در هنگام خرید ماوس برای لپ تاپ های Surface Go و Surface Go 2 باید به مواردی مانند راخت بودن ماوس در هنگام قرار گرفتن در دست، طول عمر بالای باتری و کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید. یک ماوس با کیفیت می تواند به شما در سریع تر انجام دادن کارهایتان با لپ تاپ کمک زیادی کند و دقت شما را افزایش دهد. در این بخش برخی از بهترین ماوس های سازگار با لپ تاپ های سری Surface Go مایکروسافت را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

ماوس Logitech MX Master 3 – در مجموع بهترین!

ماوس Logitech MX Master 3 – در مجموع بهترین!

اگر قابلیت حمل و جابجایی آسان برایتان اهمیت زیادی دارد، ماوس MX Master 3 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این ماوس فوق العاده راحت است و می توان آن را به طور هم زمان به سه دستگاه مختلف اتصال داد. دقت این ماوس 4000 DPI است که کاملاً مناسب به نظر می رسد. شما می توانید این ماوس را از طریق بلوتوث یا دانگل USB (همراه با آداپتور) به دستگاه مورد نظرتان اتصال داده و با توجه به طول عمر بالای باتری آن، بدون دغدغه به انجام کارهای روزمره تان با دستگاه های Surface Go یا Go 2 بپردازید. 

ماوس Surface Arc – مناسب برای استفاده در سفر

ماوس Surface Arc – مناسب برای استفاده در سفر

ماوس Surface Atc تنها 14 میلی متر ضخامت دارد و به صورت تخت طراحی شده است. پس به راحتی می توانید آن را داخل کیف لپ تاپ یا حتی جیب خود بگذارید. اما نکته جذاب در رابطه با این ماوس طراحی ظاهری جالب آن است که باعث می شود تا به طور کامل در دست شما فیت شود! لازم به ذکر است که این ماوس از طریق بلوتوث به لپ تاپ های سرفیس Go و Go 2 متصل می شود و شارژ کامل دو باتری AAA به کار رفته در آن برای شش ماه کافی خواهد بود. همچنین کلیدهای این ماوس لمسی هستند و عملکرد نرم و روانی را ارائه می دهند.

ماوس Microsoft Bluetooth Ergonomic – طراحی کاملاً ارگونومیک

ماوس Microsoft Bluetooth Ergonomic – طراحی کاملاً ارگونومیک

این ماوس در لیست بهترین ماوس های ارگونومیک سال نیز قرار دارد و از طراحی فوق العاده راحت و ابعادی مناسب بهره می برد. برای این ماوس مایکروسافت دکمه های قابل برنامه ریزی در نظر گرفته شده و شما می توانید آنها را هر طور که دوست دارید تنظیم کنید! اتصال ماوس Microsoft Bluetooth Ergonomic به لپ تاپ های سرفیس از طریق بلوتوث انجام می شود و نیازی به دانگل برای این منظور نیست.

ماوس Razer Atheris – یک ماوس گیمینگ قابل حمل

ماوس Razer Atheris – یک ماوس گیمینگ قابل حمل

لپ تاپ های سرفیس Go و Go 2 جزء لپ تاپ های گیمینگ نیستند اما می توان بازی های سبک را بر روی آنها اجرا کرد. اگر به دنبال ماوسی هستید که بازی کردن بر روی این لپ تاپ ها را برای شما ساده تر کند، ماوس Razer Atheris را مد نظر داشته باشید. این ماوس دارای سنسور 7200 DPI است و بالاترین میزان دقت را برای شما به ارمغان می آورد! از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به طول عمر فوق العاده باتری، ابعاد مناسب و طراحی راحت اشاره کرد.

شما می توانید انواع ماوس بلوتوثی و وایرلس موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral