تا به حال به این فکر کرده اید که در هنگام کمپ زدن در طبیعت یا سفر با دوستانتان اوقاتتان را با بازی کردن با پلی استیشن 4 بگذرانید؟! شاید این امر تا حدی دشوار و حتی غیر عملی به نظرتان بیاید؛ اما اگر یک مانیتور قابل حمل داشته باشید می توانید بازی کردن با PS4 در بیرون از منزل و فضای باز را نیز تجربه کنید! شما می توانید PS4 خود و مانیتور را در جعبه هایشان قرار دهید و هر جایی که به یک منبع برق دسترسی پیدا کردید، بازی کردن را شروع کنید! اما کدام مانیتورهای قابل حمل با Ps4 سازگاری دارند و برای این کار مناسب ترند؟ با ما همراه باشید.

با این مانیتورهای قابل حمل در هر جایی که هستید از بازی کردن با PS4 خود لذت ببرید!

مانیتور قابل حمل Lepow 15.6 – تصویر شفاف و کریستالی!

یک صفحه نمایش بزرگ با وزن کم که برای حمل کردن آن به دردسر نخواهید افتاد! این مانیتور 15.6 اینچ از برند Lepow رزولوشن 1920x1080 پیکسل (معادل با Full HD) را به ارمغان می آورد و به پنل IPS مجهز است. جالب اینجاست که این مانیتور تنها حدود 800 گرم وزن دارد و به کاور نیز مجهز است. شما می توانید از کاور محافظ صفحه نمایش این مانیتور به عنوان پایه نگهدارنده نیز استفاده کنید و با PS4 خود در هر جایی که هستید به آسانی بازی کنید!

مانیتور قابل حمل Lepow 15.6 – تصویر شفاف و کریستالی!

مانیتور قابل حمل Kenowa – روش های متعدد برای تأمین برق مصرفی

این مانیتور قابل حمل 15.6 اینچی Kenowa رزولوشن 1920x1080 پیکسل را به ارمغان می آورد و به دو پورت ورودی HDMI، جک هدفون و اسپیکر داخلی مجهز است. نکته قابل توجه در رابطه با این مانیتور این است که شما می توانید برق مورد نیاز آن را از پورت USB آن تأمین کنید یا دستگاه را مستقیماً به پریز برق اتصال دهید. به همراه این مانیتور یک کیس حمل از جنس چرم نیز ارائه می شود.

مانیتور قابل حمل Kenowa – روش های متعدد برای تأمین برق مصرفی

مانیتور قابل حمل ASUS – یک مانیتور کوچک اما کارآمد

در اینجا یک مانیتور 15 اینچ دیگر را به شما معرفی می کنیم که تولید شرکت معتبر ایسوس است و رزولوشن 1920x1080 پیکسل را به ارمغان می آورد. با این مانیتور قابل حمل مخصوص ps4 می توانید لذت بازی کردن با تصاویر شفاف و کریستالی را تجربه کرده و افکت های گرافیکی بازی های PS4 به اوج هیجان برسید! این مانیتور نیز برق خود را از کابل USB تأمین می کند؛ همچنین می توانید آن را مستقیم به پریز برق دیواری متصل کنید.

مانیتور قابل حمل ASUS – یک مانیتور کوچک اما کارآمد

مانیتور قابل حمل GeChic 1101P – زمان پاسخ دهی سریع

مانیتور GeChie 1101P با سایز 11.6 اینچ را می توان یکی از مناسب ترین مانیتورهای قابل حمل موجود در بازار است. این مانیتور به پنل IPS مجهز است و رزولوشن 1080p را ارائه می دهد. همچنین زمان پاسخ دهی این مانیتور تنها 14 میلی ثانیه است که برای یک دستگاه قابل حمل کاملاً ایده آل به نظر می رسد. این دستگاه نه زیاد بزرگ است و نه زیاد کوچک و از لحاظ زمان پاسخ دهی گزینه ایده آلی است. به طوری که به دلیل تأخیر ورودی به هیچ عنوان Game Over نخواهید داشت و می توان گفت این مانیتور از بهترین تجیهزات سازگار با پلی استیشن 4 است.

مانیتور قابل حمل GeChic 1101P – زمان پاسخ دهی سریع

مانیتور Elecrow 13.3 inch IPS – یک انتخاب اقتصادی

مانیتور 13.3 اینچ Elecrow از رزولوشن 1920x1080 پیکسل بهره می برد و به پایه و دو پورت HDMI مجهز است. این مانیتور از دارای باتری داخلی نیست، اما می توان از یک کابل USB برق مورد نیاز آن را تأمین کرد. به این ترتیب می توانید از طریق یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی برای حدود 5 ساعت از این مانیتور استفاده کنید. ضمن اینکه اتصال این مانیتور به برق از طریق آداپتور AC امکان پذیر است.

مانیتور Elecrow 13.3 inch IPS – یک انتخاب اقتصادی

منبع: androidcentral