گوشی سامسونگ گلکسی S20 به یک باتری بزرگ و قوی مجهز است، اما صفحه نمایش 120 هرتزی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باعث مصرف شارژ زیاد آن می شود و این احتمال وجود دارد تا با خاموش شدن گوشی خود در اثر اتمام شارژ غافلگیر شوید! برای اینکه خیالتان بابت این موضوع راحت باشد، بهتر است تا یک پاوربانک با خود به همراه داشته باشید. به این ترتیب اگر مشغول انجام دادن کارهای روزانه تان باشید و حواستان به میزان شارژ باتری گوشی تان نباشد، خیالتان راحت خواهد بود که یک پاوربانک به همراه دارید و در هر لحظه می توانید گوشی خود را با آن شارژ کنید. در این بخش برخی از مناسب ترین پاوربانک ها برای شارژ گوشی Galaxy S20 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را می توانید در مقاله «بهترین پاوربانک ها برای شارژ کردن گوشی Galaxy S20 (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

پاوربانک iWALK 4500mAh USB-C – شارژدهی بدون نیاز به کابل

پاوربانک iWALK 4500mAh USB-C – شارژدهی بدون نیاز به کابل

این شیء کوچک طراحی متفاوتی با آن چیزی دارد که با شنیدن نام پاوربانک به ذهن خطور می کند! برای اینکه بتوانید گوشی گلکسی S20 را با این پاوربانک iWALK شارژ کنید، نیازی به کابل ندارید! تنها کافی است تا گوشی موبایل را به صورت مستقیم به رابط USB متصل به بدنه این پاوربانک اتصال دهید! این پاوربانک با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت ارائه شده و با آن یک بار می توان گوشی S20 را به طور کامل شارژ کرد. این مدل ابعاد کوچکی نیز دارد و به سادگی می توان آن را حمل کرد.

پاوربانک iOttie iON Wireless GO – ظاهری لوکس و جذاب

پاوربانک iOttie iON Wireless GO – ظاهری لوکس و جذاب

پاوربانک های فلزی و پلاستیکی انواع رایج پاوربانک هستند و بعضاً در مدل های جذابی راهی بازار می شوند. اما یک پاوربانک با روکش پارچه ای یک مدل خاص و لوکس به حساب می آید! پاوربانک iOttie iON به دو پورت شارژ مجهز است و از قابلیت شارژدهی وایرلس Qi بهره می برد. بنابراین می توان سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کرد. این مدل با رنگ های خاکستری و قرمز عرضه شده و ظاهری جذاب و زیبا دارد.

پاوربانک JSAUX Mini 10000mAh 20W PD3.0 – کوچکتر از یک کارت اعتباری

پاوربانک JSAUX Mini 10000mAh 20W PD3.0 – کوچکتر از یک کارت اعتباری

پاوربانک JSAUX حتی از یک کارت اعتباری هم کوچکتر است و به سادگی می توانید آن را با قرار دادن در جیبتان با خود به مکان های مختلف حمل کنید! در واقع می توان این مدل را یکی از کوچکترین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی دانست. شما می توانید گوشی گلکسی S20 خود را از طریق کابل های USB-C و USB-A با این پاوربانک شارژ کنید.

پاوربانک Baseus 22.5W 10000mAh 5 Ports – مجهز به پنج پورت

پاوربانک Baseus 22.5W 10000mAh 5 Ports – مجهز به پنج پورت

اگر به دنبال یک مدل انعطاف پذیر با امکانات متعدد هستید، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Baseus مدلی مناسب برای شما خواهد بود. این پاوربانک از فناوری های فست شارژ PD 3.0 و QC 4.0 با توان حداکثر 22.5 وات پشتیبانی می کند و به پنج پورت مجهز است. همچنین این پاوربانک مورد تأیید سازمان های هواپیمایی نیز هست و می توان از آن داخل هواپیما حین پرواز استفاده کرد.

شما می توانید بهترین پاوربانک های موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان خریداری کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral