ورود افراد بدون اطلاع و یا وقوع سرقت از خطراتی هستند که خانه و یا آپارتمان هایی که خالی از سکنه است را تهدید می کند. برای جلوگیری از وقوع همچین خطرهایی راه حل های زیادی مانند انواع مختلف حفاظ، انواع قفل ها، درب های ضد سرقت، نرده، دیوارهای بلند و ... وجود دارد. از مطمئن ترین و بهترین روش های جلوگیری، خنثی کردن و یا پیگیری دزدی از خانه، آپارتمان و ... می توان به استفاده از دوربین های امنیتی اشاره کرد. دوربین های امنیتی به دلیل عملکرد و کارایی که در اختیار دارند مورد استقبال زیادی قرار گرفته و برای افزایش امنیت خانه از این نوع سیستم استفاده می کنند. در ادامه مطلب قصد معرفی بهترین و ارزان ترین دوربین های امنیتی خانگی را داریم، پس با ما همراه باشید!

1.    Wyze Cam v3 (2020)

Wyze Cam v3 (2020)

اگر به دنبال یک سیستم امنیتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید ما به شما دوربین کنترل اتاق WYZE V3 را پیشنهاد می کنیم. قابلیت ها و ویژگی های زیادی در طراحی و ساخت این مدل از دوربین امنیتی استفاده شده است. از نمونه قابلیت های دوربین امنیتی Wyze V3 می توان به دید در شب رنگی اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید تصاویر را در محیط هایی تا 25 برابر تیره تر از دوربین های قدیمی را به صورت کاملا واضح و تمام رنگی تماشا کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین نیز می توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. تشخیص حرکت صدا و ضبط مداوم 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از دیگر امکانات دوربین امنیتی WYZE V3 محسوب می شود. در ضمن این مدل از دوربین امنیتی قابلیت سازگاری با گوشی های هوشمند با سیستم عامل های اندروید 5 به بالا و iOS 9.0 به بالا را دارد.

2.    Wyze Cam Pan V2

Wyze Cam Pan V2

Wyze Cam Pan V2 یکی از بهترین، هوشمندترین و با کیفیت ترین دوربین های امنیتی خانگی در بازار محسوب می شود. شرکت Wyze در طراحی و ساخت دوربین امنتی خانگی Wyze Cam Pan V2 از قابلیت ها و امکانات متنوع و متعدد زیادی استقاده کرده است. از نمونه قابلیت های تعبیه شده بر روی این مدل از دوربین امنتی می توان به قابلیت کنترل از راه دور، چرخش 360 درجه، برخورداری از ویژگی Color Night Vision، قابلیت ارائه تصاویر HD، صدای 2 طرفه و قابلیت تشخیص حرکت و صدا اشاره کرد.

Color Night Vision: این ویژگی به منظور ضبط تصاویر واضح با رنگ های کامل در تیره ترین محیط تعبیه شده است.

Wyze Cam Pan V2

قابلیت چرخش 360 درجه ای: این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دوربین را به صورت 360 درجه به چپ یا راست بچرخانید. در ضمن قادر به چرخش 93 درجه ای از به بالا و پایین نیز است.

قابلیت تشخیص حرکت و صدا: این ویژگی در مواقع مشاهده حرکت و یا تشخیص صدا فعال شده و پس از ضبط ویدئو از طریق هشدار به شما اطلاع خواهد داد.

قابلیت صدای 2 طرفه: این قابلیت نیز به منظور شنیدن صدای محیط و امکان گفتگو با افراد حاضر در محیط تعبیه شده است.

در بخش دوم مقاله به معرفی انواع دیگری از دوربین های امنیتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

منبع: cnet