iPhone 11

بهترین آیفون از نظر قیمت

iPhone 11

اگر نیازی به پشتیبانی از اینترنت 5G ندارید، iPhone 11 با قیمت 599 دلار بهترین انتخاب است. صفحه نمایش این گوشی قدیمی است که به جای صفحه OLED از پنل LCD در صفحه نمایش 6.1 اینچی خود بهره می برد، با این وجود عمر باتری حفظ می شود. این گوشی آیفون دارای پردازنده A13 Bionic، رم 4 گیگابایت و حداکثر حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت می باشد. علاوه بر این دوربین های 12 مگاپیکسلی این گوشی برای ضبط ویدئو نیز استثنایی هستند و فیلم هایی با وضوح کامل 4K و 60 فریم بر ثانیه را ضبط می کنند. ممکن است خط تولید این گوشی بسیارداغ نباشد، اما iPhone 11 هنوز یک گوشی بسیار موفق است و اگر نمی خواهید 600 پوند بیشتر خرج کنید، ارزش خرید را دارد.

iPhone SE (2020)

مقرون به صرفه ترین آیفون با آپشن Touch ID

iPhone SE (2020)

اگر دوست دارید یک آیفون قدرتمند به اندازه آیفون 11 داشته باشید اما نمی توانید به آن اندازه هزینه کنید، آیفون SE با قیمت پایین تر 399 دلار برای شما بهترین گزینه است. این آیفون علاوه بر قدرت پردازشی و اجرای روان و بدون وقفه، با برخورداری از دوربین 12 مگاپیکسلی در ضبط ویدئو عالی عمل می کند. در این آیفون از همان تراشه A13 Bionic آیفون 11 استفاده شده که برای حفظ نوردهی حتی با Smart HDR و همچنین ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه عملکرد خوبی دارد. در چنین تلفن جمع و جوری، این ویژگی ها به شدت حیرت انگیز هستند!

لازم به ذکر است که iPhone SE دارای رم 3 گیگابایت، حافظه ذخیری سازی حداکثر 256 گیگابایت و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 750x1334 پیکسل می باشد. تنها مشکل این آیفون عمر کم باتری آن است که مسلما با توجه به قیمت آن منطقی به نظر می رسد.

iPhone 12 Mini

بهترین آیفون از نظر اندازه کوچک

iPhone 12 Mini

اپل برای اولین بار در تاریخ ساخت گوشی های خود یک آیفون مینی را معرفی کرد که تقریباً همان مشخصات آیفون 12 اصلی را دارد، اما کوچکتر است.

البته تعدادی تفاوت ریز در مشخصات این گوشی موبایل وجود دارد. به عنوان مثال، شارژ بی سیم در iPhone 12 mini به طور قابل توجهی کندتر است. و شما با خرید ایفون 12 مینی از مشخصاتی مانند دوربین عقب قدرتمند، پشتیبانی از 5G و پشتیبانی MagSafe نیز برخوردار خواهید شد. همانند آیفون 12، صفحه نمایش 5.4 اینچی این گوشی فوق العاده است. از دیگر ویژگی های آیفون 12 مینی می توان به پردازنده قدرتمند A13 Bionic، رم 4 گیگابایت، حداکثر حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. ضمن این که باتری این گوشی عمر بالایی نداشته و اگر این مسئله برای شما مهم است می توانید مدل های دیگر آیفون را انتخاب کنید.

نظر شما در رابطه با گوشی های آیفون چیست؟ آیا ترجیح می دهید گوشی آیفون 12 پرومکس را علی رغم قیمت بالایی که دارد، داشته باشید؟ یا ترجیح می دهید بهترین آیفون های دیگر با مشخصات تقریبا مشابه را خریداری کنید؟ همچنین اگر در حال حاضر هر یک از مدل های آیفون را در اختیار دارید می توانید از عملکرد و درجه رضایت از گوشی خود را با دیگر کاربران این سایت به اشتراک بگذارید.

منبع: expertreviews