یک شارژر وایرلس با کیفیت می تواند دستگاهی فوق العاده کاربردی برای شما باشد. با استفاده از یک شارژر وایرلس دیگر محدودیت های ناشی از کابل شارژ شما را اذیت نمی کند و این امکان را ایجاد می کند تا در هر زمانی بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. پس کابل شارژ را کنار بگذارید، پورت شارژ گوشی خود را با درپوش ببندید و یک پایه شارژ وایرلس با کیفیت تهیه کنید تا بتوانید راحت تر زندگی کنید! اغلب شارژرهای وایرلس به پورت USB-C مجهز هستند و از این جهت تنها با یک کابل می توان از آنها استفاده کرد. در این بخش با برخی از بهترین و پرطرفدارترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید آشنا می شویم. شما می توانید سایر مدل های این محصولات را در بخش اول مقاله پرطرفدارترین پایه های شارژ وایرلس برای آیفون و اندروید بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر وایرلس iOttie Easy One Touch Wireless 2 – بهترین شارژر برای استفاده در ماشین

شارژر وایرلس iOttie Easy One Touch Wireless 2 – بهترین شارژر برای استفاده در ماشین

این شارژر از پروتکل EPP برای شارژ بهره می برد و می توان آن را برای شارژ گوشی پیکسل 4 و بسیاری از گوشی های اندرویدی گزینه ای مناسب دانست. همچنین می توان از آن برای شارژ با توان 10 وات استفاده کرد. این شارژر از بهترین گزینه ها برای استفاده در ماشین است و دارای پایه نگهدارنده است. به این ترتیب با استفاده از آن می توانید در حین رانندگی هم به گوشی خود دسترسی داشته باشید و هم آن را شارژ کنید.

شارژر وایرلس Moshi Sette Q Multi-Device – ظاهر و سرعت عالی

شارژر وایرلس Moshi Sette Q Multi-Device – ظاهر و سرعت عالی

زمانی که شما این شارژر وایرلس دوگانه را در کنار یک شارژر دیواری Power Delivery با توان 45 وات استفاده کنید، شما می توانید دو گوشی پیکسل را با توان 15 وات شارژ کرده و همچنین از آن برای شارژ گلکسی واچ از طریق پورت USB-A استفاده نمایید. ضمن اینکه این شارژر برای شارژ پاوربانک و حتی اپل واچ هم کارایی دارد! سطح پارچه ای و طراحی ظاهری شیک این شارژر وایرلس آن را به یکی از محبوب ترین مدل ها در میان کاربران تبدیل کرده است.

شارژر وایرلس Native Union Drop- ثابت و با کیفیت

شارژر وایرلس Native Union Drop- ثابت و با کیفیت

سطح این شارژر لوکس و جذاب با پارچه پوشیده شده و دارای بافتی است که گوشی را به طور محکم بر روی خود نگه می دارد. این شارژر وایرلس دارای رنگ بندی زیبا و خاصی است و طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که این شارژر از تکنولوژی EPP بهره می برد و حداکثر توان 10 وات را ارائه می دهد. همچنین می توان از آن برای شارژ با توان 7.5 و 5 وات هم استفاده کرد.

شارژر وایرلس Anker PowerCore III 10K – وایرلس در سفر!

شارژر وایرلس Anker PowerCore III 10K – وایرلس در سفر!

این شارژر وایرلس قادر است تا گوشی شما را با توان 18 وات و فناوری Power Delivery از طریق کابل شارژ کند. نکته قابل توجه در رابطه با آن این است که این مدل به صورت وایرلس نیز قابل استفاده است و توان 10 وات را در این زمینه ارائه می دهد. پس اگر کابل شارژ خود را فراموش کنید، باز هم می توانید از این مدل استفاده کنید. در واقع این مدل هم یک شارژر وایرلس است و هم یک پاوربانک!

شارژر وایرلس Samsung Wireless Charger Fast Charge Pad (2021) – بهترین برای سامسونگ

شارژر وایرلس Samsung Wireless Charger Fast Charge Pad (2021) – بهترین برای سامسونگ

سامسونگ پدهای شارژر وایرلس خود را در زمان عرضه گوشی های سری Galaxy S21 آپدیت کرده است. پد شارژر وایرلس جدید این برند به دلیل ظاهر ساده و جذاب خود توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. همچنین این مدل قادر به ارائه شارژ با توان 10 وات است و از بهترین گزینه ها برای شارژ گوشی ها و سایر دستگاه های سامسونگ به شمار می آید. همچنین این مدل به نشانگر LED مجهز است و شما را از وضعیت شارژ گوشی مطلع می کند.

منبع: androidcentral