اگر اهل استفاده از هدفون نیستید یا اسپیکرهای لپ تاپ شما عملکرد وحشتناکی دارند، می توانید از اسپیکرهای رومیزی استفاده کنید. همچنین اگر با دستگاه های آل این وان کار می کنید، ممکن است اسپیکرهای داخلی آنها چندان راضی کننده نباشند. به هر حال اسپیکرهای قابل حمل جدید و کاربردی و اسپیکرهای رومیزی متنوعی در بازار موجود است که می توانید به سراغ خرید آنها بروید. اما مشکلی که وجود دارد این است که قیمت برخی از این اسپیکرها خیلی بالاست! این اسپیکرها برای کاربران حرفه ای طراحی شده اند و از قابلیت هایی مانند ارائه صدای محیطی 5.1 کاناله بهره می برند. اگر به چنین ویژگی هایی نیاز ندارید و صرفاً به دنبال مدلی هستید که صدای با کیفیت مطلوب را برای شما پخش می کند، می توانید یکی از مدل های موجود در لیست زیر را تهیه کنید! تمامی این اسپیکرها در بازارهای جهانی زیر 150 دلار قیمت دارند و جزء مدل های اقتصادیِ پرطرفدار به شمار می آیند.

اسپیکر رومیزی Bose Companion 2 Series III – صدای پرمیوم

اسپیکر رومیزی Bose Companion 2 Series III – صدای پرمیوم

اگر هم به دنبال قیمت مناسب هستید و هم یک کیفیت صدای عالی می خواهید، پس در واقع به دنبال اسپیکری از برند Bose هستید! این برند در صنعت تجهیزات صوتی به کیفیت صدای بی نظیر خود شناخته می شود. اسپیکر Bose Companion 2 Series III یک مثال خوب برای این ادعا است و بسیاری از کاربران آن را جزء بهترین اسپیکرهای پی سی موجود در بازار دسته بندی می کنند.

اسپیکر رومیزی لاجیتک Z313 – ارزش خرید بالا

اسپیکر رومیزی لاجیتک Z313 – ارزش خرید بالا

اسپیکر لاجیتک Z313 از یک ساب ووفر قوی به همراه دو ستلایت با کیفیت تشکیل شده است. این مجموعه در کنار هم قادر به ارائه صدایی با کیفیت با توان حداکثر 25 وات هستند. این میزان توان خروجی به اندازه ای هست که تمام فضای اتاق خود را از صدای موزیک دلخواهتان پر کنید! جالب اینجاست که قیمت اسپیکر لاجیتک Z313 زیر 50 دلار است که قیمت مناسبی در بازار اسپیکرهای رومیزی به حساب می آید.

اسپیکر ادیفایر Exclaim e10 – کوچک اما قوی!

اسپیکر ادیفایر Exclaim e10 – کوچک اما قوی!

میز کامپیوترتان کوچک است و فضای زیادی برای قرار دادن اسپیکر بر روی آن ندارید؟! اسپیکر Exclaim e10 از برند ادیفایر برایتان کاملاً مناسب خواهد بود. این اسپیکر علیرغم ابعاد کوچکی که دارد صدای قوی و پر حجمی را ارائه می دهد. در این اسپیکر از دو توییتر 1.5 اینچ به همراه یک ووفر 3 اینچ استفاده شده که قدرت صدای ایده آل آن را تضمین می کنند. در مجموع می توان گفت این اسپیکر به خوبی توانایی رقابت با بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قدرتمند را دارد.

اسپیکر رومیزی Mackie CR3 – طراحی استودیویی

اسپیکر رومیزی Mackie CR3 – طراحی استودیویی

اسپیکر CR3 از برند Mackie در مجموع یک انتخاب عالی است و از ویژگی های کاربردی متنوعی بهره می برد. به عنوان مثال این اسپیکر به پورت های ورودی AUX و خروجی هدفون در پنل جلویی مجهز است. همچنین در پشت بدنه آن پورت های ورودی TRS و RCA تعبیه شده است. به این ترتیب انواع دستگاه های پخش صوتی به سادگی به آن متصل می شوند.

اسپیکر رومیزی Cyber Acoustics CA-3602FFP – توان خروجی 30 وات

اسپیکر رومیزی Cyber Acoustics CA-3602FFP – توان خروجی 30 وات

این اسپیکر از برند Cyber توانسته با طراحی ظاهری شیک و جذاب خود طرفداران زیادی پیدا کند. علاوه بر این به یک پد کنترل نیز مجهز است که شامل دکمه های روشن/ خاموش، تنظیم صدا و بیس می شود. از دیگر امکانات اسپیکر رومیزی Cyber می توان به مجهز بودن آن به جک هدفون و پورت AUX اشاره کرد.

منبع: windowscentral