تهیه بهترین و برترین ماوس در میان انبوه ماوس های تولید شده در بازار می تواند تبدیل به چالش جدی برای هر کسی شود. ما در این مقاله با معرفی و بررسی تعدادی از برترین ماوس های بی سیم در کنار شما خواهیم بود. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید مناسب ترین ماوس را برای انجام بازی های خود انتخاب کنید، پس با ما همراه باشید!

1.    Logitech G502 LightSpeed

1.    Logitech G502 LightSpeed

G502 Lightspeed یکی از بهترین، برترین و کامل ترین ماوس های گیمینگ تولید شده توسط شرکت نام آشنا لاجیتک محسوب می شود. شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 11 دکمه مختلف استفاده کرده است. دکمه های تعبیه شده در این ماوس از قابلیت تنظیم نیز برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید چیدمان دکمه ها را بر اساس نوع بازی تنظیم کنید. از ویژگی های موجود در ماوس بی سیم لاجیتک مدل G502 Lightspeed می توان به میزان عمر باتری آن اشاره کرد. این ماوس با توجه به مصرف انرژی پایینی که دارد به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی می توان گفت که G502 Lightspeed  مخصوص کاربرانی است که قصد استفاده ساعت های زیادی از این ماوس را دارند. شرکت لاجیتک به منظور ردیابی حرکت ماوس از سنسور HERO 25K استفاده کرده است. ردیاب استفاده شده در این مدل ماوس علاوه بر دقت بالایی که در ردیابی دارد از مصرف انرژی پایینی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به سازگاری با Powerplay اشاره کرد. Powerplay امکان شارژ بی سیم باتری ماوس را فراهم کرده تا کاربر نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری خود نباشد. از دیگر قابلیت ها و امکانات این ماوس می توان به کلیک DPI (تنظیم خودکار میزان سرعت ماوس)، نورپردازی RGB، سیستم وزن قابل تنظیم، قابلیت سازگاری با پلتفرم های متعدد و ... اشاره کرد.

2.    Corsair M65 RGB Ultra Wireless

2.    Corsair M65 RGB Ultra Wireless

ماوس Corsair مدل M65 RGB Ultra Wireless با توجه به ظاهری شیک و قابلیت هایی که در اختیار دارد توانسته در لیست برترین ماوس های مخصوص بازی قرار بگیرد. شرکت Corsair به منظور راحتی و قرار گیری مناسب کف دست کاربر در هنگام استفاده از برجستگی در پشت ماوس بهره برده است. در ضمن به دلیل بهره مندی از قاب آلومینیومی حس سنگین بودن و تسلط کامل را به کاربر القا خواهد کرد. از ویژگی های این مدل از ماوس می توان به سیستم وزن قابل تنظیم اشاره کرد. این سیستم به شما را قادر می سازد تا بتوانید وزن 110 گرمی را پس از اضافه کردن وزنه های اضافی، وزن آن را تا 128 گرم افزایش دهید. شرکت Corsair در طراحی این مدل ماوس از 8 دکمه استفاده کرده است. دکمه های تعبیه شده در این ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار هستند. از ویژگی های منحصر به فرد استفاده شده در این ماوس می توان به سوئیچ های نوری برای کلیک چپ و راست اشاره کرد. سوئیچ های نوری برخلاف کلیک های مکانیکی از سرعت بالاتری برخوردار هستند. بهره مندی از باتری قدرتمند با شارژدهی 120 ساعته و خاموش شدن خودکار پس از 15 دقیقه از دیگر امکانات تعبیه شده در این مدل از ماوس محسوب می شود.

2.    Corsair M65 RGB Ultra Wireless

منبع: theverge