اگر به دنبال بهبود روال تناسب اندام خود و ردیابی تمرینات با ساعت هوشمند اندروید هستید، در این بخش با ما همراه باشید. اکثر ساعت ‌های هوشمند پرچم‌ دار تمام ویژگی‌ های مناسب و مورد نیاز برای افراد معمولی را دارند، اما افرادی که بر تناسب اندام تمرکز دارند، معمولا به ویژگی های بیشتری نیاز دارند. اینجاست که ساعت ‌های هوشمند تخصصی وارد می‌ شوند و ویژگی ‌های دقیق ردیابی سلامت و تمرین، حالت ‌های ورزشی، و سایر عملکردهای مفید مانند GPS و مقاومت بالا در برابر آب را ارائه می دهند.

با این ساعت های هوشمند به اهداف تناسب اندام خود برسید

Garmin Vivoactive 4

بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام برای جزئیات

Garmin Vivoactive 4

Garmin Vivoactive 4 یکی از بهترین ساعت های هوشمند تناسب اندام است که ترکیبی از یک تراشه NFC برای Garmin Pay، عمر باتری هشت روزه در حالت ساعت هوشمند (یا شش ساعت در حالت GPS همراه با موسیقی) و طراحی زیبا از فولاد ضد زنگ است. این ساعت هوشمند هر حرکت شما را ردیابی می کند و اگر می خواهید ساعتی داشته باشید که به شما در بهبود عملکردتان کمک کند، گزینه ایده آلی است.

Garmin Vivoactive 4 از پایش ضربان قلب با ردیابی فعالیت و خواب برخوردار است. و شامل ویژگی های جدید از جمله سنسور Pulse Ox، نظارت بر انرژی بدن و 20 برنامه ورزشی از پیش بارگذاری شده است.

Samsung Galaxy Watch Active 2

یک ساعت هوشمند تناسب اندام با قیمت بی نظیر

Samsung Galaxy Watch Active 2

Galaxy Watch Active 2 طراحی فشرده و سبکی را در اختیار کاربران قرار می دهد که مثل همیشه شیک است. این ساعت هوشمند سامسونگ، دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED است که در یک قاب خازنی قرار گرفته است.

Active 2 مانند نسل قبلی خود، ویژگی های مختلف سلامتی و ردیابی تناسب اندام را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت پایش ضربان قلب، GPS داخلی، ردیابی خودکار فعالیت، ردیابی خواب و همچنین ردیابی مصرف آب، غذا و کافئین است.

اکتیو 2 با برخورداری از ویژگی Running Analysis به شما کمک می کند دونده بهتری شوید، فرم بدن خود را بهبود ببخشید و از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید. این ساعت، می ‌تواند حداکثر اکسیژن مصرفی را اندازه‌ گیری کند. ضمن اینکه در این ساعت ویژگی نظارت بر فشار خون و سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) برای تشخیص ضربان قلب نامنظم نیز لحاظ شده است.

Amazfit GTS 3

یک ساعت هوشمند ردیابی تناسب اندام برای مبتدیان

بهترین ساعت های هوشمندی که برای تناسب اندام و فیتنس مورد استفاده قرار می گیرند! (بخش اول)

اگر برای اولین بار یک ساعت هوشمند تناسب اندام می ‌خرید، ممکن است از برخی ساعت های موجود غافل شوید. برای مبتدیان و کاربرانی که برای اولین بار از ساعت هوشمند استفاده می کنند، Amazfit GTS 3 ساعت مناسبی است.

این ساعت هوشمند، قدرتمند و مقرون به صرفه است که ترکیبی نادر در دنیای پوشیدنی است. ردیابی فعالیت/خواب، پایش ضربان قلب، GPS داخلی، ردیابی اکسیژن خون و ... از ویژگی های این ساعت می باشند. Amazfit GTS 3 عمر باتری دو رقمی را حتی در هنگام ضبط تمرین روزانه ارائه می دهد و بسته به استفاده شما می تواند تا 12 روز دوام بیاورد.

Garmin Venu 2

یک ساعت هوشمند تناسب اندام با عمر باتری عالی

Garmin Venu 2

اگر حوصله ندارید ساعت خود را هر چند روز یکبار شارژ کنید، Garmin Venu 2 عالی است. این ساعت هوشمند رقیب اپل واچ، با ویژگی ‌های جدید برای یک تجربه عالی در ردیابی تناسب اندام طراحی شده است. علاوه بر این، با Garmin Venu 2 می‌توانید تا 11 روز در حالت ساعت هوشمند از عمر باتری آن لذت ببرید. همچنین دارای یک حالت ذخیره باتری است که به شما کمک می کند عمر باتری را بیشتر کنید.

Venu 2 در یک قاب 45 میلی ‌متری عرضه می‌ شود و صفحه ‌نمایش AMOLED زیبایی دارد. ناگفته نماند که این ساعت، از بسیاری از ویژگی های تناسب اندام، از جمله GPS داخلی، ردیابی فعالیت/خواب، بیش از 25 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، پالس اکس، انرژی بدن و ردیابی سلامت زنان برخوردار است.

ویژگی جدید سن تناسب اندام در این ساعت هوشمند، می تواند با استفاده از آمارهای کلیدی مانند سن واقعی، فعالیت شدید هفتگی، ضربان قلب در حالت استراحت و BMI تخمین بزند که آیا بدن شما جوانتر یا بزرگتر از سن تقویمی شما است.

برای مشاهده ادامه این لیست مقاله بهترین ساعت های هوشمندی که برای تناسب اندام و فیتنس مورد استفاده قرار می گیرند! (بخش دوم) را مشاهده کنید.

منبع: androidcentral