در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین لپ تاپ های مجهز به 32 گیگابایت حافظه رم آشنا کنیم! در میان این لپ تاپ ها، مدل های سنگین یا اولترا بوک های نازک، مدل های مناسب برای کارهای روزمره یا گیمینگ و انواع دیگر دیده می شود. البته هر کاربری به 32 گیگابایت رم بر روی لپ تاپ خود نیاز ندارد، اما اگر از اپلیکیشن های طراحی و ادیت استفاده می کنید، بدون هیچ شکی به این میزان رم نیاز خواهید داشت. به خصوص در زمان هایی که با فایل های حجیم کار می کنید، این میزان رم به کار شما خواهد بود. همچنین هر چه حافظه رم لپ تاپ شما بیشتر باشد، بازی های جدیدتری را می توانید بر روی آن اجرا کنید. برای آشنایی با این لپ تاپ ها با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید سایر لپ تاپ های مجهز به 32 گیگابایت رم-بخش اول را که ادامه این مقاله است بر روی وبسایت ایده برتر پارسیان مشاهده نمایید.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon (Gen 9) – بهترین برای بیزینس

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon (Gen 9) – بهترین برای بیزینس

لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon (Gen 9) در صدر جدول بهترین لپ تاپ های سری تینک پد لنوو جای دارد. همچنین می توان آن را از بهترین مدل ها برای بیزینس و مصارف اداری دانست. این لپ تاپ 14 اینچی طراحی ظاهری زیبایی دارد و به باتری قدرتمندی مجهز است. ضمن اینکه این لپ تاپ جدید و قدرتمند به مجموعه ای از ویژگی های در زمینه مسائل امنیتی و حریم شخصی مجهز است و عملکردی عالی در این زمینه را ارائه می دهد. این لپ تاپ بدنه ای مقاوم و با دوام دارد و کیبورد آن عملکردی عالی برای تایپ را به ارمغان می آورد.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga (Gen 6) – یک لپتاپ بیزینس قابل تبدیل

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga (Gen 6) – یک لپتاپ بیزینس قابل تبدیل

لپ تاپ ThinkPad X1 Yoga (Gen 6) یک آپدیت درخشان دریافت کرده و به صفحه نمایش 16:10 و پورت های جدید مجهز شده است. همچنین این لپ تاپ از قابلیت تشخیص حضور انسان بهره می برد و دارای تاچ پد بزرگتری است. طراحی قابل تبدیل این مدل کاملاً مدرن انجام شده و شما می توانید از آن در قالب تبلت نیز بهره ببرید. لازم به ذکر است که این لپ تاپ با کانفیگ های مختلف قابل عرضه است و کاربر می تواند مشخصات سخت افزاری آن را انتخاب نمایید. نسل جدید این مدل (Gen 7) در حدود ماه مارچ 2022 راهی بازار می شود.

لپ تاپ Surface Laptop Studio – تعریف دوباره ای از لپ تاپ!

لپ تاپ Surface Laptop Studio – تعریف دوباره ای از لپ تاپ!

Surface Laptop Studio یک لپ تاپ انعطاف پذیر و همه کاره است که یک Workstation کاربردی را برای شما راه اندازی می کند! صفحه نمایش لمسی و با کیفیت این لپ تاپ از قابلیت جابجایی برخوردار است و شما می توانید موقعیت قرارگیری آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید! در واقع این لپ تاپ از یک صفحه نمایش شناور و جذاب بهره می برد! این لپ تاپ با قلم لمسی Slim Pen 2 نیز سازگار است و به یک تاچ پد حرفه ای و کیبورد با کیفیت مجهز است. در این لپ تاپ از پردازنده های نسل 11 اینتل و پردازنده های گرافیکی جدید سری RTX انویدیا استفاده شده است.

لپ تاپ HP Spectre x360 16 – یک لپ تاپ قابل تبدیل 16 اینچی

لپ تاپ HP Spectre x360 16 – یک لپ تاپ قابل تبدیل 16 اینچی

نسخه 14 اینچی لپ تاپ Spectre x360 را می توان جزء بهترین لپ تاپ های ویندوزی دانست. نسخه 16 اینچی این مدل نیز کارایی بالایی دارد و به صفحه نمایش بزرگ لمسی با رزولوشن 3K مجهز شده است. همچنین در این لپ تاپ از کارت گرافیک RTX 3050 استفاده شده است. طراحی زیبا و چشمگیر، صدای فوق العاده با بهره بردن از چهار اسپیکر، مجهز بودن به پورت های متعدد و دوربین IR به همراه حسگر اثر انگشت سایر مشخصات این لپ تاپ قدرتمند را تشکیل می دهند. در مجموع HP Spectre x360 16 از بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل محسوب می شود.

منبع: windowscentral