در قسمت اول مقاله مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت به معرفی چند نمونه از بهترین دوربین و بروزترین تجهیزات و ملزومات آن به منظور ثبت لحظات پرداختیم. در این قسمت از مقاله نیز قصد معرفی چند نمونه از دیگر تجهیزات را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

3. Insta360 Go 2

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش دوم)

در طراحی و ساخت دوربین Insta360 Go 2 از یک سنسور تصویری استفاده شده که قادر است تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به ثبت برساند. دوربین کوچک تعبیه شده در قسمت بالایی دستگاه قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K با سرعت 3 یا 50 فریم بر ثانیه را به ارمغان بیاورد. از امکانات تعبیه شده در این دوربین می توان به کیف شارژ اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا با جاگذاری دوربین داخل کیف بتوانید آن را بدون نیاز به برق و در عرض 30 دقیقه شارژ نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین نیز می توان به قابلیت کنترل آن از طریق اتصال بی سیم (بلوتوث تا 33 متر) به Charge Case اشاره کرد. قابلیت ضد آب بودن (تا 13 فوت) و مقاومت در برابر گرد و خاک نیز یکی دیگر از ویژگی های دوربین Insta360 Go 2 محسوب می شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه 32 گیگابایتی این مدل از دوربین در سایت آمازون به قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

4. DJI OM 4

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش دوم)

لرزش گیر موبایل DJI مدل OM 4 یکی از کاربردی ترین وسیله های مورد نیاز برای عکاسی و ضبط ویدئو بوده و به دلیل برخورداری از قابلیت های فراوان می تواند لرزش دستان شما هنگام ثبت تصاویر را به صفر برساند. شرکت DJI به منظور نگهداری محکم موبایل در هنگام تغییر زاویه و یا دویدن تغییر ناگهانی زاویه از مانت مغناطیسی قدرتمند (فک و حلقه) استفاده کرده است. شرکت DJI به منظور کنترل آسان موبایل نیز از دکمه های فیزیکی بر روی بدنه استفاده کرده است. در ضمن دکمه های موجود جوری تعبیه شده است تا علاوه بر افراد راست دست افراد چپ دست نیز از راحتی استفاده بهره مند باشند. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به داینامیک زوم و CloneMe اشاره کرد. Active Track 3.0 یکی دیگر از امکانات موجود در این دستگاه بوده که به منظور تعقیب سوژه مورد نظر کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. لرزش گیر موبایل DJI مدل OM 4 در سایت آمازون با قیمت 179 دلار به فروش می رسد.

5. SanDisk 1TB Extreme Portable SSD

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش دوم)

دوربین های پیشرفته امروزی به دلیل کیفیت بالای ضبط تصاویری که دارند باعث اولید فایل هایی با حجم زیاد می شوند. حافظه دوربین ها از ظرفیت نسبتا پایینی برخوردار بوده و اجازه ضبط ویدئوهای بیشتری را به شما نخواهد داد. شما برای رفع این مشکل نیاز به یک حافظه جداگانه دارید تا با بهره مندی از آن بتوانید ویدئوهای بیشتری را ذخیره نمایید. SanDisk 1TB Extreme Portable SSD یکی از این نوع وسیله ها است که با توجه به حجم بالایی که دارد (1 ترابایت) به شما این امکان را خوهد داد تا بتوانید بدون نگرانی ویدئوهای ضبط شده زیادی را ذخیره نمایید. از ویژگی های موجود در این مدل از هارد SSD می توان به قابلیت خواندن و نوشتن اطلاعات به صورت متوالی تا 1050 مگابایت در ثانیه اشاره کرد. در ضمن با توجه به وزن ناچیز و حجم کوچکی که در اختیار دارد فضای زیادی را اشغال نکرده و از قابلیت حمل و نقل آسان نیز برخوردار است.

منبع: cnet