گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی شناخته می شود و قیمت بسیار بالایی نیز دارد! این گوشی با قلم لمسی مشهور S Pen سازگار است و از ویژگی هایی مانند دوربین های فوق العاده، عملکرد سریع و صفحه نمایش خیره کننده بهره می برد! به همین دلیل است که شما باید حتماً از محافظ صفحه نمایش بر روی آن استفاده کنید تا صفحه نمایش رده بالای آن دچار آسیب نشود. اما کدام محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra مناسب ترند؟ برای اطلاع از پاسخ این سؤال با ما تا انتهای متن همراه باشید.

نکته: شما می توانید سایر مدل های موجود در این لیست را در بخش اول مقاله بهترین محافظ ها برای صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

گلس amFilm 3D Curved Tempered – مقاوم شده با نور UV

گلس amFilm 3D Curved Tempered – مقاوم شده با نور UV

به لطف استفاده از اشعه ماوراء بنفش در ساخت محافظ صفحه نمایش amFilm 3D، این محافظ چسبندگی فوق العاده بالایی به صفحه نمایش گوشی دارد و به همین دلیل به طور کامل از نمایشگر محافظت می کند. به این ترتیب خیالتان در هنگام استفاده از گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra راحت خواهد بود. پک اورجینال این محصول حاوی دو عدد محافظ است.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz TPU – یک محافظ انعطاف پذیر

محافظ صفحه نمایش Supershieldz TPU – یک محافظ انعطاف پذیر

برند Supershieldz از متریال انعطاف پذیر TPU در ساخت این محافظ استفاده کرده است. از این جهت این مدل در برابر خراشیدگی و خط و خش مقاومت خیلی بالایی دارد و به طور کامل از صفحه نمایش گوشی S22 Ultra محافظت می کند. این محصول نیز به صورت پک دوتایی عرضه شده و به همین دلیل خرید آن کاملاً مقرون به صرفه است.

محافظ لنز دوربین UniqueMe – محافظت از دوربین به بهترین شکل

محافظ لنز دوربین UniqueMe – محافظت از دوربین به بهترین شکل

همان طور که اشاره شد، گوشی Galaxy S22 Ultra به دوربین هایی قدرتمند و شگفت انگیز بر روی پنل پشتی مجهز است. با استفاده از این محصول شرکت UniqueMe، می توانید از این دوربین ها به بهترین شکل در برابر ضربه ها و شوک های ناشی از سقوط محافظت کنید. لازم به ذکر است که پک اورجینال این محصول دارای سه محافظ است. بنابراین تا مدتی طولانی نیازی به خرید نسخه های دیگر نخواهید داشت.

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex – پوشش دهی کلی صفحه

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex – پوشش دهی کلی صفحه

محافظ صفحه نمایش NeoFlex برند Spigen از قابلیت نصب فوق العاده آسانی بر روی صفحه نمایش بهره می برد و یک مزیت دیگر دارد. مزیت آن این است که تمام بخش های صفحه نمایش گوشی گلکسی S22 Ultra را پوشش می دهد و حتی خمیدگی های کنار نمایشگر را محافظت می کند. شما می توانید از انواع قاب ها در کنار این محافظ استفاده نمایید. پک اورجینال این محصول نیز به صورت دوتایی عرضه می شود.

منبع: androidcentral