یک کارت حافظه MicroSD به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل ها، عکس ها و فایل های موسیقی خود را بدون نیاز به وای فای از یک گوشی تلفن همراه به گوشی دیگر منتقل کنید. همچنین یک کارت حافظه میکرو اس دی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا داده و بتوانید اپلیکیشن های بیشتری را بر روی آن نصب کرده و موزیک های با کیفیت تر و حتی فیلم را بر روی گوشی ذخیره کنید. به خصوص اگر گوشی اندرویدی شما فاقد حافظه داخلی کافی باشد، یک کارت حافظه MicroSD برای شما کاملاً کارآمد خواهد بود. اما کدام مدل ها برای گوشی های موبایل اندرویدی مناسب تر است؟ در این بخش چند مدل از این کارت حاظه های جانبی را معرفی کرده ایم. شما می توانید سایر مدل ها را در مقاله «بهترین کارت حافظه های MicroSD برای گوشی های اندرویدی (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

کارت حافظه SanDisk 64GB Extreme

کارت حافظه SanDisk 64GB Extreme

سری Extreme کارت حافظه های برند سن دیسک برای نصب اپلیکیشن بهینه سازی شده اند و کارایی بالایی برای این منظور دارند. این سری با ظرفیت عجیب و غریب یک ترابایت نیز عرضه شده است! پس اگر می خواهید تا تمام زندگی دیجیتال خود را به همراه داشته و به آن بر روی گوشی اندرویدیتان دسترسی داشته باشید، کارت حافظه SanDisk Extreme بهترین انتخاب برای شما است.

کارت حافظه SanDisk High Endurance

کارت حافظه SanDisk High Endurance

شرایطی را تصور کنید که در یک روز بارانی مشغول مکالمه با گوشی خود در خیابان هستید و ناگهان گوشی از دستتان رها شده و درون یک چاله آب می افتد! اگر درون گوشی تان از کارت حافظه High Endurance برند سن دیسک استفاده کرده باشید، در این لحظه هیچ دلهره و اضطرابی به شما دست نخواهد داد! چرا که این کارت حافظه ضد آب است و در سخت ترین شرایط نیز از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند.

کارت حافظه Verbatim Premium

کارت حافظه Verbatim Premium

این کارت حافظه جانبی در کلاس V10 ویدئو قرار دارد و از سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات 80 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند. پس اگر سرعت عملکرد برایتان اهمیت دارد، این کارت حافظه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین کارت حافظه Verbatim Premium در برابر آسیب های احتمالی مقاومت خوبی دارد و از اطلاعات مهم شما محافظت می کند.

کارت حافظه Netac 32GB

کارت حافظه Netac 32GB

این کارت حافظه یکی از با دوام ترین و مستحکم ترین کارت حافظه های MicroSD موجود است که تقریباً در برابر هر چیزی مقاوم است! از شوک و حرارت فوق العاده زیاد گرفته تا حتی تشعشعات امواج X-ray قادر به آسیب زدن به کارت حافظه Netac نیستند! علاوه بر این، کارت حافظه Netac سرعت مناسبی در خواندن و نوشتن اطلاعات نیز دارد و تمام نیازهای شما برای نصب اپلیکیشن و ذخیره سازی دیتا را پاسخگو خواهد بود.

چنانچه قصد خرید کارت حافظه های MicroSD سازگار با گوشی های اندرویدی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral