در میان گوشی های اندرویدی موجود در بازار که به جک هدفون مجهز هستند، می توان هم گوشی های رده بالا و گران قیمت و هم گوشی های میان رده و اقتصادی را مشاهده کرد. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به مرور در حال کنار گذاشتن جک 3.5 میلی متری برای گوشی های پرچم دار خود هستند. البته جک 3.5 میلی متری همچنان طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران امیدوارند تا این ویژگی از گوشی های جدید حذف نشود! به هر حال این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است گوشی اندرویدی بعدی که می خرید فاقد جک هدفون باشد. با این وجود همچنان گوشی های با کیفیتی در بازار موجود هستند که به جک 3.5 میلی متری مجهزند. در این مقاله برخی از این گوشی های موبایل را به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است شما می توانید سایر مدل های این گوشی ها را در مقاله «بهترین گوشی های اندرویدی مجهز به جک هدفون در سال 2021 بخش دوم» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G 128GB – پادشاه میان رده ها!

گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G 128GB – پادشاه میان رده ها!

گوشی های پرچم دار دیگر به جک 3.5 میلی متری مجهز نیستند، اما این پورت ارتباطی همچنان بر روی گوشی های میان رده مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بتوان بهترین گوشی میان رده موجود در بازار را که به جک هدفون مجهز است، گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G دانست. این گوشی از ویژگی های منحصر به فردی مانند صفحه نمایش 120 هرتزی، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، طول عمر بالای باتری و مقاومت کامل در برابر نفوذ آب بهره می برد و دارای قیمت مناسبی نسبت به گوشی های پرچم دار است.

گوشی وان پلاس Nord N10 5G (128GB, 6GB) – دستکم نگیرید!

گوشی وان پلاس Nord N10 5G (128GB, 6GB) – دستکم نگیرید!

گوشی Nord N10 تمام مشخصه های یک گوشی ساخت وان پلاس را دارد: سخت افزار میان رده رو به بالا با یک قیمت مناسب! این گوشی با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت عرضه شده و عملکردی سریع و روان در اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی را ارائه می دهد. همچنین این گوشی به صفحه نمایش 90 هرتزی و جک 3.5 میلی متری مجهز است. با استفاده از این گوشی ها می توانید عکس های جذابی نیز ثبت کنید! در مجموع گوشی وان پلاس Nord N10 را دستکم نگیرید!

گوشی LG V60 ThinQ 5G LM-V600AM 128GB – کیفیت صدای عالی

گوشی LG V60 ThinQ 5G LM-V600AM 128GB – کیفیت صدای عالی

گوشی V60 برند LG به دلیل کیفیت صدای عالی آن شناخته می شود! این گوشی دارای اسپیکرهای قدرتمندی است و به جک 3.5 میلی متری هم مجهز شده است. به این ترتیب می توانید هدفون خود را به این گوشی متصل کرده و موسیقی های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت گوش دهید. گوشی LG V60 همانند مدل قبلی خود از تکنولوژی DAC پشتیبانی می کند که نقش زیادی در بهبود کیفیت صدای آن دارد. این گوشی طراحی ظاهری جذابی نیز دارد و نگاه شما را به سمت خود جلب می کند.

گوشی Google Pixel 4a 128GB – دوربین عالی

گوشی Google Pixel 4a 128GB – دوربین عالی

گوشی Pixel 4a یکی از گوشی های میان رده گوگل است که نسبت به نسل های قبلی به سخت افزار قوی تری مجهز شده است. اما شاید بتوان یکی از مشخصه های اصلی این گوشی را دوربین فوق العاده آن دانست! پس اگر به عکاسی علاقه مندید، این گوشی کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. علاوه بر این گوشی Pixel 4a به جک هدفون هم مجهز است! البته گوشی های پرچم دار سری پیکسل فاقد جک هدفون هستند.

گوشی POCO M3 – مقرون به صرفه و کاربردی

گوشی POCO M3 – مقرون به صرفه و کاربردی

گوشی POCO M3 به یک باتری حجیم و قدرتمند مجهز است و دوربین های سه گانه آن عملکردی ایده آل از خود نشان می دهند. همچنین این گوشی طراحی ظاهری منحصر به فرد و جذابی دارد و توجه نسل جوان و کاربران خاص پسند را به خود جلب می کند. در مجموع گوشی POCO M3 امکاناتی بیشتر از آنچه که از یک گوشی میان رده اقتصادی انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral