XPS 13 خود را با بالاترین سرعت با این داک شارژ کنید.

داک Plugable Horizontal – باریک و جمع و جور

داک Plugable Horizontal – باریک و جمع و جور

با استفاده از این داک می توانید لپ تاپ Dell XPS 13 خود را به دو مانیتور 4K به صورت هم زمان متصل کنید. همچنین این داک شش پورت USB 3.0 را در اختیار شما می گذارد. با این وجود داک Plugable Horizontal ضخامت بسیار کم و ابعاد جمع و جوری دارد و همین موضوع آن را به انتخابی عالی برای کاربرانی تبدیل کرده که به جابجایی داک در کنار لپ تاپ خود در طول روز نیاز بالایی دارند.

داک Wavlink Horizontal – باریک و با دوام

داک Wavlink Horizontal – باریک و با دوام

این مدل از برند Wavelink هم شباهت زیادی به داک Plugable Horizontal دارد؛ با این تفاوت که این داک بدنه مقاوم تری دارد و به شکل مکعب مستطیل طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا این داک به شکل محکم تر و پایدارتری بر روی میز و دیگر سطوح صاف قرار گیرد و آسیب دیدن آن در اثر لغزش به حداقل برسد. این داک نیز از دو مانیتور 4K پشتیبانی کرده و به شش پورت USB 3.0 مجهز است.

داک StarTech Mini – یک داک جمع و جور و فوق العاده خوش ساخت

داک StarTech Mini – یک داک جمع و جور و فوق العاده خوش ساخت

داک StarTech Mini یک پورت USB 3.0 و دو پورت با قابلیت اتصال به مانیتورهای 4K را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد. این داک دارای بدنه ای براق و با کیفیت است و ابعاد بسیار جمع و جور و کوچکی دارد. پس اگر به دنبال یک داک کوچک با قابلیت ارائه عملکرد عالی برای لپ تاپ Dell XPS 13 خود هستید، داک StarTech Mini را مد نظر داشته باشید.

داک Plugable Vertical – بلند و ایستاده

داک Plugable Vertical – بلند و ایستاده

داک عمودی Plugable بدنه ای باریک و طراحی مدرن و جذابی دارد و از دو نمایشگر HD پشتیبانی می کند. همچنین این داک به دو پورت USB 3.0 مجهز است. طراحی عمودی و قابلیت استفاده از این داک به صورت ایستاده باعث شده که این محصول در فضای زیادی از میز شما را اشغال نکند و حتی در فضاهای محدود هم کارایی بالایی داشته باشد.

داک J5create USB 3.0 Ultra Station JUD500 – یک داک مینیاتوری و خاص

داک J5create USB 3.0 Ultra Station JUD500 – یک داک مینیاتوری و خاص

این داک به شکل یک فلوت طراحی شده و می توان آن را در پشت بدنه لپ تاپ Dell XPS 13 قرار داد. انگار که این داک جزئی از بدنه لپ تاپ است و پورت های آن در واقع بر روی بدنه لپ تاپ طراحی شده اند! داک J5create به دو پورت USB 3.0 مجهز است و از یک نمایشگر HD پشتیبانی می کند. اگر به دنبال یک داک ساده و مینیمال هستید، این داک از بهترین انتخاب ها برای شما است.

منبع: windowscentral