طیف وسیعی از لپ تاپ های موجود در بازار به رم 32 گیگابایت مجهز هستند؛ از اولترا بوک های سبک و باریک گرفته تا لپ تاپ های با دوام کاری و حتی مدل های گیمینگ با سخت افزار رده بالا! البته هر نوع کاربری به 32 گیگابایت رم در کارهای روزمره خود نیاز پیدا نمی کند! اما اگر به اجرای اپلیکیشن های طراحی و ادیت نیاز دارید، بدون شک رم 32 گیگابایتی برای شما ضروری خواهد بود. همچنین این میزان حافظه رم می تواند به کسانی که با فایل های حجیم سروکار دارند، کمک زیادی بکند. در زمینه گیمینگ نیز حتماً می دانید که بازی های روز بر روی سیستم های دارای رم پایین اجرا نمی شوند و نیاز به کامپیوتر ها و لپ تاپ های پرقدرت و پرسرعت دارند! به هر حال، اگر بنا به هر دلیلی به لپ تاپی با رم 32 گیگابایت نیاز دارید، ما در این مقاله و بخش دوم آن چند مدل از بهترین این دستگاه ها را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ دل XPS 13 Plus (9320) – یک اولترا بوک عالی

لپ تاپ دل XPS 13 Plus (9320) – یک اولترا بوک عالی

لپ تاپ XPS 13 Plus (9320) به لطف طراحی بی عیب و نقص، صفحه نمایش چشمگیر و سخت افزار مدرن و توانمند (شامل 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5-5200) یکی از مدل های رده بالا و کاربردی به شمار می آید. این لپ تاپ طول عمر باتری فوق العاده ای نیز دارد و حاشیه اطراف کیبورد آن حداقل میزان ممکن است. مجهز به بودن تاچ پد دقیق و کیفیت صدای ایده آل از دیگر ویژگی های این لپ تاپ دل هستند. اگر به یک لپ تاپ همه کاره نیاز دارید، دل XPS 13 Plus (9320) از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 8 – بهترین مدل 2 در 1

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 8 – بهترین مدل 2 در 1

مایکروسافت به معنای واقعی تمام توانمندی های خود را در سرفیس پرو 8 به نمایش گذاشته است! این لپ تاپ 2 در 1 به صفحه نمایش لمسی عالی با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است و نسخه 13 اینچی آن نیز در دسترس قرار گرفته است. پرفورمنس ایده آل، طول عمر بالای باتری، دوربین با کیفیت و سازگاری با استاندارد تاندربولت 4 همگی باعث شده اند تا این مدل به یکی از بهترین لپ تاپ های 2 در 1 تبدیل شود. لازم به ذکر است سرفیس پرو 8 رقیبی برای لپ تاپ پرچمدار (9315)Dell XPS 13 2-in-1 است و به خوبی توانایی رقابت با آن را دارد. شما می توانید با اضافه کردن یک Type Cover به سرفیس پرو 8 از آن به عنوان یک لپ تاپ کامل استفاده کنید. همچنین این دستگاه از قلم لمسی Slim Pen 2 هم پشتیبانی می کند و عملکرد لمسی بسیار دقیقی را ارائه می دهد. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این دستگاه را از حالت نوت بوک به تبلت تغییر دهید.

لپ تاپ ریزر Blade 15 – بهترین در میان مدل های گیمینگ

لپ تاپ ریزر Blade 15 – بهترین در میان مدل های گیمینگ

باز هم گیمینگ و باز هم ریزر! لپ تاپ Blade 15 به لطف مجهز بودن به سخت افزار رده بالا (شامل پردازنده نسل 12 اینل و کارت گرافیک سری RTX 30 انویدیا) یکی از قدرتمندترین مدل های گیمینگ به حساب می آید. این لپ تاپ به صفحه نمایش با کیفیت با نرخ نوسازی عالی مجهز است و کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد. از کیفیت ساخت عالی بدنه این لپ تاپ نیز نباید چشم پوشی کنیم! اگر می خواهید تا تجربه ای شیرین از بازی با یک لپ تاپ را داشته باشید، لپ تاپ ریزر Blade 15 می تواند انتخاب اول شما باشد!

لپ تاپ دل XPS 15 (9520) – یک لپ تاپ 15 اینچی قدرتمند

لپ تاپ دل XPS 15 (9520) – یک لپ تاپ 15 اینچی قدرتمند

لپ تاپ دل XPS 15 (9520) نیز طراحی بی عیب و نقصی دارد و به صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزار رده بالایی مجهز است. این لپ تاپ به خوبی از عهده کارهای تخصصی بر می آید و یکی از بهترین مدل های 15 اینچی موجود محسوب می شود. به این ترتیب اگر به صفحه نمایش بزرگ احتیاج دارید و کیفیت صدای عالی نیز برایتان اهمیت دارد، لپ تاپ دل XPS 15 (9520) را انتخاب کنید. این لپ تاپ به کارت گرافیک مجزا هم مجهز است و طول عمر باتری آن به مراتب بالاتر از مدل XPS 13 است! پس با خیال راحت آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید.

لپ تاپ اچ پی Spectre x360 16 – یک مدل قابل تبدیل 16 اینچ با کیفیت!

لپ تاپ اچ پی Spectre x360 16 – یک مدل قابل تبدیل 16 اینچ با کیفیت!

مدل 13.5 اینچی لپ تاپ Spectre x360 یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی است و البته مدل 16 اینچ آن هم حرف های زیادی برای گفتن دارد! صفحه نمایش لمسی بزرگتر با رزولوشن حداکثر UHD+ و پنل OLED، پشتیبانی از کارت گرافیک مجزای Arc A370M اینتل و کیفیت ساخت فوق العاده از جمله ویژگی های این لپ تاپ هستند. همچنین این لپ تاپ به چهار اسپیکر، تعداد زیادی پورت، دوربین IR و حسگر اثر انگشت هم مجهز است و از قابلیت چرخش کامل صفحه نمایش و تبدیل شدن به یک تبلت غول پیکر هم بهره می برد.

منبع: windowscentral