وان پلاس به عنوان یک شرکت توزیع کوچک در سال 2014 آغاز به کار کرد و خیلی زود به یکی از شرکت های مهم صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شد. به طوری که گوشی های اندرویدی تولید وان پلاس هر ساله فروش بالایی در بازارهای جهانی دارند و با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه می شوند. در این بخش محبوب ترین گوشی های این برند را به طور خلاصه به شما معرفی می کنیم.

گوشی OnePlus 9 Pro Morning Mist – یک پرچم دار سرافراز!

گوشی OnePlus 9 Pro Morning Mist – یک پرچم دار سرافراز!

گوشی وان پلاس 9 استانداردهای جدیدی را برای محصولات وان پلاس تعریف کرد. در این گوشی از دوربین حرفه ای با لنز Hasselblad استفاده شده که آن را به یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار از لحاظ کیفیت عکاسی تبدیل کرده است. همچنین شما می توانید با خرید این گوشی به صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، پشتیبانی از سرعت شارژ 65 وات به صورت باسیم و 50 وات به صورت بی سیم، طراحی ظاهری شیک و جذاب و سازگاری با انبوه نرم افزارهای اندرویدی اشاره کرد.

گوشی OnePlus 9 5G – پر از امکانات با قیمتی مناسب

گوشی OnePlus 9 5G – پر از امکانات با قیمتی مناسب

اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه تری از این برند هستید، وان پلاس 9 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این گوشی حتی در حال حاضر که تولید آن متوقف شده، محبوبیت بالایی در بازار دارد. در این گوشی نیز از دوربین با لنز Hasselblad استفاده شده که برای علاقه مندان به عکاسی بسیار کاربردی است. سرعت شارژ با سیم 65 وات و سرعت شارژ بی سیم 15 وات (با فناوری Qi) دیگر ویژگی های این گوشی را تشکیل می دهند. صفحه نمایش OnePlus 9 نیز از نوع AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این گوشی از شبکه ارتباطی 5G نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

گوشی OnePlus Nord N10 5G – بهترین در میان مدل های اقتصادی

گوشی OnePlus Nord N10 5G – بهترین در میان مدل های اقتصادی

گوشی Nord N10 5G از بسیاری ویژگی های دیگر گوشی های وان پلاس برخوردار است و در عین حال قیمت پایین تری نسبت به آنها دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین کاربردی است. همچنین از فست شارژ 30 واتی و شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که این گوشی فقط یک آپدیت اندروید را دریافت می کند؛ اما اگر زیاد این موضوع برایتان اهمیت ندارد نمی توان آن را به عنوان یک نقطه ضعف به حساب آورد.

گوشی OnePlus Nord 2 – یک انتخاب چشم نواز!

گوشی OnePlus Nord 2 – یک انتخاب چشم نواز!

گوشی OnePlus Nord 2 یک انتخاب عالی در بازار گوشی های میان رده به شمار می آید. در این گوشی از سخت افزار قوی، شامل تراشه Dimensity 1200 استفاده شده است. همچنین این گوشی به صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز، دوربین های کاربردی با فناوری OIS و فست شارژ 65 واتی مجهز است. نکته جالب اینجا است که این گوشی به بازارهای کشور ایالات متحده عرضه نشده، اما در 32 کشور دیگر دنیا در دسترس است.

گوشی OnePlus Nord CE 5G – قدیمی اما همچنان محبوب

گوشی OnePlus Nord CE 5G – قدیمی اما همچنان محبوب

گوشی Nord CE 5G اولین نسل گوشی های سری Nord وان پلاس را تشکیل می دهد و در آن از تراشه اسنپ دراگون 750G استفاده شده است. این گوشی به دوربین پشت 64 مگاپیکسلی مجهز است که البته عکس های چندان با کیفیتی ثبت نمی کند! بدنه این گوشی نیز از پلاستیک ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. در مجموع این مدل با توجه به قدیمی بودن، همچنان محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دارد.

منبع: androidcentral