طراحی هم به عنوان یک سرگرمی و هم به عنوان حرفه بسیار سرگرم کننده است. 

نقاشی یک سرگرمی تقریباً فراگیر است. در طول تاریخ، فرهنگ های مختلفی از سراسر جهان این کار را انجام داده اند. از زمان قدیم تاکنون وسایل زیادی مانند تلفن، تبلت و رایانه برای طراحی اختراع شده اند. در این مقاله، بهترین برنامه های طراحی برای اندروید را ذکر کرده ایم که می توانید یکی از آن ها را برای طراحی انتخاب کنید.

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

Clip Studio Paint

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

برنامه Clip Studio Paint، برای همه هنرمندان ویژگی‌ های زیادی دارد. این برنامه، با براش ‌ها و مدل‌ های سه ‌بعدی فراوانی که دارد، حس طبیعی طراحی را به شما می دهد. در نسخه گوشی های موبایل اندرویدی این برنامه، می ‌توانید به یک قفسه بزرگ از مواد ضربه بزنید، و به آثار هنری خود جان ببخشید. در اپلیکیشن Clip Studio Paint امکان ذخیره سازی و دسترسی سریع در فضای ابری نیز وجود دارد. همچنین در صورتی که بخواهید فرآیند هنری خود را در TikTok نشان دهید، می‌ توانید ویدیوهای تایم لپس نیز ضبط کنید.

Adobe Illustrator Draw

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

Adobe Illustrator Draw و Photoshop Sketch دو برنامه طراحی از Adobe هستند. Illustrator Draw از ویژگی‌ های طراحی متنوعی مانند layers، پنج نوک قلم مختلف با ویژگی‌ های سفارشی ‌سازی و زوم x64 برای اعمال جزئیات دقیق‌ تر برخوردار است. همچنین گفتنی است که هر دو برنامه می توانند با هم کار کنند تا بتوانید پروژه ها را بین این دو رد و بدل کنید. 

ArtFlow

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

ArtFlow یکی از برنامه های طراحی با عمق بالا است. ادعای اصلی این اپلیکیشن برای شهرت، تعداد خنده دار براش هایی است که ارائه می کند. در واقع این برنامه شامل ۷۰ براش، اسماج و ابزارهای دیگری است که برای درخشش آثار هنری خود می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین این اپلیکیشن دارای لایه ها و ترکیب لایه ها است. می توانید اسناد را به JPEG، PNG یا حتی PSD تبدیل کنید تا بتوانید بعداً آن را در فتوشاپ وارد کنید. 

Dotpict

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

dotpict یکی از منحصر به فرد ترین برنامه های طراحی است. این برنامه به شما امکان می دهد یک هنر پیکسلی انجام دهید. در واقع این اپلیکیشن یک شبکه ای را ارائه می دهد که می توانید به سادگی با پر کردن کادرهای پیکسل، بزرگنمایی کنید و برای ایجاد صحنه های کوچک یا افراد به طرفین حرکت کنید. سپس می توانید بزرگنمایی کنید تا کل هنر خود را ببینید. این برنامه شامل ذخیره خودکار، undo و redo است که می توانید پس از اتمام کار آن را استخراج کنید. بنابراین یک برنامه عالی برای کسانی است که از ایجاد هنر پیکسلی لذت می برند.

Ibis Paint

بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید

Ibis Paint یک برنامه نقاشی با بسیاری از ویژگی های سرگرم کننده است. این برنامه دارای بیش از 140 براش مختلف، از جمله قلم های شیب ‌دار، قلم‌ های نمدی، قلم‌ موهای واقعی و سایر موارد سرگرم ‌کننده است. علاوه بر این، می توانید نقاشی خود را ضبط کنید تا یک ویدیو از نحوه طراحی داشته باشید. این برنامه دارای پشتیبانی از لایه است و شما می توانید از لایه های زیادی که دستگاه شما می تواند هندل کند استفاده کنید. ضمن این که دارای ویژگی هایی برای انواع خاصی از طراحی، مانند مانگا است و قطعاً یکی از جدی ‌ترین و عمیق ‌ترین برنامه ‌های طراحی به شمار می آید.

در بخش دوم این مقاله با نام معرفی 10 برنامه برتر طراحی برای اندروید (بخش دوم) به معرفی دیگر اپلیکیشن های طراحی اندروید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

منبع: androidauthority