الان حدود دو سال است که از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول جایگاه خود در بازار را پیدا کرده است. با بالا رفتن فروش این دستگاه و افزایش کاربران آن، فروش لوازم جانبی این کنسول مانند انواع پایه شارژ کنترلرهای PS5 و یا هدست های وایرلس سازگار با PS5 نیز بالا رفته است. یکی از این لوازم، دانگل بلوتوث است که به گیمرها اجازه می دهد تا بتوانند هدفون خود را به صورت وایرلس به PS5 متصل کنند. به این ترتیب برای شنیدن صدای بازی یا چت کردن با دوستانتان درگیر محدودیت های ناشی از سیم نخواهید شد و می توانید حس آزادانه تری را در هنگام بازی داشته باشید. در این مقاله چند مدل از بهترین دانگل های بلوتوثی سازگار با پلی استیشن 5 را به شما معرفی کرده ایم که امیدواریم برایتان مفید باشد.

دانگل بلوتوث Avantree DG80 – کوچکترین انتخاب!

دانگل بلوتوث Avantree DG80 – کوچکترین انتخاب!

دانگل بلوتوث DG80 از برند Avantree یکی از کوچکترین مدل های عرضه شده به بازار است و مراحل استفاده از آن فوق العاده راحت است. مطابق با دستورالعمل های نصب و راه اندازی ارائه شده از جانب سازنده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دانگل DG80 را به کنسول خود متصل کرده و پس از آن بلافاصله فعال می شود. مورد بهتر اینکه در نوبت بعدی که پی اس فایو خود را روشن می کنید، این دانگل به طور اتوماتیک فعال می شود. شرکت Avantree مدعی شده است که دانگل DG80 تا شعاع 30 متری را در فضاهای باز و شعاع 18 متری را در محیط های داخلی پوشش می دهد. به این ترتیب شما می توانید در هنگام چت، گوش دادن به موزیک یا انجام بازی به تمام نقاط خانه خود بروید و نیازی به میخکوب شدن در پای کنسول نیست!

دانگل بلوتوث GuliKit Route Air – شیک و جذاب!

دانگل بلوتوث GuliKit Route Air – شیک و جذاب!

با وجود اینکه دانگل بلوتوث GuliKit Route Air برای نینتندو سوئیچ طراحی شده، اما می توان آن را به پورت USB-C هر نوع دستگاهی متصل کرد. پس برای اتصال آن به پلی استیشن 5 مشکلی وجود ندارد. این دانگل طراحی ظاهری منحصر به فردی دارد و به صورت تخت و خوابیده بر روی کنسول قرار می گیرد. حتی بر روی آن دکمه های تعبیه شده که اتصال آن به دستگاه را آسان تر هم می کند.

دانگل بلوتوث Avantree Leaf Long Range – سبک طراحی آشنا و کلاسیک

دانگل بلوتوث Avantree Leaf Long Range – سبک طراحی آشنا و کلاسیک

دانگل بلوتوث Leaf Long Range یکی دیگر از محصولات Avantree است که عملکرد ایده آلی را در کنار پلی استیشن 5 ارائه می دهد. این دانگل از سبک طراحی کلاسیک و آشنای دانگل های USB برخوردار است و مشابه آن را قطعاً در بازار دیده اید. همانند دانگل DG80 از این شرکت، این دانگل نیز محدوده 18 متری را در فضاهای داخلی پوشش می دهد و اتصالی پایدار را حتی در فواصل دور نسبت به کنسول به ارمغان می آورد.

دانگل بلوتوث Moofahom Switch – یک مجموعه کامل

دانگل بلوتوث Moofahom Switch – یک مجموعه کامل

دانگل بلوتوث Moofahom در اصل برای نینتندو سوئیچ طراحی شده اما بر روی پلی استیشن 5 هم کارایی دارد. این دانگل در قالب یک مجموعه عرضه شده و یک سری لوازم جانبی اضافه تر را نیز در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این لوازم می توان به یک مینی دانگل میکروفون اشاره کرد که برای برخی دستگاه های خاص کاربرد دارد. همچنین یک درپوش USB نیز همراه این دانگل ارائه می شود که در مواقعی که به آن نیاز ندارید، از دانگل در برابر عوامل آسیب زای محیطی محافظت می کند.

دانگل بلوتوث Zamia – یک گزینه ارزان قیمت تر

دانگل بلوتوث Zamia – یک گزینه ارزان قیمت تر

دانگل بلوتوث Zamia برای کسانی که نمی خواهند پول زیادی در این رابطه خرج کنند از بهترین گزینه ها است. این دانگل زیر 10 دلار قیمت دارد و البته شعاع کمتری (در حدود 10 متر) را پوشش می دهد. با این حال کیفیت ساخت مطلوبی دارد و به خوبی با پلی استیشن 5 مچ می شود.

منبع: androidcentral