LayerPaint HD

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

LayerPaint HD یکی از جامع ‌ترین برنامه ‌های طراحی در این فهرست است. این برنامه دارای چندین ویژگی از جمله پشتیبانی از فشار قلم، پشتیبانی از فرمتPSD  فتوشاپ و layer mode است. layer mode به شما امکان می دهد افکت های مختلفی را به نقاشی های خود اضافه کنید. اگر یکی از میانبرهای صفحه کلید را به دستگاه خود متصل کرده باشید، حتی از میانبرهای صفحه کلید نیز پشتیبانی می کند. ما این اپلیکیشن را فقط برای افرادی که دستگاه های بزرگتری دارند توصیه می کنیم. کنترل ها و گزینه های مختلف می توانند بخش قابل توجهی از فضای قابل استفاده در دستگاه های کوچکتر را اشغال کنند.

MediBang Paint

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

MediBang Paint یکی از بهترین برنامه های رایگان طراحی است. ادعای شهرت آن پشتیبانی بین پلتفرمی آن است. چرا که این برنامه را می توانید در گوشی های هوشمند موبایل، مک و ویندوز نیز دانلود کنید. هر سه دارای ویژگی ذخیره ابری هستند که به شما امکان می دهد کار خود را از یک نقطه شروع کنید و آن را به پلتفرم دیگری منتقل کنید. علاوه بر این، شامل تعداد مناسبی از براش ‌ها، ابزارهایی برای نقاشی رایگان و کمیک‌ ها، و انواع ابزارهای کوچک سرگرم‌کننده و افزودنی‌ها می باشد. 

PaperColor

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

PaperColor که قبلاً PaperDraw نامیده می شد، از آن برنامه های طراحی است که سعی می کند تا جایی که می تواند زندگی واقعی را شبیه سازی کند. این برنامه شامل اصول اولیه مانند انواع مختلف براش است، بنابراین شما می توانید هر طور که می خواهید طراحی کنید. چیزی که این اپلیکیشن را متفاوت می کند ویژگی ردیابی آن است. می توانید یک عکس را وارد کنید و آن را روی حالت شفاف تنظیم کنید. از آنجا می توانید عکس اصلی را ردیابی کنید. این باعث می شود که آن را به یک روش خوب برای نقاشی و همچنین روشی مناسب برای یادگیری تبدیل کند. استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر آماتور هستید. ضمن این که دانلود PaperColor  رایگان است و می ‌توانید قفل ویژگی‌ های اضافی آن را با خریدهای درون ‌برنامه ای باز کنید.

RoughAnimator

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

RoughAnimator یک برنامه طراحی است که به شما امکان می دهد انیمیشن بسازید. به جای ایجاد یک تصویر ثابت که می توانید آن را به اشتراک بگذارید، RoughAnimator به شما امکان می دهد انیمیشن های کاملی ایجاد کنید. می توانید آن را فریم به فریم بکشید و سپس در انتها آن را به هم وصل کنید تا کارتون های کوچکی ایجاد کنید. این شامل ویژگی هایی برای کنترل نرخ فریم و وضوح به همراه برخی ابزارهای طراحی ساده نیز می باشد. پروژه های تمام شده را می توان به عنوان GIF، یک ویدیوی QuickTime یا به عنوان دنباله تصویر ذخیره کرد.

Sketchbook by Autodesk

Sketchbook by Autodesk

Sketchbook مدت ‌هاست مورد علاقه هنرمندانی بوده است که به دنبال برنامه ‌های طراحی خوب هستند. خوشبختانه، این برنامه دارای مجموعه ای از ویژگی های مناسب مانند ده براش است که هر کدام را می توان با توجه به نیازهای خود سفارشی کرد. همچنین این برنامه شامل حداکثر سه لایه، شش حالت ترکیبی، زوم 2500٪ و حساسیت فشار شبیه ‌سازی شده است. این یک برنامه نسبتاً قدرتمند است و برای هنرمندان جدی طراحی شده است.

منبع: androidauthority