یک کارت حافظه MicroSD به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل ها، عکس ها و فایل های موسیقی خود را بدون نیاز به وای فای از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید. همچنین یک کارت حافظه میکرو اس دی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا داده و بتوانید اپلیکیشن های بیشتری را بر روی آن نصب کرده و موزیک های با کیفیت تر و حتی فیلم را بر روی گوشی ذخیره کنید. به خصوص اگر گوشی اندرویدی شما فاقد حافظه داخلی کافی باشد، یک کارت حافظه MicroSD برای شما کاملاً کارآمد خواهد بود. اما کدام مدل ها برای گوشی های اندرویدی مناسب تر است؟ در این بخش چند مدل از این کارت حاظه های جانبی را معرفی کرده ایم. شما می توانید سایر مدل ها را در مقاله «بهترین کارت حافظه های MicroSD برای گوشی های اندرویدی (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

کارت حافظه Samsung (MB-ME32GA/AM) microSDHC EVO Select

کارت حافظه Samsung (MB-ME32GA/AM) microSDHC EVO Select

این کارت حافظه جانبی را می توان یکی از بهترین مدل ها برای استفاده در گوشی های اندرویدی دانست. چرا که هم کیفیت عملکرد بالایی دارد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است. همچنین این کارت حافظه جانبی سامسونگ سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورد. به طور دقیق تر باید گفت که با استفاده از این کارت حافظه MicroSD می توانید به سرعت خواندن اطلاعات 100 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات 90 مگابایت در ثانیه دست پیدا کنید.

کارت حافظه SanDisk 128GB Ultra MicroSDXC

کارت حافظه SanDisk 128GB Ultra MicroSDXC

سن دیسک یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید حافظه های ذخیره سازی است و حتماً تا به حال نام آن را شنیده اید! درست است که این شرکت کارت حافظه های قوی تری از مدل Ultra نیز تولید کرده، اما این مدل پاسخگوی نیازهای بسیاری از کاربران اندروید خواهد بود. این کارت حافظه سرعت خواندن اطلاعات 100 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. پس برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر خود نیازی نیست زمان زیادی منتظر بمانید!

کارت حافظه PNY 64GB PRO Elite Class 10 U3 microSDXC

کارت حافظه PNY 64GB PRO Elite Class 10 U3 microSDXC

برند PNY نیز نامی معتبر در زمینه تولید قطعات سخت افزاری و حافظه های ذخیره سازی است و محصولات آن به صورت گسترده در سطح دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال یک کارت حافظه هستید تا از آن برای نصب اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید، کارت حافظه PRO Elite Class 10 U3 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. همچنین این کارت حافظه برای آن دسته از کاربرانی که به ضبط و ذخیره ویدئوهای 4K نیاز دارند، کارایی بالایی خواهد داشت.

کارت حافظه Samsung PRO Endurance 32GB

کارت حافظه Samsung PRO Endurance 32GB

این مدل برای ضبط مداوم و بدون وقفه تصاویر و استفاده در dash cam و دوربین های امنیتی یکی از بهترین انتخاب ها است. چرا که از سرعت بالایی در ذخیره سازی اطلاعات برخوردار بوده و در آن از فناوری های فشرده سازی دیتا بهره برده شده است. همچنین می توان کارت حافظه سامسونگ PRO Endurance را برای گوشی هایی که به ذخیره حجم بالایی از دیتا بر روی آنها نیاز است، کاملاً مناسب دانست.

کارت حافظه Lexar Professional 1000x 256GB microSDXC

کارت حافظه Lexar Professional 1000x 256GB microSDXC

با وجود اینکه این مدل قیمت بسیار بالایی دارد (169 دلار بر روی وب سایت آمازون)، اما سرعت بسیار بالای آن در ذخیره سازی دیتا سبب شده تا بتوان این کارت حافظه را یکی از بهترین انتخاب ها برای ضبط و ذخیره ویدئوهای 4K دانست. همچنین می توان از این کارت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات چندین بازی مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد. در ادامه با بخش دوم این مقاله با نام بهترین کارت حافظه های MicroSD برای گوشی های اندرویدی (بخش دوم) با ما همراه باشید.

چنانچه قصد خرید کارت حافظه های MicroSD سازگار با گوشی های اندرویدی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral