در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین لپ تاپ های مجهز به 32 گیگابایت حافظه رم آشنا کنیم! در میان این لپ تاپ های قدرتمند، مدل های سنگین یا اولترا بوک های نازک، مدل های مناسب برای کارهای روزمره یا گیمینگ و انواع دیگر دیده می شود. البته هر کاربری به 32 گیگابایت رم بر روی لپ تاپ خود نیاز ندارد، اما اگر از اپلیکیشن های طراحی و ادیت استفاده می کنید، بدون هیچ شکی به این میزان رم نیاز خواهید داشت. به خصوص در زمان هایی که با فایل های حجیم کار می کنید، این میزان رم به کار شما خواهد بود. همچنین هر چه حافظه رم لپ تاپ شما بیشتر باشد، بازی های جدیدتری را می توانید بر روی آن اجرا کنید. برای آشنایی با این لپ تاپ ها با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید سایر لپ تاپ های مجهز به 32 گیگابایت رم-بخش دوم را که ادامه این مقاله است بر روی وبسایت ایده برتر پارسیان مشاهده نمایید.

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310) – یک اولترا بوک بی نظیر!

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310) – یک اولترا بوک بی نظیر!

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310) به دلیل طراحی بی نقص، صفحه نمایش چشمگیر و سخت افزار قدرتمند و مدرن همواره در لیست بهترین اولترا بوک ها جای دارد. همچنین این لپ تاپ از شارژدهی باتری عالی بهره می برد. کیبورد و تاچ پد این لپ تاپ فوق العاده راحت و با کیفیت هستند و کار با آنها حس خوشایندی را به شما می دهد! این لپ تاپ از لحاظ قدرت پخش صدا نیز در وضعیتی ایده آل قرار دارد. با وجود اینکه این مدل به زودی با مدل XPS 13 Plus جایگزین خواهد شد، اما همچنان می توان آن را از بهترین اولترا بوک های موجود در بازار دانست.

لپ تاپ Microsoft Surface Pro 8 – بهترین لپ تاپ 2 در 1

لپ تاپ Microsoft Surface Pro 8 – بهترین لپ تاپ 2 در 1

مایکروسافت تمام پتانسیل های خود را در سرفیس پرو 8 به کار برده است. این لپ تاپ 2 در 1 به صفحه نمایش 13 اینچی لمسی 120 هرتزی با رزولوشن عالی مجهز است و از سخت افزار و باتری قدرتمندی بهره می برد. از دیگر ویژگی های کاربردی این لپ تاپ می توان به دوربین حرفه ای و پشتیبانی از Thunderbolt 4 اشاره کرد. اگر می خواهید تا از بالاترین پتانسیل های این لپ تاپ بهره مند شوید، بهتر است تا در کنار آن از Type Cover و قلم لمسی Slim Pen 2 استفاده کنید. اگر به لپ تاپ و تبلت به طور هم زمان نیاز دارید، این مدل از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

لپ تاپ Razer Blade 15 – بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ Razer Blade 15 – بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ Razer Blade 15 از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است و در آن از سخت افزار قدرتمند و رده بالایی استفاده شده است. سخت افزار به کار رفته در این لپ تاپ شامل پردازنده های نسل 12 اینتل و کارت گرافیک های سری RTX 30 انویدیا می شود. همچنین این لپ تاپ به یک صفحه نمایش درخشان با رفرش ریت عالی مجهز است و در زمینه پخش صدا نیز بهترین عملکرد را ارائه می دهد. با لپ تاپ Razer Blade 15 می توانید در هر جایی که حضور دارید، به بهترین تجربه از بازی کردن دست پیدا کنید!

لپ تاپ Dell XPS 15 (9510) – یک لپ تاپ 15 اینچی قدرتمند

لپ تاپ Dell XPS 15 (9510) – یک لپ تاپ 15 اینچی قدرتمند

لپ تاپ Dell XPS 15 (9510) همانند مدل کوچکترش، از یک طراحی بی نقص، صفحه نمایش عالی و سخت افزار قوی بهره می برد و برای کارهای خاص و حرفه ای می توان بر روی آن حساب باز کرد. این مدل همواره در لیست بهترین لپ تاپ های 15 اینچی قرار داشته و برای کاربرانی که به صفحه نمایش بزرگ نیاز دارند کارایی بالایی دارد. از جمله مشخصات این لپ تاپ می توان به کیفیت صدای بی نظیر، قدرت گرافیکی مناسب و باتری حجیم و پر ظرفیت اشاره کرد. خوشبختانه امکان انتخاب مشخصات سخت افزاری برای این لپ تاپ برای کاربر در نظر گرفته شده است و امکان تهیه آن با کانفیگ های متفاوت وجود دارد.

منبع: windowscentral