پروژکتور Anker Nebula Mars II Pro

بهترین ویدئو پروژکتور قابل حمل

ویدئو پروژکتور Anker Nebula Mars II Pro

این دستگاه بسیار کوچک است و در رده مینی پروژکتورهای قابل حمل دسته بندی می شود. این دستگاه مجهز به پخش Wi-Fi و یک بلندگوی بلوتوثی به طرز شگفت انگیزی بلند و حتی قابل کنترل است. همچنین این دیتا پروژکتور دارای یک باتری داخلی است که بسیاری از پروژکتورهای فشرده فاقد آن هستند. به طور کلی یک دستگاه سرگرمی همه کاره است که زیبایی خاصی دارد و تصاویری با روشنایی 500 انسی لومن ارائه می دهد. 

لازم به ذکر است که در ویدئو پروژکتور قابل حمل انکر Nebula Mars II Pro از لامپ LED استفاده شده است که از طول عمری معادل با 30000 ساعت بهره می برد. پس برای چندین سال می توانید بر روی استفاده از آن حساب باز کنید.

دیتا پروژکتور اپسون مدل 2250

بهترین LCD از نظر قیمت

اگر نسبت به حرکت لبه ها در یک پروژکتور DLP حساس هستید، پس یک پروژکتور LCD مناسب شماست. ویدئو پروژکتور مدرن Epson 2250 انعطاف پذیرترین پروژکتور سینمای خانگی در این لیست است که از قابلیت های تنظیمات پیشرفته مانند زوم وسیع تر و تغییر لنز استفاده می کند. همچنین ین دستگاه تصاویری با روشنایی عالی و پخش داخلی Android TV را ارائه می دهد. به این ترتیب شما می توانید اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو (مانند یوتیوب، نتفلیکس یا اپل تی وی) را بر روی آن نصب کنید و به هزاران فیلم و سریال دست پیدا نمایید. در این حالت نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور اپسون 2250 به دستگاه منبع پخش وجود ندارد و نمایش تصاویر به صورت مستقیم توسط خود پروژکتور انجام می شود.

پروژکتور ال جی LG HU810PW

بهترین رنگ و روشنایی با رزولوشن 4K 

ویدئو پروژکتور ال جی LG HU810PW

دیتا پروژکتور LG HU810PW از دو لیزر و یک فسفر سبز برای ایجاد تصاویری فوق العاده روشن و فوق العاده رنگی استفاده می کند. این پروژکتور ال جی تصاویری با روشنایی 2700 انسی لومن و چشمگیرترین رنگ های عمیق را ارائه می دهد. متاسفانه نسبت کنتراست این دستگاه بسیار ضعیف است، اما تصویر کلی آن قابل قبول است. این که نسبتاً بی صدا است و در یک بدنه شیک با تغییر لنز زیاد قرار می گیرد ، محبوبیت آن را افزایش داده است. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور هم به اندروید تی وی مجهز است و از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند.

پروژکتور بنکیو BenQ TH685

بهترین گزینه برای بازی در اتاق های روشن

ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH685

دیتا پروژکتور BenQ HT2050A فوق العاده عالی است، اما اگر شما یک گیمر هستید که به دنبال یک ابزار تخصصی برای اجرای بازی ها هستید، پروژکتور بازی TH685 برای شما بهتر است. در واقع اگر دقت رنگ برای شما مهم نیست، پروژکتور TH685 می تواند تصاویری بسیار روشن تر از HT2050A ارائه دهد که برای اتاقهای روشن تر ایده آل است. ضمن این که تاخیر ورودی بازی بهتری دارد. ویدئو پروژکتور بنکیو TH685 برای نمایش محتوای HDR نیز بهینه سازی شده است.

پروژکتور ویوسونیک ViewSonic M2 

بهترین پروژکتور قابل حمل با رزولوشن 1080p

ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic M2 

ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل M2 تقریباً به اندازه یک کیک است و مانند Anker که در بالا اشاره شد، شامل استریم داخلی و بلندگوی قدرتمند است. برخلاف Anker، باتری این مدل خارجی است و باید به کمک شارژر یا پاوربانک شارژ شود. تصویر نمایش داده شده توسط این پروژکتور به اندازه تصاویر پروژکتور Anker دوست داشتنی نیست، اما یک مزیت دارد و ان هم وضوح تصویر 1080p است که اگر می خواهید یک تصویر بزرگ بدون پیکسل های قابل مشاهده در صفحه پروژکتور خود داشته باشید، امری مهم به حساب می آید. شرکت ویوسونیک در ویدئو پروژکتور M2 از تکنولوژی SuperColor+ استفاده کرده است که به ارائه رنگ هایی دقیق و سینمایی منجر می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پروژکتور ویوسونیک M2 از تکنولوژی پیشرفته LED بهره می برد و تا 30000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

پروژکتور اپسون مدل EF-12 

بهترین پروژکتور با لیزر کامپکت 

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EF-12

سینمای خانگی EF-12 یک پروژکتور کوچک و بسیار قابل حمل است که همانند پروژکتور ViewSonic M2 است. با این حال، بدنه آن کمی متفاوت است. این دستگاه به برق متناوب نیاز دارد و صدای بهتری دارد، حتی به عنوان اسپیکر بلوتوث نیز عمل می کند. جالب ترین قسمت این است که نور EF-12 توسط "تکنولوژی MicroLaser Array Projection " اپسون ایجاد شده است. در واقع این پروژکتور با استفاده از پرتوهای لیزر کار می کند و هیچ لامپی در آن وجود ندارد. این ویژگی به ارتقای شفافیت تصویر منجر می شود. همچنین منبع نور لیزری در مقایسه با لامپ های رایج هالوژن و متال هالید طول عمر بیشتری دارد و باعث می شود تا هزینه های جانبی دستگاه به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند.

اگر قصد خرید پروژکتور را دارید و یا می خواهید نسبت به قیمت دیتا پروژکتور اطلاعاتی دریافت کنید میتوانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره 021-73027 تماش بگیرید.

منبع: cnet