گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی شناخته می شود و قیمت بسیار بالایی نیز دارد! این گوشی با قلم لمسی مشهور S Pen سازگار است و از ویژگی هایی مانند دوربین های فوق العاده، عملکرد سریع و صفحه نمایش خیره کننده بهره می برد! به همین دلیل است که شما باید حتماً از محافظ صفحه نمایش بر روی آن استفاده کنید تا صفحه نمایش رده بالای آن دچار آسیب نشود. اما کدام محافظ های صفحه نمایش برای گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra مناسب ترند؟ برای اطلاع از پاسخ این سؤال با ما تا انتهای متن همراه باشید.

نکته: شما می توانید سایر مدل های محافظ ها از صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra را در بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome Glass – خمیده و ایمن

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome Glass – خمیده و ایمن

صفحه نمایش های خمیده به محافظ های خمیده احتیاج دارند تا کناره های صفحه نیز به خوبی از آسیب ها در امان باقی بماند و به خصوص در هنگام استفاده از قاب های ضخیم تر مشکلی برای آن ایجاد نشود. محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome Glass از همین نوع است و تمام سطح صفحه نمایش خمیده گوشی گلکسی S22 Ultra را پوشش می دهد. همچنین با خیال راحت می توان از این محافظ در کنار قاب های UV استفاده کرد.

محافظ صفحه نمایش ZAGG Fusion Curve with D3O – یک محافظ همیشگی!

محافظ صفحه نمایش ZAGG Fusion Curve with D3O – یک محافظ همیشگی!

با استفاده از محافظ صفحه نمایش ZAGG Fusion Curve، نمایشگر گوشی شما با تکنولوژی D3O محافظت می شود! این محافظ صفحه نمایش از جنس پلیمر هیبریدی است و فوق العاده انعطاف پذیر است. همچنین این محافظ دارای خاصیت ضد میکروب است و آلودگی ها و میکروب ها بر روی آن باقی نمی مانند. به این ترتیب نیازی به تمیز کردن آن در فواصل زمانی کوتاه مدت وجود ندارد.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – همچون یک سپر!

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – همچون یک سپر!

این محافظ صفحه نمایش از قابلیت ترمیم خودکار برخوردار است و خط و خش ها را به طور اتوماتیک از بین می برد. همچنین در ساخت آن از متریال ضد بازتاب شده است. بنابراین با استفاده از آن خیالتان بابت مقاومت کامل نمایشگر گوشی در برابر خراشیدگی راحت خواهد بود. همچنین دیگر انعکاس نور و تصاویر محیط بر روی صفحه نمایش گوشی شما را اذیت نخواهد کرد. محافظ MilitaryShield برند ArmorSuit استحکام فوق العاده بالایی نیز دارد و همچون یک سپر از گوشی شما محافظت می کند!

محافظ صفحه نمایش Otterbox Alpha Flex – فوق العاده انعطاف پذیر

محافظ صفحه نمایش Otterbox Alpha Flex – فوق العاده انعطاف پذیر

روکش شفاف و کریستالی محافظ صفحه نمایش Alpha Flex باعث شده تا این محافظ هیچ گونه تأثیری بر روی عملکرد خیره کننده صفحه نمایش گوشی S22 Ultra نداشته باشد. همچنین این محافظ در برابر خط و خش کاملاً مقاوم است. لازم به ذکر است که این محافظ فوق العاده انعطاف پذیر است و در اثر خمیدگی به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید.

محافظ صفحه نمایش Magglass Tempered Glass Mate – سطح مات

محافظ صفحه نمایش Magglass Tempered Glass Mate – سطح مات

صفحه نمایش گوشی گلکسی S22 Ultra به طور کامل با این محافظ صفحه نمایش پوشش داده می شود و از آسیب ها در امان باقی می ماند! سطح مات این محافظ ساخت برند Magglass عملکردی خیره کننده در برابر بازتاب نور از خود ارائه می دهد. همچنین این محافظ به طور کامل از به جا ماندن لکه و اثر انگشت بر روی سطح خود جلوگیری می کند. برای شنایی با انواع دیگری از محافظ های صفحه نمایش گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra  با بخش دوم مقاله بهترین محافظ ها برای صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra همراه ما باشید.

منبع: androidcentral