اگر به کار وارد کردن دیتا (Data Entry) یا حسابداری مشغول هستید یا به دلیل رشته تحصیلی خود با اعداد سروکار زیادی دارید، لپ تاپ شما باید دارای نامبر پد باشد! در واقع نامبر پد یا همان دکمه های اعداد بر روی صفحه کلید لپ تاپ می تواند از بسیاری جهات کارهای روزمره شما را آسان تر و سریع تر از قبل کند. اگرچه این روزها بسیاری از شرکت های تولید کننده لپ تاپ ترجیح می دهند تا نامبر پد را حذف کنند تا لپ تاپ هایشان کوچکتر و سبک تر شود، اما هنوز هم می توانید لپ تاپ های دارای نامبر پد با وزن و ابعاد مناسب در بازار پیدا کنید. در لیست زیر چند مدل از این لپ تاپ ها را که در سال 2022 طرفدار بیشتری داشته اند، مشاهده می کنید. تمامی این لپ تاپ های پرطرفدار سال 2022 دارای نامبر پد کامل هستند.

دنبال یک لپ تاپ با نامبر پد هستید؟ این مدل ها در سال 2022 طرفداران بیشتری داشته اند!

لپ تاپ LG gram 17 (17-inch WQXGA) – بزرگ اما باریک

لپ تاپ LG gram 17 (17-inch WQXGA) – بزرگ اما باریک

این لپ تاپ 17 اینچی به این دلیل خاص است که علیرغم ابعاد نسبتاً بزرگی که دارد، کاملاً سبک و باریک است. وزن لپ تاپ LG gram 17 کمتر از 1.3 کیلوگرم است، پس برای حمل و جابجایی آن به زحمت نخواهید افتاد. علیرغم ساختار باریک، این لپ تاپ به صفحه نمایش 2K، حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت و باتری با طول عمر 17 ساعت مجهز است. ضمن اینکه از استاندارد Thunderbolt 4 هم پشتیبانی می کند.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 – با دوام و البته 4K!

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 – با دوام و البته 4K!

این لپ تاپ بیزینس به یک صفحه نمایش زیبای 15.6 اینچی 4K با قابلیت پشتیبانی از فناوری های دالبی ویژن و HDR400 مجهز است. همچنین امکان انتخاب مدل کارت گرافیک آن از میان سری GeForce وجود دارد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به مجهز بودن به اسپیکرهای Dolby Audio اشاره کرد که صدایی قدرتمند و شفاف را به ارمغان می آورند. و البته که این لپ تاپ دارای نامبر پد هم هست!

لپ تاپ HP EliteBook 860 G9 – برای کسب و کار شما!

لپ تاپ HP EliteBook 860 G9 – برای کسب و کار شما!

اولویت شما برای خرید لپ تاپ، استفاده های کاری از آن است؟ لپ تاپ EliteBook 860 G9 از برند HP یک انتخاب عالی برای شما است! در این لپ تاپ از پردازنده های نسل 12 اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش زیبای 16 اینچی و یک نامبر پد کامل و اختصاصی، جلوه ای جذاب به این لپ تاپ بخشیده اند!

لپ تاپ Dell Inspiron 17 2-in-1 – قابل تبدیل، همه کاره!

لپ تاپ Dell Inspiron 17 2-in-1 – قابل تبدیل، همه کاره!

یک لپ تاپ بزرگ 17 اینچی که به تبلت هم تبدیل می شود! Dell با عرضه لپ تاپ دو در یک Inspiron 17 امکان کار با یک صفحه نمایش بزرگ لمسی را برای شما فراهم آورده است! این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه رم، پردازنده نسل 11 اینتل به همراه پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی M.2 PCIe مجهز است. نامبر پد کامل هم دارد!

لپ تاپ Dell Inspiron 16 Plus – نسبت تصویر 16:10

لپ تاپ Dell Inspiron 16 Plus – نسبت تصویر 16:10

جدیدترین نسخه از سری لپ تاپ های Inspiron 16 برند Dell به یک صفحه نمایش بزرگ و Full HD با سایز 16 اینچ و نسبت تصویر 16:10 مجهز است. در این لپ تاپ پردازنده های Core i5 یا Core i7 نسل 11 به کار رفته و امکان انتخاب مدل مجهز به پردازنده گرافیکی مجتمع یا کارت گرافیک NVIDIA RTX آن وجود دارد. مجهز بودن به 32 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی M.2 و یک نامبر پد فول سایز این لپ تاپ را به انتخابی ایده آل برای کسانی که به صفحه نمایش کشیده تر (عمودی) نیاز دارند، تبدیل کرده است.

منبع: windowscentral