در بخش اول مقاله بهترین Chromebook های لمسی به معرفی کروم بوک های دارای نمایشگر لمسی پرداختیم و چند نمونه از بهترین آن ها را معرفی کردیم. در ادامه به معرفی سایر آن ها می پردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

Asus Chromebook Flip C436

Asus Chromebook Flip C436

اگر به دنبال یکی از بهترین کروم ‌بوک ‌ها با صفحه لمسی هستید، مطمئناً Flip C436 یکی از آنهاست. همانطور که می دانید، ایسوس به طراحی ساده دستگاه های خود معروف است و Asus Chromebook Flip C436 نیر از این ویژگی برخوردار شده است. در واقع این دستگاه مجهز به یک بدنه از جنس آلیاژ منیزیم است و از کیفیت ساخت عالی برخوردار شده است.

مشخصات داخلی این کروم بوک هم به اندازه برخی از گران ترین کروم بوک های موجود در بازار چشمگیر است. در واقع با خرید ایسوس کروم بوک Flip C436 می‌ توانید از پردازنده Core i5 اینتل، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی و بلندگوهای چهارگانه داخلی مجهز به هارمن کاردون بهره مند شوید. ناگفته نماند که صفحه نمایش لمسی این دستگاه 14 اینچ است که از وضوح Full HD و صفحه کلید روشن برخوردار شده است.

Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook دنباله‌ و نسل بعدی Chromebook Duet است که در یک کلام بسیار عالی است! این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش بزرگتر و بهتری نسبت به نسل های قبلی است که از LCD 10.1 اینچی به OLED 13.3 اینچی رسیده است.

این کروم بوک بر روی پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7c Gen 2 SoC اجرا می شود که می توانید آن را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید. در ادامه باید بگوییم که کیفیت ساخت این کروم بوک بسیار محکم به نظر می رسد و طراحی ظریف و کاربردی دارد. همچنین، لنوو یک باتری 42 وات ساعتی را در این دستگاه قرار داده است که حدود 11 تا 12 ساعت عمر و شارژدهی دارد.

Lenovo Chromebook Flex 5

Lenovo Chromebook Flex 5

اگر به دنبال بهترین کروم‌ بوک‌ با نمایشگر لمسی هستید، اما نمی‌ خواهید پول زیادی در این زمینه خرج کنید، Lenovo Chromebook Flex 5 یک تعادل عالی را ارائه می ‌کند.

این کروم بوک لنوو مجهز به یک صفحه نمایش تماماً چرخشی است، بنابراین می توانید از آن به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کنید. اگرچه این دستگاه مجهز به پردازنده Intel Core i3 است و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، اما با توجه به اینکه قیمت آن بسیار رقابتی است، مشخصات چندان چشمگیری را در اختیار شما قرار نمی دهد.

با وجود این معرفی، اکنون کاربرانی که توان خرید لپ تاپ های حرفه ای را ندارند، می توانند به عنوان جایگزین یکی از موارد معرفی شده را انتخاب و خریداری کنند.

نظر شما در رابطه با این کروم بوک ها چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از کروم بوک و سیستم عامل کروم را داشته اید؟

منبع: androidauthority