در میان گوشی های اندرویدی موجود در بازار که به جک هدفون مجهز هستند، می توان هم گوشی های رده بالا و گران قیمت و هم گوشی های میان رده و اقتصادی را مشاهده کرد. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به مرور در حال کنار گذاشتن جک 3.5 میلی متری برای گوشی های پرچم دار خود هستند. البته جک 3.5 میلی متری همچنان طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران امیدوارند تا این ویژگی از گوشی های جدید حذف نشود! به هر حال این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است گوشی اندرویدی بعدی که می خرید فاقد جک هدفون باشد. با این وجود همچنان گوشی های با کیفیتی در بازار موجود هستند که به جک 3.5 میلی متری مجهزند. در این مقاله برخی از این گوشی ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین شما می توانید سایر مدل های این گوشی ها را در مقاله «بهترین گوشی های اندرویدی مجهز به جک هدفون در سال 2021 بخش اول» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

گوشی Moto G Stylus (2021) 128GB – لذت طراحی با قلم لمسی!

گوشی Moto G Stylus (2021) 128GB – لذت طراحی با قلم لمسی!

علاقه مندان به طراحی مطمئناً از طرفداران گوشی Moto G Stylus خواهند شد! این گوشی از قلم لمسی پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از آن با گوشی خود کار کنید. همچنین امکان یادداشت مطالب با دستخط خود شما بر روی صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. خوشبختانه موتورولا استفاده از جک 3.5 میلی متری را بر روی این گوشی کنار نگذاشته و شما می توانید هدفون خود را به آن متصل کنید.

گوشی Sony Xperia 1 II 128GB – ساخته شده برای نمایش ویدئو!

گوشی Sony Xperia 1 II 128GB – ساخته شده برای نمایش ویدئو!

مجهز بودن به جک هدفون را که کنار بگذاریم، مشخصه اصلی گوشی سونی Xperia 1 II توانایی بالای آن در نمایش ویدئو است. این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با رزولوشن 4K مجهز است و بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این گوشی دارای دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی (با لنزهای تله فوتو و اولترا واید) است و این امکان را به شما می دهد تا ویدئوهای 4K با نرخ های 24، 25، 30 و 60 فریم در ثانیه ای را با آن ضبط کنید! گوشی سونی Xperia 1 II یک گوشی رده بالا است که طبعاً قیمت بالایی نیز دارد.

گوشی ایسوس ROG Phone 5 128GB – مخصوص گیمرها

گوشی ایسوس ROG Phone 5 128GB – مخصوص گیمرها

اگر یک گیمر حرفه ای هستید و به پورت صدا بر روی گوشی خود نیاز دارید، گوشی ایسوس ROG Phone 5 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است! هر چیزی که برای انجام بازی های روز نیاز دارید، در این گوشی گرد هم آمده است! از سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت گرفته تا طراحی ظاهری جذاب و کاربرپسند! همچنین این گوشی قیمت مناسبی نیز نسبت به دیگر گوشی های گیمینگ دارد و یک گزینه هیجان انگیز برای علاقه مندان به گیم به شمار می آید.

گوشی Nokia 5.4 128GB – ساده اما جذاب!

گوشی Nokia 5.4 128GB – ساده اما جذاب!

گوشی نوکیا 5.4 یک گوشی ساده اما جذاب و دوست داشتنی است! در این گوشی خبری از زرق و برق های گوشی های پرچم دار و ویژگی های عجیب و پیچیده نیست؛ با این وجود این گوشی می تواند خیلی راحت توجه شما را با طراحی ظاهری جذاب خود جلب کند! علاوه بر مجهز بودن به جک 3.5 میلی متری، گوشی نوکیا 5.4 به دوربین چهارگانه با کیفیت، صفحه نمایش قابل قبول و طول عمر باتری مناسب مجهز است و عملکردی ایده آل برای استفاده کاربران عادی را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال یک گوشی زیبا برای انجام کارهای روزمره خود هستید، نوکیا 5.4 را فراموش نکنید.

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral