گوشی سامسونگ گلکسی S20 به یک باتری بزرگ و قوی مجهز است، اما صفحه نمایش 120 هرتزی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باعث مصرف شارژ زیاد آن می شود و این احتمال وجود دارد تا با خاموش شدن گوشی خود در اثر اتمام شارژ غافلگیر شوید! برای اینکه خیالتان بابت این موضوع راحت باشد، بهتر است تا یک پاوربانک با خود به همراه داشته باشید. به این ترتیب اگر مشغول انجام دادن کارهای روزانه تان باشید و حواستان به میزان شارژ باتری گوشی تان نباشد، خیالتان راحت خواهد بود که یک پاوربانک به همراه دارید و در هر لحظه می توانید گوشی خود را با آن شارژ کنید. در این بخش برخی از مناسب ترین پاوربانک ها برای شارژ گوشی Galaxy S20 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را می توانید در مقاله «بهترین پاوربانک ها برای شارژ کردن گوشی Galaxy S20 (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

پاوربانک UGREEN PD 10000mAh 20W – یک پاوربانک جیبی کارآمد

پاوربانک UGREEN PD 10000mAh 20W – یک پاوربانک جیبی کارآمد

زمانی که این پاوربانک جمع و جور را در جیبتان قرار می دهید، انگار یک شکلات اسنیکر بزرگ را با خود حمل می کنید! پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی برند یوگرین گوشی S20 شما را تا 2 بار به طور کامل شارژ می کند. این پاوربانک از فناوری های شارژ سریع Power Delivery از طریق پورت USB-C و Fast Charge از طریق پورت USB-A پشتیبانی می کند و حتی می توان آیفون را نیز با آن شارژ کرد. حداکثر توان شارژ سریع این مدل پاوربانک 20 وات است.

پاوربانک Samsung Super Fast 25W – پاوربانک اختصاصی برای گوشی های گلکسی

پاوربانک Samsung Super Fast 25W – پاوربانک اختصاصی برای گوشی های گلکسی

این پاوربانک سامسونگ از شارژ وایرلس با توان 7.5 وات پشتیبانی می کند و شما می توانید از آن برای شارژ کردن طیف وسیعی از دستگاه های گلکسی مانند Galaxy Watch یا Galaxy Buds استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از یک کابل USB-C از توان 25 واتی این پاوربانک برای شارژ گوشی های سری S20 نیز بهره مند شوید. بنابراین نیازی نیست تا برای کامل شدن شارژ گوشی Galaxy S20 خود زمان زیادی را منتظر بمانید.

پاوربانک GETIHU 10000mAh LED Display – انتخاب مقرون به صرفه

پاوربانک GETIHU 10000mAh LED Display – انتخاب مقرون به صرفه

حتماً نیازی نیست تا برای داشتن یک پاوربانک خوب هزینه زیادی را متحمل شوید! پاوربانک GETIHU هم قیمت مناسبی دارد و هم نیازهای شما برای شارژ گوشی گلکسی S20 را به خوبی برطرف می کند. درست است که این پاوربانک جزء سریع ترین یا جذاب ترین پاوربانک های موجود در بازار نیست، اما پشتیبانی آن از قابلیت شارژ سریع Power Delivery با توان 18 وات برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد. همچنین این مدل به دو پورت USB-A و یک نمایشگر LED برای نمایش میزان شارژ مجهز است و در هر لحظه شما را از میزان شارژ باقی مانده دستگاه مطلع می کند.

پاوربانک ELECJET PowerPie 20000mAh – بهترین انتخاب برای گوشی مدل Ultra

پاوربانک ELECJET PowerPie 20000mAh – بهترین انتخاب برای گوشی مدل Ultra

گوشی گلکسی S20 Ultra در شرایط بسیار بسیار خاصی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند و پاوربانک PowerPie یکی از معدود مدل هایی است که می تواند برای تأمین شارژ این گوشی موبایل با این میزان توان مورد استفاده قرار گیرد. این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی توانایی شارژدهی به تبلت و لپ تاپ های مجهز به پورت USB Type-C را نیز دارد و یکی از مدل های قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید.

پاوربانک Anker PowerCore Slim 10000mAh PD – باریک و با دوام

پاوربانک Anker PowerCore Slim 10000mAh PD – باریک و با دوام

انکر یکی از شرکت هایی است که پاوربانک ها و شارژرهای آن سالها است که از فروش بالایی در بازار برخوردارند و کیفیت شارژدهی عالی را ارائه می دهند. پاوربانک PowerCore Slim نیز از این قاعده مستثنی نیست! این پاوربانک دارای ابعاد و ضخامت مشابه با یک گوشی هوشمند است و از فناوری PD پشتیبانی می کند. همچنین انکر در این پاوربانک از تکنولوژی های اختصاصی مانند PowerIQ استفاده کرده که کیفیت شارژدهی آن را ارتقا داده است. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

شما می توانید بهترین پاوربانک های موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان خریداری کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral